Seksi synnytyksen jälkeen
Onko paikat palautunut synnytyksen jälkeen? Synnytin tammikuun alussa enkä ole vielä uskaltautunut harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Katsoin alapäähäni peilillä ja se muuten näytti normaalilta, mutta kun avaan sisimpiäni häpyhuuliani sormillani ja katson sinne niin mielestäni se ei näytä enään samanlaiselta, kuin ennen ja pelkään, että en ole enää niin tiukka kuin ennen :( .. en uskalla edes laittaa sormea sisälle ja kokeilla. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
Entäs te miehet joilla on naiset ketkä ovat synnyttäneet alakautta, onko naisenne alapää tuntunut samalta kuin ennenkin?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:49"]
Onko paikat palautunut synnytyksen jälkeen? Synnytin tammikuun alussa enkä ole vielä uskaltautunut harrastamaan seksiä mieheni kanssa. Katsoin alapäähäni peilillä ja se muuten näytti normaalilta, mutta kun avaan sisimpiäni häpyhuuliani sormillani ja katson sinne niin mielestäni se ei näytä enään samanlaiselta, kuin ennen ja pelkään, että en ole enää niin tiukka kuin ennen :( .. en uskalla edes laittaa sormea sisälle ja kokeilla. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?
Entäs te miehet joilla on naiset ketkä ovat synnyttäneet alakautta, onko naisenne alapää tuntunut samalta kuin ennenkin?
[/quote]
Ei mua haittaa millään tapaa. En itse asiassa ole edes ajatellut koko asiaa.
-Niksu
Ensimmäinen synnytys venytti paikkoja aika paljon. Ponnistusvaihe oli pitkä ja imukuppia käytettiin. Aika monta vuotta meni tottumiseen ja sen hyväksymiseen, että seksi on huonompaa kuin ennen. Toinen raskaus oli sitten "piste iin päälle". Paikat löystyivät huomattavasti lisää raskauden ensimmäisellä puoliskolla. Sektion jälkeen palautumista ei ole juuri tapahtunut vaikka vuosia kulunut. Eihän näin kaikille käy, mutta hyvä tiedostaa. Seksielämä tämän takia vitosen asteikolla 1/5. Jos sitäkään.
-Isukki
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:52"]
Ensimmäinen synnytys venytti paikkoja aika paljon. Ponnistusvaihe oli pitkä ja imukuppia käytettiin. Aika monta vuotta meni tottumiseen ja sen hyväksymiseen, että seksi on huonompaa kuin ennen. Toinen raskaus oli sitten "piste iin päälle". Paikat löystyivät huomattavasti lisää raskauden ensimmäisellä puoliskolla. Sektion jälkeen palautumista ei ole juuri tapahtunut vaikka vuosia kulunut. Eihän näin kaikille käy, mutta hyvä tiedostaa. Seksielämä tämän takia vitosen asteikolla 1/5. Jos sitäkään.
-Isukki
[/quote]
"Isukki", jos seksielämä on noin kärsinyt niin mitäs jos alkaisit säästää rahaa puolison alapäänkorjausleikkaukseen? Nehän on jo tätä päivää, ei tarvitse olla mitään vaivojakaan kun yksityiselle menee. Maksaisikohan muutaman tonnin? Kyllä emättimenkiristyksiä paljon tehdään.. itsekin joskus haluaisin sellaisen, kunhan olen ensin varma että lapsiluku on täynnä. Seksi on kuitenkin minusta ainakin iso osa parisuhdetta. Saako naisesi nautintoa seksistänne, vai onko "ongelma" vain sinulla?
Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
Joten älkää stressata ja miettikö tollaisia että olisitte ikäänkuin pilalla, ette varmana ole :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 18:52"]
-Isukki
[/quote]
"Isukki", jos seksielämä on noin kärsinyt niin mitäs jos alkaisit säästää rahaa puolison alapäänkorjausleikkaukseen? Nehän on jo tätä päivää, ei tarvitse olla mitään vaivojakaan kun yksityiselle menee. Maksaisikohan muutaman tonnin? Kyllä emättimenkiristyksiä paljon tehdään.. itsekin joskus haluaisin sellaisen, kunhan olen ensin varma että lapsiluku on täynnä. Seksi on kuitenkin minusta ainakin iso osa parisuhdetta. Saako naisesi nautintoa seksistänne, vai onko "ongelma" vain sinulla?
[/quote] Vaimolla ei mitään ongelmaa. Ja ei tässä niin persaukisia olla, että en voisi hoitoa maksaa. Intimalasea olen ehdottanut, mutta ei sanonut mitään. Aihe on aika arka.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Hohhoijaa. Ei mun vaimolla muuttunut mikään blaa blaa blaa. Et taida tajuta miten typerältä kuulostat kun joillakin on ihan oikea ongelma. Suksi v*****n.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Hohhoijaa. Ei mun vaimolla muuttunut mikään blaa blaa blaa. Et taida tajuta miten typerältä kuulostat kun joillakin on ihan oikea ongelma. Suksi v*****n.
[/quote] No eikös hän kysynyt myös miehien mielipidettä ja kokemuksia!? Vitun apina!! Älykkyysosamääräsi on varmasti melko matala.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"] Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Olipas siirappista. Todellisuus on monella ihan muuta. En tajua, mikä oli pointti. Ette osanneet nauttia toisistanne ennen lapsia.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] No eikös hän kysynyt myös miehien mielipidettä ja kokemuksia!? Vitun apina!! Älykkyysosamääräsi on varmasti melko matala.
[/quote] vitun idiootti imbesilli. Etkö tajua, että tuossa hehkutettiin, kun oli SATTUMALTA käynyt hyvin. Ei sullakaan äö kuin korkeintaan 80.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Ja tähän voin MIEHENÄ sanoa, että oman anuksen ympärillä pyörivää yleistystä. Kokekaa kerran vaikea synnytys ja sen tulokset ja tulkaa sitten sössöttämään siirappianne.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] vitun idiootti imbesilli. Etkö tajua, että tuossa hehkutettiin, kun oli SATTUMALTA käynyt hyvin. Ei sullakaan äö kuin korkeintaan 80.
[/quote] Niin siis oliko se nyt virhe mun sit kirjoittaa omasta kokemuksesta, miehen näkökulmasta ja kannustaa, kun eihän ap:n viestistä käynyt ilmi muuta, kun epävarmuus omaan itseensä ja siihen että riittääkö hän enää miehelleen. Pyydän syvästi anteeksi jos loukkasin!
Eiköhän se mitä synnytyksessä tapahtuu ja miten siitä toipuu ole yleensäkin sattuman kauppaa niin positiiviseen kun negatiiviseenkin suuntaan. Mun kokemus oli myös positiivinen pitkän ja keskivertoa vaikeamman synnytyksen jälkeenkin. Sama fiilis, että mieskin on ollut jotenkin itsevarmempi ja seksielämä muuttunut parempaan suuntaan synnytyksen jälkeen, vaikka hyvää oli jo ennen sitäkin. Sääli, ettei kaikille käy yhtä hyvin, mutta en lähde minäkään mukaan siihen synnytyskokemuskulttuuriin, jossa positiivisia kokemuksia pitäis jotenkin vähätellä tai mielluummin olla kertomatta kokomaan kun niitäkin kuitenkin on. N26
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Niin siis oliko se nyt virhe mun sit kirjoittaa omasta kokemuksesta, miehen näkökulmasta ja kannustaa, kun eihän ap:n viestistä käynyt ilmi muuta, kun epävarmuus omaan itseensä ja siihen että riittääkö hän enää miehelleen. Pyydän syvästi anteeksi jos loukkasin!
[/quote] No oli se virhe. Turhaa yleistystä. En tiedä kumpiko sitten on yleisempää, että seksielämä paranee vai huononee synnytyksen jälkeen. Meillä huononi. En minäkään sano, että perseelleen se menee. Mutt niinkin voi käydä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Taidatte olla suhteessanne vielä ihastumisvaiheessa. Kaikki on uutta ja jännää jee. Raskaaksi tultiin puolen vuoden seurustelun jälkeen?
[/quote] Taidatte olla suhteessanne vielä ihastumisvaiheessa. Kaikki on uutta ja jännää jee. Raskaaksi tultiin puolen vuoden seurustelun jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] No oli se virhe. Turhaa yleistystä. En tiedä kumpiko sitten on yleisempää, että seksielämä paranee vai huononee synnytyksen jälkeen. Meillä huononi. En minäkään sano, että perseelleen se menee. Mutt niinkin voi käydä.
[/quote] Ei teitä kyllä voi ymmärtää :/ Kaikkien pitäs vaan valittaa ja itkeä, että kuin nyt meni pilalle ihan kaikki. Sitten teille tulis hyvä mieli, kun tulis vaan katkeraa tarinaa. Teille pitäs tehdä tänne katkerien mammojen puoli ihan kokonaan. Miten tollaisten ihmisten kans voi kukaan elää?
