Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi synnytyksen jälkeen

Vierailija
04.02.2015 |

Onko paikat palautunut synnytyksen jälkeen? Synnytin tammikuun alussa enkä ole vielä uskaltautunut harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Katsoin alapäähäni peilillä ja se muuten näytti normaalilta, mutta kun avaan sisimpiäni häpyhuuliani sormillani ja katson sinne niin mielestäni se ei näytä enään samanlaiselta, kuin ennen ja pelkään, että en ole enää niin tiukka kuin ennen :( .. en uskalla edes laittaa sormea sisälle ja kokeilla. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

Entäs te miehet joilla on naiset ketkä ovat synnyttäneet alakautta, onko naisenne alapää tuntunut samalta kuin ennenkin?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote]

Kiva, kun jaoit ihanan kokemuksen:) Meillä oli vähän samaan tapaan ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Paitsi etten itse saanut vielä silloin. Mutta jotenkin se halu ja syvä rakkaus toista kohtaan oli jotain ihmeellistä. Ja ikävä ja helpotus, tunteet olivat järisyttävät molemmilla. Silloin alkoi kyllä seksissä ihan uusi aika. Vaikka olikin löystynyt alapää:)

N31
[/quote]
Kyllä näitä lukiessa tulen yhä vakuuttuneemmaksi, että meiltä puuttuu rakkaus. Patonki messuhallissa on pelkkä myytti. Jos niin sattuu käymään, on paras erota. Koska rakkaus puuttuu. Silti vierastan tuota "Nyt ettei naiset ajattele tuollaisia, kaikesta tulee parempaa, koska meillekin kävi niin". Enempihän tämä on kyllä ollut naisille sellainen pönkitysfoorumi. Kovin vakavasti ei kannata yrittää keskustella vaikeista aiheista. Masentuuko ihmiset jos tuo negatiivisia asioita esille? Entä mitä tapahtuu, jos negatiivisia peittelee ja korostaa positiivisia? Entä jos ap halusikin rehellisiä, erilaisia vastauksia?

Vierailija
42/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote]

Kiva, kun jaoit ihanan kokemuksen:) Meillä oli vähän samaan tapaan ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Paitsi etten itse saanut vielä silloin. Mutta jotenkin se halu ja syvä rakkaus toista kohtaan oli jotain ihmeellistä. Ja ikävä ja helpotus, tunteet olivat järisyttävät molemmilla. Silloin alkoi kyllä seksissä ihan uusi aika. Vaikka olikin löystynyt alapää:)

N31
[/quote] No kiva että on edes muutama, joka ei vetänyt hernettä nenään :) Tosi kummallinen ketju, kun jos jaat kannustavan ja positiivisen kommentin, nii kauheita kilahduksia. Huhhuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:58"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote]

N31
[/quote] No kiva että on edes muutama, joka ei vetänyt hernettä nenään :) Tosi kummallinen ketju, kun jos jaat kannustavan ja positiivisen kommentin, nii kauheita kilahduksia. Huhhuh!
[/quote]

Näinhän se on, mitään positiivista ei saisi keroa ettei joku loukkaannu. Masentava ajatusmaailma. Mutta minäkin olen moneen kertaan todenut, että aivot on ihmisen suurin seksielin ja, jos sielä päässä kolahtaa niin loppu on hienosäätöä. Mutta ei sitäkään monet usko ennen kuin itse kokee:) Meilläkin minä sain vakavia komplikaatioita sektion jälkeen ja pitkään oli pelko, että kuolen. Kyllä siinä nuorella isälläkin oli tunteet niin kovilla. Oli aivan sama millainen värkki oli, kun vain sai rakastamansa naisen pitää ja pääsi taas sitä rakkautta fyysisesti osoittamaan. Ei sen jälkeen edes muistanut millainen pillu oli ollut ennen näitä tapahtumia. Vain sillä oli merkitystä, että toinen oli siinä ja tuntui hyvältä:) Sillä tiellä jatketaan edelleen. Aina seksi on kivaa ja ihanaa ollut, mutta kyllä se nykyään mieheni kanssa on jotain niin paljon enemmän, molemmille. Noh, tällainen vuodatus tänään, nousi vain ne ihanat muistot mieleen:) Hyvää torstaita kaikille:)

N31

Vierailija
44/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunalla on meijän nainen tullu tiukimmaksi kuin koskaan.

sohva-perunoiden ongelmia luottelet, ap, nyt.

toivottavasti et mee pilalle synnytyksessä, yleensä ei mene

vaikka pillu onki putkimaisempi jatkossa kerrantai enempi synnyttäneillä.

