Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiselle lääkärille? kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
04.02.2015 |

Omasta terveyskeskuksesta en saanut apua ja kaupungissamme ei taida endokrinologia olla. Mihin erikoistuneelle lääkärille sitten menisin? Onko väliä? Yleislääkäri? :O

Ja ei, en yritä diagnosoida itseäni ja hakea rahalla turhaa tyroksiinirespaa. Tuo meidän terkkari vaan oikeasti on aika hanurista. Ois kiva jos joku osais neuvoa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endokrinologi on erikoistunut sisätautilääkäri - siis sisätautilääkärille. Tai yleislääkärille. 

Vierailija
2/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleislääkäri tai (yleis)sisätautilääkäri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sulla on jo diagnoosi? Aika monet muutkin asiat aiheuttaa vajaatoiminnan oireita. Ruokavalio, harvat ruokailuajat, vähäinen liikunta, vähäinen uni, joku muu sairaus.. Mee yleislääkärille, saattaahan sulla olla joku muukin.

Vierailija
4/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oireita kuten  kuukautisten puuttuminen, keskittymisvaikeus, matala verenpaine ja matala syke, pahimpana jatkuva väsymys. Terveyskeskuksesta suostuttiin mittaan vain TSH joka oli neljä ja menee vielä juuri ja juuri viitearvojen sisään. Masennusta mulla ei testien mukaan ole. Ajattelin että erikoislääkäri vois olla kumminkin parempi kuin yleislääkäri.

Vierailija
5/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo TSH on minusta korkea, koelääkitys

Vierailija
6/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin meidän kaupungista sellaisen joka on Yleislääkäri, Sisätautien erikoislääkäri. Taidan varata hänelle ajan. Peukut pystyyn että tulisin pian kuntoon!

Vierailija
7/7 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitit uuden ketjun aiheesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä