Taas raskaana :( taas abortti :(
Mulla on kaks lasta ja oon tehnyt yhden abortin alaikäsenä kun ehkäisyrengas petti. Viime vuonna marraskuussa tein toisen abortin kun hain miehen kans seksin jälkeen jälkiehkäisyn 12h sisällä seksistä eikä se tehonnut. Sen jälkeen olen 2 kertaa harrastanu seksiä kondomin kanssa mutta kuukautiset nyt viikon jäljessä eli taas pullat uunissa. Miten voi olla, en uskalla kohta enään seksiä harrastaa. En halua lapsia enää, suostuukohan ne lääkärissä laittamaan lapsettomaksi vaikka oon vasta vähä yli parikymppinen.
Kommentit (9)
Voi että, jaksamista :( Ota tuplaehkäisy käyttöön jos hormonaalinen ehkäisy sopii sulle?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:14"]
Ikä ei riitä vaikka 2 lasta. Näin mulle sanottu. Oon 26v
[/quote]
Näin se valitettavasti on, pitää olla 3 lasta tai yli 30-vuotias.
Jos ei lapsia halua niin tuplaehkäisy on varma keino välttää raskaus. Hanki esim. kierukka ja käyttäkää lisäksi ehkäisyvaahtoa/kortsua.
Aika ihmeellistä, ovat töpeksineet terveydenhuollossa kun sun ehkäisyä ei ole järjestetty kuntoon viime abortin jälkeen. Ota nyt puheeksi itse, jos eivät hoitajat/lääkärit asiaa nosta esiin, että tarvitset kunnon ehkäisyn.
Kondomit ei ole kunnollinen ehkäisy... Mä suosittelen hormonikierukkaa. Alussa voi joutua odottelemaan kehon tottumista siihen, mutta sitten on tosi hyvä.
Ihan tiedoksi muillekin, jälkiehkäisy ei todellakaan ole mikään varma keino. Jos ovulaatio on jo tapahtunut, on je-pilleri aivan turha. Jos ette halua lapsia, niin käyttäkää ehkäisyä ajoissa.
Ap:lle, olisiko mies suostuvainen vasektomiaan? Miten olisi hormonaalinen ehkäisy tai kuparikierukka?
Pääset varmasti sterilisaatioon kerta olet jo kahden lapsen äiti.