Vierailija
45/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 05:19"]

Tai no hei...ollaan rehellisiä, ei siinä meilläkään hyvin käynyt, kaikki oli vaan ihan keskittyy. Siihen syynnytyspöydälle se meidänkin mamman pillu räjähti, tipahti sinne synnytyssalin lattialle, missä se särki ja kiljui, yritti haukka henkeä verisillä huulilla. Antoivat sen muovirasiassa mukaan kotiin, nyt se siellä rasiassa geenimuuntautuu ja joku mutantti se varmaan nykyisin on, ei olla uskallettu enää avata kantta, kiljuu ja huutaa vaan siellä se emätin. Mäkin pelkään nykyisin naisia, jäi kammo. Valan nykyisin saviruukkuja sellasella homojen työpajalla. Illat istun tuolissa ja heijjaan eestakas ja itken...on niin paha olla.

[/quote]

Helevetin ruuneperi. :DDD

-Niksu

Vierailija
46/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:30"]
Näinhän se on, mitään positiivista ei saisi keroa ettei joku loukkaannu. Masentava ajatusmaailma.
[/quote] No ei kai se mitään loukkaantumista ole jos jakaa erilaisen kokemuksen. Onko ihmisillä niin toivotonta ja ankeaa nykypäivänä, että ei haluta kuulla mitään negatiivisia elämän realiteetteja? Olen lukenut todella paljon aihetta vähätteleviä kirjoituksia. Lisäksi mietin, että miksi n31 n pitää jatkuvasti alleviivata väljää tavaraansa. Joku elävä esimerkki, että väljä voi olla joka tavalla parempi kuin normaali?

Vierailija
47/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]

Entäs te miehet joilla on naiset ketkä ovat synnyttäneet alakautta, onko naisenne alapää tuntunut samalta kuin ennenkin?
[/quote]ei tunnu samalta. Mutta kuten olet lukenut voi tuntua samalta. Kai se on ihan fifty/sixty.

Vierailija
48/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä puuttuu empatiakykyä. Jos itsellä on asiat loistavasti, on vaikea asettua toisen asemaan. Katsomalla Arman Alizadin reissuja mieli avartuu ja suurin osa murheista tuntuu pieniltä. Ehkä myös empatia kehittyy.

Vierailija
49/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:31"]Ihmisiltä puuttuu empatiakykyä. Jos itsellä on asiat loistavasti, on vaikea asettua toisen asemaan. Katsomalla Arman Alizadin reissuja mieli avartuu ja suurin osa murheista tuntuu pieniltä. Ehkä myös empatia kehittyy.
[/quote] Kyllä tässä muurahaispesää taas sohastiin! Tässä taitaa kirjoittajat unohtaa sen kysyjän kysymyksen, mikä tuli ensimmäisenä. Ja heti, kun tulee ensimmäinen positiivinen kommentti asiaan, ne jolla on huonoja kokemuksia asiasta, hyökkää kimppuun. Mulla on asiat ihan helvetin hyvin ja mun vaimo selvisi synnytyksestä ihan helvetin hyvin, vaikka synnytys olikin ihan kauhea jo minunkin näkökulmasta, saati sitten vaimoni, kun lapsemme päätti tullakin lopulta sellasella vauhdilla, että mitään puudutusta ei edes ehditty enää antaa. Ja voi luoja, että olinkin hänestä niin helvetin ylpeä! Mä olen se mies joka kirjoitti ton tarinan siitä ensimmäisestä seksikokemuksesta synnytyksen jälkeen. Ymmärrän sen, että tämä on vaikea aihe, mut jos tässä maailmassa vain surkuteltaisiin vaikeiden aiheiden keskellä, eikä tuotaisi myös niitä positiivisia ja mukavia asioita ilmi, niin tää maailma olis vielä ankeampi paikka. Mä nyt tässä sullekin sanon et, vaikka mulla on ihan helvetin hyvä elämä, mulla on mahtava tytär,mulla on aivan hurmaavan kaunis, seksikäs ja urhea nainen. Mulla on aivan loistava parisuhde ja seksielämä vaimoni kanssa. Mä en koskaan ensinnäkään miettinyt mitähän se pillu mahtaa sen synnytyksen jälkeen näyttää, aivan sama! Ja jos se väljältä tuntuu niin,.sillon sen miehen täytyy mennä sinne peilin eteen kattoo meisseliään, että onkohan mulla liian pieni! Mul on asiat ihan helvetin hyvin, mut silti jos mä sitä armania katon niin, vittu itkettää! En tiedä oletko säkin tätä samaa, et jos mulla asiat huonosti, nii kaikilla huonosti ja kaikki, joilla menee paremmin, lynkataan...

Vierailija
50/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:30"]
Näinhän se on, mitään positiivista ei saisi keroa ettei joku loukkaannu. Masentava ajatusmaailma.
[/quote] No ei kai se mitään loukkaantumista ole jos jakaa erilaisen kokemuksen. Onko ihmisillä niin toivotonta ja ankeaa nykypäivänä, että ei haluta kuulla mitään negatiivisia elämän realiteetteja? Olen lukenut todella paljon aihetta vähätteleviä kirjoituksia. Lisäksi mietin, että miksi n31 n pitää jatkuvasti alleviivata väljää tavaraansa. Joku elävä esimerkki, että väljä voi olla joka tavalla parempi kuin normaali?
[/quote]

Mulla on kuules helevetin hyvä pillu enkä häpeä yhtään kertoa, että se on vähän lortto. Miksi ei saisi kertoa jotain hyvää itsestään, mistä on itsekin iloinen, ja ehkä vähän vähentää naisten komplekseja omien värkkiensä suhteen? Kun ne pillun mitat, ominaisuudet ja muoto täälä on kuitenkin joka päivä aiheena. Se, että on sinut vittunsa kanssa on kuules monen seksielämän pelastus.

N31

Vierailija
51/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:30"]
[/quote]

Mulla on kuules helevetin hyvä pillu enkä häpeä yhtään kertoa, että se on vähän lortto. Miksi ei saisi kertoa jotain hyvää itsestään, mistä on itsekin iloinen, ja ehkä vähän vähentää naisten komplekseja omien värkkiensä suhteen? Kun ne pillun mitat, ominaisuudet ja muoto täälä on kuitenkin joka päivä aiheena. Se, että on sinut vittunsa kanssa on kuules monen seksielämän pelastus.

N31
[/quote] Se oli kauniisti sanottu♡ Itsevarma ja sinut itsensä kanssa oleva Nainen on...no just tollanen kun sinä...aika mahtava :)

Vierailija
52/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:31"]Ihmisiltä puuttuu empatiakykyä. Jos itsellä on asiat loistavasti, on vaikea asettua toisen asemaan. Katsomalla Arman Alizadin reissuja mieli avartuu ja suurin osa murheista tuntuu pieniltä. Ehkä myös empatia kehittyy.
[/quote] Kyllä tässä muurahaispesää taas sohastiin! Tässä taitaa kirjoittajat unohtaa sen kysyjän kysymyksen, mikä tuli ensimmäisenä. Ja heti, kun tulee ensimmäinen positiivinen kommentti asiaan, ne jolla on huonoja kokemuksia asiasta, hyökkää kimppuun. Mulla on asiat ihan helvetin hyvin ja mun vaimo selvisi synnytyksestä ihan helvetin hyvin, vaikka synnytys olikin ihan kauhea jo minunkin näkökulmasta, saati sitten vaimoni, kun lapsemme päätti tullakin lopulta sellasella vauhdilla, että mitään puudutusta ei edes ehditty enää antaa. Ja voi luoja, että olinkin hänestä niin helvetin ylpeä! Mä olen se mies joka kirjoitti ton tarinan siitä ensimmäisestä seksikokemuksesta synnytyksen jälkeen. Ymmärrän sen, että tämä on vaikea aihe, mut jos tässä maailmassa vain surkuteltaisiin vaikeiden aiheiden keskellä, eikä tuotaisi myös niitä positiivisia ja mukavia asioita ilmi, niin tää maailma olis vielä ankeampi paikka. Mä nyt tässä sullekin sanon et, vaikka mulla on ihan helvetin hyvä elämä, mulla on mahtava tytär,mulla on aivan hurmaavan kaunis, seksikäs ja urhea nainen. Mulla on aivan loistava parisuhde ja seksielämä vaimoni kanssa. Mä en koskaan ensinnäkään miettinyt mitähän se pillu mahtaa sen synnytyksen jälkeen näyttää, aivan sama! Ja jos se väljältä tuntuu niin,.sillon sen miehen täytyy mennä sinne peilin eteen kattoo meisseliään, että onkohan mulla liian pieni! Mul on asiat ihan helvetin hyvin, mut silti jos mä sitä armania katon niin, vittu itkettää! En tiedä oletko säkin tätä samaa, et jos mulla asiat huonosti, nii kaikilla huonosti ja kaikki, joilla menee paremmin, lynkataan...
[/quote] No sanotaan nyt vaikka sitten niin, että sulla kävi hyvä säkä. Onnea vaan. Hyvin yleinen mielipide on vaan täällä se, että ei se mihinkään muutu, ei muuttunut munkaan vaimolla. Ja sitten tuo kalun koko pienenee miehillä synnytyksessä. Vaikka olisi keskikokoa isompi. Vilpittömät onnittelut nyt kuitenkin. Olen ehkä jopa hieman kateellinen.

