Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä tai muussa isossa kaupungissa asuvat yötyöläiset miten kestätte?

Vierailija
16.11.2021 |

Tarvitsen vertaistukea. Valvon vauva palstalla, koska en saa tänäänkään nukkua porauksen takia. Taloyhtiössämme ei ole useaan kuukauteen nyt ollut rauhallista jaksoa. Projektia projektin perään, projekteja, jotka tuottavat melua monta kertaa päivässä. Yötyöläisiä ei olla yhtään ajateltu. Ja, jos on välipäivä ettei ole taloyhtiön projekteja niin sitten naapuri päättää aloittaa jonkun homman mistä kantautuu mekkala omaan asuntooni. En ole kuukausiin nukkunut kunnolla ja univaje alkaa jäytää mielenterveyttä. Ei ole muuta paikkaa minne mennä, kun omassa kodissa ei saa nukkua. Hotellissa jatkuva majoittuminen tulee ennenpitkää todella kalliiksi. Korvatulppia olen kokeillut, jos minkäsorttista, mutta se ei auta kaikkeen esim. poraamiseen.

Miten te muut olette kestäneet, jos ette ole hetkeen saaneet nukkua päivisin? Miten olette jaksaneet töissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalla juuri, ei saa nukuttua ja kokoajan täysin uupunut. Ei kait tässä mikään muukaan auta.

Vierailija
2/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran virheen, että asuessani suuren kaupungin keskustan tuntumassa kerrostalossa otin vastaan yötyön, kun ei muutakaan oikein ollut. Yhtälö ei sopinut lainkaan. Univajeen takia sairauslomalle, jonka aikana päätin ottaa loparit. Olin hetken työttömänä, kunnes sain päivätyötä. Nyt sittemmin olen muuttanut pois kaupungista pois omakotitaloon ja teen jälleen yötyötä, kun ei tarvitse sietää ainaista melua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaa ei ole tehty yötyöläisille, vaikka yötyöläisiä tarvitaan. Maailma pyörii klo 8-16. Joskus fantasioin, että yötyöläisille olisi omat rauhalliset kerrostalot :D

T. yötyöläinen

Vierailija
4/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tuon takia en ymmärrä miksi keskustan asuntoja hehkuttaa.

En ikinä haluaisi asua keskustassa vaikka kuinka olisi arvoalue.

Asun lähiössä ja päivät ovat erittäin rauhallisia.

Nytkin pötköttelen vapaapäivällä makuuhuoneessa ja on lähes täysin hiljaista.

Itä Helsinki. 👍

Vierailija
5/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä liike kirjoitti:

Eihän yötyöhön edes joudu jos on kouluja käynyt :)

Juu. Siskoni mies on lentäjä ja työnsä yötyötä ja lentokoneen puikkoihin pääsemikseksi on vaadittu vain, että osaa englanniksi toivottaa matkustajat tervetulleeksi ja sanoa tarpeeksi ponnekkaasti ja iloisesti "tässä puhuu kapteeninne Jari-Petteri"

Vierailija
6/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä liike kirjoitti:

Eihän yötyöhön edes joudu jos on kouluja käynyt :)

Juu. Siskoni mies on lentäjä ja työnsä yötyötä ja lentokoneen puikkoihin pääsemikseksi on vaadittu vain, että osaa englanniksi toivottaa matkustajat tervetulleeksi ja sanoa tarpeeksi ponnekkaasti ja iloisesti "tässä puhuu kapteeninne Jari-Petteri"

Mä olen lääkäri, mutta onneksi ihmiset sairastuvat vain virka-aikana, koska kuka kouluja käynyt öisin tekisi töitä 🤔

Vierailija
7/7 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan oikein hyvin. En ole tässä parinkymmenen vuoden aikana vielä asunut asunnossa missä ei pystyisi nukkumaan rauhassa myös päivisin. Helsingissä asun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan