Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se ammattikunta, joka ei vaikuta sinun elämääsi mitenkään?

Vierailija
16.11.2021 |

Usimmat ammatithan on sellaisia, että jokaisen elämään ne liittyy jotenkin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hierojat, kosmetologit, karaoke-emännät, urheiluvalmentajat, musiikinopettajat

Hassua että joku ei ole joutunut koskaan käymään hierojalla.  Etenkin näinä aikoina, kun istutaan ja vietetään hartiat ja selkä ja niska piukkana suuria aikoja erilaisilla laitteilla.

On siinä lihakset ja joskus niveletkin tiukilla,  ja istumista yllin kyllin.

Myös ahkerasti liikuntaa harrastavat joutuvat silloin tällöin käymään hierottamassa jalkoja tai käsiä tai niskoja tai selkää.   Ja monet sellaiset, jotka toimivat erilaisissa fyysisesti rasittavissa töissä.

Mutta hyvähän se, että kommentoija on tähän mennessä selvinnyt ilman mitään vaivoja ja kipuja.

Näin tosiaankin on, etten ole hierojalla koskaan käynyt. Olen kyllä tehnyt erittäin pitkän vaelluksen (moniviikkoisen), mutta silloinkaan minulla ei ollut mitään vaivoja ja työni on sellaista, ettei sitä tehdä etänä eikä siinä istuta paljonkaan paikoillaan. Niin että niin hassua tosiaan. 

Vierailija
42/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hierojat, kosmetologit, karaoke-emännät, urheiluvalmentajat, musiikinopettajat

Sä et seuraa mitään urheilua etkä ikinä kuuntele mitään musiikkia?

Noinko kirjaimeillisesti tuo "liittyä elämään" piti ottaa? Sitten ei varmaan tosiaankaan paljon sellaisia asioita ole, jos urheilun katsominen tai itse liikkuminen tai musiikin kuuntelu (ei soita itse mitään) tarkoittaa jo, että nuo  ammatinharjoittajan liittyvät elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään ammattikunta vaikuta suoraan mun elämään. Palveluita käytän ja kulttuuria harrastan, matkailua myös jne., mutta eipä ne nyt mun elämää määritä. Jos sit puhutaan yleisemmin vaikuttavuudesta yhteiskunnallisesti, niin yksikään ammattikunta ei saisi kuolla pois.

Seksityöläiset joku tuolla mainitsi, ilman niiden verovaroja varmasti joo pärjättäisiin. Ja somevaikuttajat, nettivalmentajat ja onlyfansilaiset toki myös yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
44/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona huudattaja, kylttyyrin tyrkyttäjät ja räkälät KUITENKIN SAIVAT ENITEN KORONA TUKIA.

Vierailija
45/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään ammattikunta vaikuta suoraan mun elämään. Palveluita käytän ja kulttuuria harrastan, matkailua myös jne., mutta eipä ne nyt mun elämää määritä. Jos sit puhutaan yleisemmin vaikuttavuudesta yhteiskunnallisesti, niin yksikään ammattikunta ei saisi kuolla pois.

Käytät palveluita, harrastat kulttuuria, matkailua ym.ym. Mutta mikään ammattikunta ei vaikuta sinun elämääsi. Vitsillä kai tän viestin laitoit?

Vierailija
46/46 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu kulttuuriala paitsi laulaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä