MBTI-persoonallisuutesi ja kantasi koronaan ja/tai rokotuksiin?
Kiinnostelee tietää, onko näissä jotain yhtäläisyyksiä. Kerro ihmeessä. Sana on vapaa! Mitä miestä olet koronapandemiasta? Mitä mieltä olet koronarokotuksesta? Entä muista rokotusohjelman rokotteista? Mikä on MBTI-persoonallisuutesi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Korona on paska virus. Ei mikään pikkupöpö.
Rokotteet ovat olleet suuri lahja ihmiskunnalle. Olen ottanut kaikki rokotteet, lapseni myös. Olen 63v kokenut terveydenhoitaja, vietin elämästäni monta vuotta Afrikan maissa mm rokottaen lapsia.
Tämä kokeellinen rokotteen tapainen josta olen lukenut kehityskaaren tutkimuksia, keskustellut kansainvälisten lääkärien kanssa, sillä ei ole luottamustani.
Tämä äärimmäisen propaganda ja lisäksi SENSUURI - tiedettä ei koskaan tehdä sensuurin avulla.
Missä Eric Claptonin uutiset? Muualla hänestä sentään puhutaan mutta ei Suomessa.
Kun ihmisiä sairastui koronaan, heitä piiloteltiin.
Kun rokote tuli, on piiloteltu rokotehaittoja saaneet. Verrattain kaikkiin maailman rokotteisiin nämä piikit aiheuttaneet 300% enemmän haittoja.
Clapton vammautui rokotteesta, ja uusi levynsä, jossa kertoo saaneensa tarpeeksi tyranniasta julkaistiin juuri?
Claptonin video
Itseä vähän huolestuttaa, koska lähes kaikki jotka tunnen ovat ottaneet rokotteet. Tiedän muutaman, jolle on tullut haittaa (vakavin keuhko/aivoveritulppia, lievin on ollut käden kuukausien turvotus). Suurin osa ei ole saanut mitään.
Nyt tänään alkoi ahdistaa, koska läheinen kävi lääkärissä ja todettiin että hänen arvonsa (joka voi viitata syöpään), oli noussut äkillisesti. On vasta saanut 3.rokotteen. Juu, voi olla sattumaakin.
ISFJ - rokotteet otettu, käytän maskia julkisissa paikoissa ja välttelen turhia ihmiskontakteja
INFP ja toki tiedostan koronan olemassaolon, mutta mielestäni korona-epidemiaa käytetään tekosyynä lisätä valvontaa ja viedä pois ihmisoikeuksiamme. Minusta rokotus on ainoastaan tarpeellinen riskiryhmille.