Vierailija
53/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 20:41"]Mä nyt tässä sullekin sanon et, vaikka mulla on ihan helvetin hyvä elämä, mulla on mahtava tytär,mulla on aivan hurmaavan kaunis, seksikäs ja urhea nainen. Mulla on aivan loistava parisuhde ja seksielämä vaimoni kanssa. Mä en koskaan ensinnäkään miettinyt mitähän se pillu mahtaa sen synnytyksen jälkeen näyttää, aivan sama! Ja jos se väljältä tuntuu niin,.sillon sen miehen täytyy mennä sinne peilin eteen kattoo meisseliään, että onkohan mulla liian pieni!
[/quote]Hyvin sanottu! Vaikka sulla on helvetin hyvä elämä, niin... Niin mitä? Itsekään miettinyt ollenkaan, miltä se tuntuu ja näyttää. Se oli elämäni koskettavimpia ja varmaan suurin ja tunteellisin hetki. Itkuhan siinä tuli. Ja tottahan se on mitä sanot. Jos tuntuu väljältä niin miehellä on liian pieni. Eikös se ole itsestäänselvyys? Eikös tuo ollut aika epäreilu kommentti?

Vierailija
54/57 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi avautumiseni. Minusta sai varmaankin tökerön, itsekkään ja ehkä sovinistisenkin kuvan. En ole sellainen, vaan ihan tavallinen ystävällinen perheenisä. Purin ehkä vain turhautumistani. Tämä on osaltani nyt taputeltu. Hyvää kevättä kaikille.

Vierailija
55/57 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Ihan rankka synnytys, imukuppia ja silleen. Ihan hyvältä tuntuu. Ihme pelottelua aiheeseen liittyy. Vaimoni fyysisesti palauunut hyvin. halut valitetavasti hukassa aina vaan 11kk.. Eli harvoin laheisyytta ja sita kautta menee aina vaan vahan harjoitteluksi + kuivat limakalvot kiusaa. Toivottavasti imetyksen loppuessa n'm' loput ongelmat korjaantuvat. Nautinto ei ole muuttunut minulle mitenkaan. 

mies. 

Vierailija
56/57 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]

[/quote]

Ihan rankka synnytys, imukuppia ja silleen. Ihan hyvältä tuntuu. Ihme pelottelua aiheeseen liittyy. Vaimoni fyysisesti palauunut hyvin. 
[/quote] Onpa tosiaan erilaisia kokemuksia. Itsekään en usko, että mikään voisi muuttua. Taitaa olla vain pienimunaisten propagandaa :)

Vierailija
57/57 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 08:30"]
[/quote]

N31
[/quote] Se oli kauniisti sanottu♡ Itsevarma ja sinut itsensä kanssa oleva Nainen on...no just tollanen kun sinä...aika mahtava :)
[/quote]

Oi, kaunis kiitos :)

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi