Nettideittailusta.....
Apua... Latasin puhelimeeni deittisovelluksen ja mitä tyyppejä ollenkaan tavannut!!!
Ensimmäisen jonka kanssa piti tavata niin ei tullut sovittuun kahvilaan vaan jäi sen ulkopuolelle vähän matkan päähän kyttäämään... En uskaltanut poistua ennenkuin tyyppi lähti..
Toinen oli kuvassa aika erinäköinen ja oloinen ja vähän vanha kuvakin oli... Ei ollut oikein kiinnostunut minun jutuista vaan halusi lähinnä jutella omista asioista...
Sitten yhden kanssa kirjoiteltiin monta päivää todella tiiviisti ja kumpikin oli tosi kiinnostuneita niin kun olisi ollut tarkoitus alkaa ihan puhelimella soittamaan niin toinen katosi täysin?? Sitten on tietysti ne jotka vain hakevat pelkästään seksiä...
Taidan luovuttaa....odotukseni eivät ole edes kovin korkeat... Harrastaa edes vähän liikuntaa, ei käytä liikaa alkoholia, osaa keskustella, osaa käyttäytyä ja tekee jotain päivisin... Työ, opiskelu tai vaikka työtönkin kunhan ei vain makaa sohvalla, ikä ei myöskään ole kovin merkityksellinen, itseasiassa pidän vanhemmista miehistä....
Itse olen ihan nätti, urheileva 40v nainen...
Ikävä vanhoja aikoja kun silloin tavattiin toisia ihan livenä....
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mikset etsi seuraa baarista, niin tapaisit livenä?
Asun aika pienellä paikkakunnalla ja en nyt oikein tiedä että käykö baareissa ketä etsin...
Tietysti voisi lähteä jossain vähän isommassa kaupungissa käymään ystävien kanssa baarissa.. Miksei.. Ap.
Sulla on jo sen verran ikää, että ei noilla sun kriteereillä enää miestä löydy. Hyvät miehet ottaa nuoremman
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta en juuri juo alkoholia ja minua ei kiinnosta notkua baarissa iltaa/yötä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on jo sen verran ikää, että ei noilla sun kriteereillä enää miestä löydy. Hyvät miehet ottaa nuoremman
Taidan siis olla huono mies, kun 44v:nä haen 40-49 vuotiaita nettisivuilla tai sovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta en juuri juo alkoholia ja minua ei kiinnosta notkua baarissa iltaa/yötä.
Baarit on kautta aikojen olleet luontevia tapaamispaikkoja, joihin ihan mennään haku päällä. Jos en niissä kiinnosta notkua, eikä Tinder iske kipinää, niin sitten se on voi, voi ja keksi itse sitten, mikä sulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit on kautta aikojen olleet luontevia tapaamispaikkoja, joihin ihan mennään haku päällä. Jos en niissä kiinnosta notkua, eikä Tinder iske kipinää, niin sitten se on voi, voi ja keksi itse sitten, mikä sulle kelpaa.
Olenkin sinkku ja en usko tämän tilanteen muuttuvan, ellei arjessa joku ihana satu eteen. Pitäisi saada alkuillan baareja meille, joita ei kiinnosta mennä baariin 2200-2300 alkaen.