Mikä on se ammattikunta, joka ei vaikuta sinun elämääsi mitenkään?
Usimmat ammatithan on sellaisia, että jokaisen elämään ne liittyy jotenkin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierojat, kosmetologit, karaoke-emännät, urheiluvalmentajat, musiikinopettajat
Sä et seuraa mitään urheilua etkä ikinä kuuntele mitään musiikkia?
Noinko kirjaimeillisesti tuo "liittyä elämään" piti ottaa? Sitten ei varmaan tosiaankaan paljon sellaisia asioita ole, jos urheilun katsominen tai itse liikkuminen tai musiikin kuuntelu (ei soita itse mitään) tarkoittaa jo, että nuo ammatinharjoittajan liittyvät elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään ammattikunta vaikuta suoraan mun elämään. Palveluita käytän ja kulttuuria harrastan, matkailua myös jne., mutta eipä ne nyt mun elämää määritä. Jos sit puhutaan yleisemmin vaikuttavuudesta yhteiskunnallisesti, niin yksikään ammattikunta ei saisi kuolla pois.
Seksityöläiset joku tuolla mainitsi, ilman niiden verovaroja varmasti joo pärjättäisiin. Ja somevaikuttajat, nettivalmentajat ja onlyfansilaiset toki myös yhtä tyhjän kanssa.
korona huudattaja, kylttyyrin tyrkyttäjät ja räkälät KUITENKIN SAIVAT ENITEN KORONA TUKIA.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään ammattikunta vaikuta suoraan mun elämään. Palveluita käytän ja kulttuuria harrastan, matkailua myös jne., mutta eipä ne nyt mun elämää määritä. Jos sit puhutaan yleisemmin vaikuttavuudesta yhteiskunnallisesti, niin yksikään ammattikunta ei saisi kuolla pois.
Käytät palveluita, harrastat kulttuuria, matkailua ym.ym. Mutta mikään ammattikunta ei vaikuta sinun elämääsi. Vitsillä kai tän viestin laitoit?
Muu kulttuuriala paitsi laulaminen
Näin tosiaankin on, etten ole hierojalla koskaan käynyt. Olen kyllä tehnyt erittäin pitkän vaelluksen (moniviikkoisen), mutta silloinkaan minulla ei ollut mitään vaivoja ja työni on sellaista, ettei sitä tehdä etänä eikä siinä istuta paljonkaan paikoillaan. Niin että niin hassua tosiaan.