[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:40"]Ei hitto! Miksi te Naiset mietitte tollasta, että ette enää riitä miehellenne? Nyt lopettakaa tollaset ajatukset!!! Ei mun vaimolla muuttunut mihinkään mikään. Sama rakas, kaunis ja kiihottava nainen se oli synnytyksen jälkeenkin :) Mulle jäi niin hyvin mieleen se meidän ensimmäinen kerta synnytyksen jälkeen. Oltiin juuri käyty saunassa ja katsoimme sohvalla tv:tä ja tyttö nukkui tyytyväisenä sängyssään. Annoin muutaman pusun vaimolleni, josta se muuttui koko ajan kiihkeämmäksi suudelmiksi. Molemmat yritti parhaan mukaan hillitä itsensä, kunnes vaimoni veti mut päällensä sohvalle...jatkoimme suurella ja en ole koskaan ollut yhtä kiihottunut kun silloin kun tiesin ettei voi mennä pidemmälle, koska synnytyksestä oli kulunut vaan 3 viikkoa, mutta kävi kuitenkin niin että, kun meillä ei ollut kun pyyhkeet päällä ja jotka oli jo lentänyt lattialle, tunsin kun vaimoni otti kalusto kiinni, hieroi sillä ensin klitoristaan vähän aikaa ja alkoi ohjaamaan sitä sisälleen, tuntui niin kiihottavalta ja hyvältä. Seksi oli niin kaunista, hidasta,varovaista mutta silti kiihkeää etten koskaan ollut vastaavaa kokenut. Ei siinä mennyt viittä minuuttia kauempaa, kunnes laukesimme molemmat niin yhtaikaa kun vaan voi. Se oli niin taianomainen hetki mikä ei varmasti koskaan unohdu meiltä :) Oikeastaan sen jälkeen seksi on meillä ollut aivan täydellistä, jotenkin siitä oppi molemmat jotain :
[/quote] Ei teitä kyllä voi ymmärtää :/ Kaikkien pitäs vaan valittaa ja itkeä, että kuin nyt meni pilalle ihan kaikki. Sitten teille tulis hyvä mieli, kun tulis vaan katkeraa tarinaa. Teille pitäs tehdä tänne katkerien mammojen puoli ihan kokonaan. Miten tollaisten ihmisten kans voi kukaan elää?
[/quote] Tai no hei...ollaan rehellisiä, ei siinä meilläkään hyvin käynyt, kaikki oli vaan ihan keskittyy. Siihen syynnytyspöydälle se meidänkin mamman pillu räjähti, tipahti sinne synnytyssalin lattialle, missä se särki ja kiljui, yritti haukka henkeä verisillä huulilla. Antoivat sen muovirasiassa mukaan kotiin, nyt se siellä rasiassa geenimuuntautuu ja joku mutantti se varmaan nykyisin on, ei olla uskallettu enää avata kantta, kiljuu ja huutaa vaan siellä se emätin. Mäkin pelkään nykyisin naisia, jäi kammo. Valan nykyisin saviruukkuja sellasella homojen työpajalla. Illat istun tuolissa ja heijjaan eestakas ja itken...on niin paha olla.
[/quote]
Kiva, kun jaoit ihanan kokemuksen:) Meillä oli vähän samaan tapaan ensimmäisen synnytyksen jälkeen. Paitsi etten itse saanut vielä silloin. Mutta jotenkin se halu ja syvä rakkaus toista kohtaan oli jotain ihmeellistä. Ja ikävä ja helpotus, tunteet olivat järisyttävät molemmilla. Silloin alkoi kyllä seksissä ihan uusi aika. Vaikka olikin löystynyt alapää:)
N31
Hei, tutun kuuloisia murheita. Minä olen 2 lasta alakautta synnyttänyt ja molemmat tulivat aika rytäkällä... ekassa synnytyksessä repesinkin aika lailla. Meni jokunen kuukausi, että parantui paikat ja kiristävä tunne yms. loppui. Melkeinpä ekan vuoden ajan tuon jälkeen oli pientä vaivaa, esim. takaapäin sekstailu sattui ihmeellisesti. Toisaalta aloin myös saada orgasmeja yhdynnässä, mikä oli siis tietysti positiivinen muutos :D.
Alapään ulkonäkö myös kärsi hieman, koska emättimen aukko jäi sellaiseksi avonaisemmaksi ja minusta ei ole nättiä, että emättimeen näkee sisälle :/ Miestäni ei ole asia kiusannut ollenkaan. Toinen synnytys pari vuotta ensimmäisen jälkeen ei vaikuttanut alapäähän enää mitenkään. Ja nyt, kun lapset ovat jo koulussa, on alapääni jälleen melko "soiva peli" :D Missään asennossa ei satu, ja saan orgasmeja helposti. Ei tunnu paikat löysältä.
Ainut itseäni häiritsevä asia on se emättimen suu, joka on hieman repsottava :/ Olenkin ajatellut sen joskus käydä jossakin korjauttamassa, jotta pääsen eroon siitä tunteesta, että paikat levällään oleminen oman miehen edessä on jotenkin vaivaannuttavaa.
Mutta AP:lle sanoisin, että "anna alapäällesi aikaa" toipua, se ei tapahdu välttämättä ihan hetkessä. Oma vartalo piti tavallaan ottaa uudelleen haltuun ja tottua siihen muuttuneeseen kroppaan (itselläni muuttui muutkin paikat kuin alakerta) ;). Silloin heti alkuun tuntui sille, että olenko menettänyt oman ruumiini hallinnan lopullisesti ja voinko enää koskaan harrastaa seksiä samalla tavalla huolettomasti kuin ennen lasta. Pelko on osoittautunut turhaksi. Kun lapsi/ lapset hiukan kasvaa, niin saat kyllä seksuaalisuudestasi taas kiinni ihan varmasti. Minun seksielämäni on nyt yli 30-vuotiaana 100 kertaa parempaa kuin 20-vuotiaana, olen kokeilunhaluinen, kiimainen ja nautin täysin siemauksin. Toivon samaa sinulle! :)