Miksei miehet uskalla halata kunnolla?
Olen tavannut kolmisen kertaa miehen treffien merkeissä, viimeksi viikonloppuna. Halataan kun nähdään ja kun lähdetään.
Itse halaan niin, että on rinta rintaa vasten, sellainen sopivan läheinen, kevyt rutistus. Mies kuitenkin halaa etäisesti niin, että ilmatilaa on reilusti. Samaa olen huomannut muutaman muunkin treffikumppanin kohdalla.
Ensimmäisenä mietin, että vika on minussa mutta he ovat kuitenkin osoittaneet olevansa kiinnostuneita, ehdotelleet uusia treffejä ym.
Pelkääkö miehet kunnon haleja metoo-aikana? Millaisia kokemuksia teillä on?
Kommentit (56)
3Vierailija kirjoitti:
halaaminen on minusta tuntemattomien kesken epämukavaa eikä kaikki pidä halaamisesta muutenkaan. minun puolestani voisi luopua koko tavasta.
Niin suomalaista. Pelätään kaikkea elämässä.
Mulle ei tulisi mieleen alkaa halailemaan treffikumppania. Siitä tulisi friendzone-olo. Jos koskemaan aletaan niin kosketaan oikein kunnolla sitten kun molemmat sitä haluaa. Puolihalaukset tekee vain vaivaantuneen olon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jokin metoo juttu. Tosin jos kolmansilla treffeillä ei ole päästy vielä edes halailuastelle kunnolla, niin ennuste on todella huono.
Kuinka monen elämässä metoo oikeasti näkyy mitenkään? Nettikeskusteluissa toki kerrotaan miten ei uskalla naista tervehtiäkään, kun menettään työnsä ja joutuu somessa lynkatuksi. Todellisessa elämässä uutisten perusteella tilanne näyttää hyvin erilaiselta.
Juuri tällaisissa asioissa metoo näkyy, eli vieraaseen henkilöön on pakko pitää etäisyyttä ja jos halataan, niin kokeintaan vaan noin etäisesti tai muuten tulee käsilaukusta korville.
Omalta kohdalta kyse ei ole ollenkaan metoosta vaan oman tilan arvostuksesta. En välitä halailla tuntemattomia. Näin oli ennen metoota ja metoon jälkeen.
Miehet?
Siis ilmeisesti ap:n miehet.
Ehkä syy löytyy peilistä?
Vierailija kirjoitti:
Vittuni äänen kuulet, kun turpoaa pillun huulet
Romanttinen runoilija nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jokin metoo juttu. Tosin jos kolmansilla treffeillä ei ole päästy vielä edes halailuastelle kunnolla, niin ennuste on todella huono.
Kuinka monen elämässä metoo oikeasti näkyy mitenkään? Nettikeskusteluissa toki kerrotaan miten ei uskalla naista tervehtiäkään, kun menettään työnsä ja joutuu somessa lynkatuksi. Todellisessa elämässä uutisten perusteella tilanne näyttää hyvin erilaiselta.
Juuri tällaisissa asioissa metoo näkyy, eli vieraaseen henkilöön on pakko pitää etäisyyttä ja jos halataan, niin kokeintaan vaan noin etäisesti tai muuten tulee käsilaukusta korville.
Onko sinulla yleinen ongelma, että jos lähestyt naista fyysisesti, sinua lyödään? Naiset äärimmäisen harvoin lyövät puolituttuja/tuntemattomia miehiä ihan turvallisuussyistä, joten mitä ihmettä teet halatessasi treffien jälkeen? Kouraiset alapäästä vai mitä ihmettä?
Kevyt nyökkäys riittää, välttää syytteet.
En halaa, jos näyttää siltä, että kädet ei riitä ympäri.
Onkohan tää joku kulttuurijuttu? Esim. Välimeren seudulta ja Latinalaisesta Amerikasta kotoisin olevat miehet ovat yleensä kovia halaamaan ja koskettelemaan (joskus vähän liiankin kanssa).
Seiska, oletko liikkeellä ilman pöksyjä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa montaakin miestä syytetty halaamisen vuoksi?
Onhan näitä tissinlitistelijöitä tullu tavattua 😀
Minua miehet on halannu heti ekoilla treffeillä reilusti ja ottaneet liki. Ei haittaa yhtään,on vaan kivaa. Tykkään halaamisesta muutenkin.
Tosin olen lyhyt ja pienikokoinen ja aina miehet sanoneet,et onpas sut helppo kaapata syliin 😊
Halaustilanne on monelle jännittävä ja vieras ja ehkä siksi tapoja on niin erilaisia. Joillekin on luontevaa halata kaikkia isolla, rennolla tavalla,toiset halaa etäisesti ja vaivaantuneesti taputtaa selkään.
Älä suotta ole huolissas.
Itse en ajattele,että halaus olisi meetoo: n liittyvää jos se on tutun kanssa ja mikä tilanne. Toki kadulla random tyypin halaus olisi ällöä.
Nyt on tappava yleisvaarallinen kulkutauti päällä. Ei silloin halailla vieraita.
En välttämättä halua tuntea heti ensitreffien jälkeen naisen rintoja omaa rintakehääni vasten.
Miksi sinua pitäisi halata? Eivät miehet ole velvollisia tyydyttämään kosketuksen kaipuutasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa montaakin miestä syytetty halaamisen vuoksi?
On syytetty ihan katsomisestakin.
Muista että ahdistelua on sitä miksi sellaiseksi koetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vielä aika että miehet eivät edes uskalla lähteä treffeille eikä mitenkään muutenkaan ilmaista naiselle kiinnostustaan. Se on heti se "meetoo" jos näin tekee jos nainen niin päättää.
Varmaan tuo meetoo tai sitten joku muu kova kapistus, jos treffikumppani on nuorehko😉
mies53v
Lasken korkeintaan käden olkapäälle koska #metoo