Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi luulee omistavansa lapsenlapsen

Vierailija
16.11.2021 |

Määrää luurin kautta, miten lasta pitää määrätä. Muilla samaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan molempien mummien neuvoa, niin paljon kuin haluavat.

En viitsi loukata heitä, kun ovat niin innoissaan ja tohkeissaan lapsenlapsesta.

Teemme kuitenkin aina asiat niinkuin parhaaksi itse näemme.

Mutta toki täytyy sanoa, että vauva-aikaan tuli tärkeitäkin ohjeita, joskus vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia, vanhaa sananlaskua mukaillen.

Olet fiksu!

Olen itse pikapuoliin saamassa ekan lapsenlapsen ja voi sitä riemua. En yhtään epäile

etteikö tyttäreni pärjäisi vauvan kanssa. Tosin aion herkillä korvilla ja silmillä seurata

tyttäreni jaksamista. Päsmäröimään en aio ruveta.

Itse ainakin sain aikoinaan äidiltäni hyviä vinkkejä vauvanhoitoon, ei aina kannata

lähteä siitä oletuksesta, että mummo ei mitään tajua.

Antakaa nuoret äidit vähän armoa mummoille. Pliis.

Kun kaikki mummun kommunikaatio on "neuvontaa", nykyisten suositusten pilkkaamista ja muistelua kuinka 'kaikki oli ennen paremmin" muutamien miniää solvaavien huomioiden säestämänä, niin mummu saa silloin pysyä kaukana. Sori siitä.

Toivottavasti osaat itse käyttäytyä sivistyneemmin omien lastenlasten vanhempien kanssa.

Vierailija
22/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan ei märää mitän kun opitte itse vetämän rajat aikuisina ,niin anopeille ,mummoille ja omalle äidille!Unohtamatta isää ukkia,vaaria. Kun opitte itse puhumaan henkilöiden kanssa asioista, niiden oikeilla nimillä kasvotusten.Ei tule ongelmia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68. kirjoitti:

Kukan ei märää mitän kun opitte itse vetämän rajat aikuisina ,niin anopeille ,mummoille ja omalle äidille!Unohtamatta isää ukkia,vaaria. Kun opitte itse puhumaan henkilöiden kanssa asioista, niiden oikeilla nimillä kasvotusten.Ei tule ongelmia!

Tämä neuvo toimii vain täysjärkisten ihmisten kanssa. Esim oma anoppi esittää hysteerisen itkukohtauksen, kun kerroin hänen jatkuvan kommentoinnin käyttämääni pesuaineeseen liittyen olevan asiatonta typerää.

Mistä tiesin että oli itkuesitys? Kun sanoin hänelle että mulle ei moinen teatteri tepsi, ja muita ei ole paikalla, niin ihan turha on esittää. Ha siihen loppu huuto ja naaman vääntely.

Vierailija
24/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68. kirjoitti:

No kun ei se mene näin. Jos joku haluaa päteä ja neuvoa, hän on jo lähtökohtaisesti päättänyt ylittää rajat. Ei hän sitä lopeta, jos hänelle sanoo että lopeta.

Vierailija
26/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mutta on punainen, ja vihreä luurinkuva puhelimessa. Ja mitä se sinua liikuttaa jonkun vanhuksen mielipiteet, jos niissä ei ole järkeä. Sinulla on oma elämä, ja se kyllä menee pilalle, jos antaa ottaa pattiin kaikkien idioottien jutut. Niitä meinaan riittää. Kun on sisäinen rauha, niin ei muut ihmiset potuta.

Vanhus? 41v

Melkein arvasin tämän. Itse 43, ja vanhus lasteni mielestä. Lapset 15, ja 20. Minä taas haukun naapurin viiskymppistä miestä vanhaksi ukoksi, ja hän vttuilee takaisin...huumorilla tosin. Ei ole iästä kiinni, vaan ikäerosta

Vierailija
27/28 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei anopin tarvitse kasvattaa lapsiamme, ei puhelimitse eikä paikan päällä, joten ehkä ap:n kannattaa kokeilla kasvattaa lapsensa itse.

No kun kaikki anopit eivät tätä tajua. He kun tietää kaiken paremmin.

Vierailija
28/28 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset