Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hbo Max on kelvoton

Vierailija
15.11.2021 |

Lankesin tarjoukseen ja nyt on sitten HBO Max käytössä. Paha vaan, että sovellus ei meinaa aueta ja ohjelmat pätkii. Kuvan laatu on huono. En voi suositella. Iso pettymys. Tiedoksi vaan teille tarjouksen harkitsijoille. Kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti, joten ongelma ei ole nettiyhteydessäni.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on liian hidas nettiliittymä jos pätkii?

Miksi ne ongelmat alkoi juuri silloin kun muuttui HBO Maxiksi?

Vierailija
62/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on liian hidas nettiliittymä jos pätkii?

Ei ole kyse vain pelkästään nettiliittymästä. Minulla on huippuhyvä netti, mutta kännykkä on Huawei. Se oli virhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoja puuttuu välistä. Ei liity nettiyhteyteen.

Vierailija
64/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii ihan hyvin. Olen katsellut ulkomaillakin. No problem.

Vierailija
65/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovellus?

Mikset katso selaimelta? Helppo kytkeä tietokone TVseen ja katsoa selaimelta.

Pätkimisestä en osaa sanoa, voihan johtua sovelluksesta jos ei yhteydessä vikaa.

Niin? Eiköhän siitä nyt ole enimmäkseen kyse tässä ketjussa. Kyllähän se sovellus ja kaikki mitä uudistukseen liittyy pitäisi korjata piakkoin ettei asiakkaat kaikkoa.

Vierailija
66/80 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä telkkari, minkälainen nettiyhteys?

Vierailija
67/80 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettava sovellus. Minulla on noin 5 vuotta vanha tv (lg) ja hbo maxia ei saa vaan pitää olla ohjelmisto versioltaan uudempi malli. Kyllä tätä nyt chromecastin kautta saa katsottua , mutta ärsyttää se perkuleen räplääminen yhden suoratoisto palvelun takia. Lisäksi kuinka vaikeaa voi olla löytää suomenkieliset tekstit kaikkiin sarjoihin.

Vierailija
68/80 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käytä selaimella? En ole huomannut mitään ongelmaa kirjautumisen tai käyttöliittymän kanssa.

Jos jonkin laitteen sovellus on surkea, eihän itse HBOssa silloin ole vikaa.

Vierailija
69/80 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä on joku htin huoltokatko ollut jo ties miten kauan.

Vierailija
70/80 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii mulla mutta tarjonta on heikohkoa. On siellä varmaan monille katsottavaa, mutta kun itse olen jo nähnyt kaikki nämä HBO laatusarjat ja uusista sarjoista ei oikein löydy, olen kokeillut monia, mutta Chernobyl ja White Lotus on viimeisimmät hyvät ja niiden jälkeen ei ole mitään katsottavaa tullut.

Vierailija
71/80 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä tässä on vaikeampaa kun missään muissakaan suoratoistopalveluissa. Taidat olla vaan yksi ja sama valittaja täällä.

Mä katson HBO Maxia parhaillaan, ei pätki, laatu ihan tavallinen eikä kirjautumisessa ole mitään ongelmaa. Palvelun käyttäjässä ongelma. Kuinka monta avausta aiheesta meinasit tehdä?

Itsellä on HBO, Netflix, Disney+ ja Amazon Prime.

Ainoa joka tökkii on on HBO.

Ja HBO:n ongelmat ovat tuttuja kaikilla nettipalstoilla jossa asiaa käsitellään.

Vierailija
72/80 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pitkästä aikaa käynnistää HBO maxin sovelluksen Apple TV:stä mutta ei suostu avaamaan. En ole vuoteen käyttänyt, onko tämän nimi nyt HBO max vielä, ei ainakaan tarjonnut mitään päivitystä sovellukseen. 

Tahtoo nähdä Jäitä hattuun uuden jakson. 

Vierailija
73/80 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

vai onko tämä jo nyt se Max? 

Vierailija
74/80 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä pelkkä Max. Sitten valikoima muuttuu ja hintakin nousee. Saadaan paljon tosi-tv:tä eli se siitä sitten.  

Vierailija
75/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tilaamaan taas HBO:n. Kännykässä näkyy mutta telkkarissa ei. Miksi näillä on ainaniin paljon ongelmia? Netflix ja Viapplay toimii aina. HBOlla vain veloitus toimii sujuvasti. 

Vierailija
76/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen tietokoneella selaimella, ilman mitään erillisiä sovelluksia. Hyvin on teknisesti toiminut aina, vaikka toki se verkkosivu on aivan perseestä käytettävyydeltään, kuten kaikissa suoratoistoissa.

Vierailija
77/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Handmaids tale lopulta loppui? Ylellä sarjan esittäminen lopetettiin kesken. Itselläni on MTVKatsomo+ ja muita maksullisia suoratoistopalveluita en voi ottaa.

Vierailija
78/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin HBOn just viikko sitten, pitkästä aikaa, ja oikein hyvin toimii mun 6v vanhassa Samsungin telkkarissa. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
79/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin HBOn just viikko sitten, pitkästä aikaa, ja oikein hyvin toimii mun 6v vanhassa Samsungin telkkarissa. Ei mitään ongelmia.

Meillä on ollut myös nyt, kun katsottiin fargon uusin kausi ja curb your enthuasmin uutta kautta. Ei ole ollut mitään ongelmia Apple TV:ssä eikä ipadissä. Ja on tainnut lapset katsoa iphonella ja selaimellakin!

Vierailija
80/80 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko nykyään ilman ongelmia Chromecastin kanssa? Irtisanoin sen pari vuotta sitten, kun Chromecastin kanssa oli paljon ongelmia. Välillä ei koko Chromecast löytynyt vaikka Yle Areenassa se löytyi ilman ongelmia. Sovelluksen uudelleenasennus saattoi auttaa, mutta ei sitä jaksanut joka päivä tehdä. Sitten kun lopulta pääsi katsomaan, niin toisto saattoi lopahtaa kesken kaiken johonkin virheilmoitukseen.