Hbo Max on kelvoton
Lankesin tarjoukseen ja nyt on sitten HBO Max käytössä. Paha vaan, että sovellus ei meinaa aueta ja ohjelmat pätkii. Kuvan laatu on huono. En voi suositella. Iso pettymys. Tiedoksi vaan teille tarjouksen harkitsijoille. Kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti, joten ongelma ei ole nettiyhteydessäni.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Appi tahmaa enemmän kuin HBO appi teki, mutta muuten kyllä toimii.
Meilläkin appi tahmaa enemmän kuin anoppi, on oikein sellainen tahmatassu
Kaikki suoratoistopalvelut toimivat oikein erinomaisesti pöytäkoneella. Mulla on HBO, Netflix, Disney+ ja Paramount+. Ei MITÄÄN ongelmia.
Samsung tvn sovellus susi, heittää ulos ja kelauksen jälkeen jumahtaa.
Sisältö kyllä hyvä ja laaja ja paljon hyviä sarjoja ja myös leffoja ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin irtisanomaan äitini HBOmaxin, koska pätki niin pahasti. No, Netflix sitten tilalle, kyllä katsottavaa riittää.
katsottava on melko suhteellinen käsite netflixin tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä tässä on vaikeampaa kun missään muissakaan suoratoistopalveluissa. Taidat olla vaan yksi ja sama valittaja täällä.
Mä katson HBO Maxia parhaillaan, ei pätki, laatu ihan tavallinen eikä kirjautumisessa ole mitään ongelmaa. Palvelun käyttäjässä ongelma. Kuinka monta avausta aiheesta meinasit tehdä?
Jos SULLA kaikki toimii, ei se tarkoita, että muilla toimisi. Tulin just uutena ketjuun katsomaan, kun näin otsikon ja samasta syystä minäkin lopetin HBO Maxin - ei vaan toimi tarpeeksi sujuvasti. Nordicin aikoina ei ollut näin paljon teknisiä ongelmia ja muut suoratoistopalvelut toimii. Ole tyytyväinen, että omasi pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä tässä on vaikeampaa kun missään muissakaan suoratoistopalveluissa. Taidat olla vaan yksi ja sama valittaja täällä.
Mä katson HBO Maxia parhaillaan, ei pätki, laatu ihan tavallinen eikä kirjautumisessa ole mitään ongelmaa. Palvelun käyttäjässä ongelma. Kuinka monta avausta aiheesta meinasit tehdä?
Jos SULLA kaikki toimii, ei se tarkoita, että muilla toimisi. Tulin just uutena ketjuun katsomaan, kun näin otsikon ja samasta syystä minäkin lopetin HBO Maxin - ei vaan toimi tarpeeksi sujuvasti. Nordicin aikoina ei ollut näin paljon teknisiä ongelmia ja muut suoratoistopalvelut toimii. Ole tyytyväinen, että omasi pelittää.
Tuosta ei kellekään hyötyä, ellet kerro millä laitteella katselu tökkii. Itsellä on LG:n telkkari vm. 2021 ja Chromecast with GoogleTV ja Max toimii moitteetta molemmilla laitteilla.
HBO MAX tosiaan kaatuilee jatkuvasti, turha on muitten laitteitten piikkiin, sillä kaatuilee myös samana päivänä pakasta vedetyllä televisiolla. Muut suoratoisto palvelut toimivat moitteettomasti. Käsittämätön ongelma että sovelluksen mielestä internettiin ei saada yhteyttä, vaikka streami senkuin jatkaa pyörimistään virheilmoituksen takana. Internet yhteys toimii myös muuten televisiossa moitteettomasti, kuten muissakin laitteissa. Ehkäpä vika lienee kuitenkin siellä palveluntarjoajan päässä…
Aijaa? Mulla on toiminut hyvin. Katson puhelimesta telkkariin chromecastin välityksellä ja toimii hyvin, mikäli netti ei pätki.
Katselen HBO Maxia tietokoneella kotoa, 200 Mbps yhteydellä (DNA).
Kaikki muut striimaukset (Netflix, Areena, Youtube, ...) toimivat moitteettomasti.
HBO Maxin resoluutio muuttuu yks kaks onnettomaksi, palautuu hetkeksi jne.
Toisto keskeytyy milloin sattuu. Yritin jatkaa eilen aloittamani elokuvan katselua.
Tulee "Nimikettä ei voi toistaa. Blaa blaa ...yritä myöhemmin uudelleen."
Lopetin HBO Maxin tilauksen toisena päivänä tilaamisen jälkeen.
Meilläkin pätki kunnes parannettiin nettiyhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suoratoistopalvelut toimivat oikein erinomaisesti pöytäkoneella. Mulla on HBO, Netflix, Disney+ ja Paramount+. Ei MITÄÄN ongelmia.
Meillä on näiden lisäksi Viaplay, Prime video ja Apple tv. Kaikista eniten ärsyttää hbo maxin kännykkäversio. Miksi pitää olla niin hel ve tin huono näkymä? Isot kuvakkeet on todella ärsyttävät. Olen vähentänyt käyttöä selkeästi sen jälkeen kun uudistus tuli. Kohta pitää kai lopettaa tilaus kokonaan.
HBO Max on kyllä kamala.
N:n, Viaplayn, C-moren kanssa ei ole mitään ongelmia koskaan.
Harmi, kun HBO:lla on monta hyvää sarjaa.
plus HBO;n sisältökin muihin verrattuna paska.
Vierailija kirjoitti:
HBO ei toimi kuin Samsungin telkkareissa, joille niillä on yksinoikeus.
Hyvin näyttää toimivan tässä minun LG:n telkkarissa.
En ymmärrä, mitä on tapahtunut sen jälkeen kun muuttui Nordicista Maxiksi. Oikeastaan mikään ei toimi.
Johan Nyton kirjoitti:
Katselen HBO Maxia tietokoneella kotoa, 200 Mbps yhteydellä (DNA).
Kaikki muut striimaukset (Netflix, Areena, Youtube, ...) toimivat moitteettomasti.
HBO Maxin resoluutio muuttuu yks kaks onnettomaksi, palautuu hetkeksi jne.
Toisto keskeytyy milloin sattuu. Yritin jatkaa eilen aloittamani elokuvan katselua.
Tulee "Nimikettä ei voi toistaa. Blaa blaa ...yritä myöhemmin uudelleen."
Lopetin HBO Maxin tilauksen toisena päivänä tilaamisen jälkeen.
Joo sama ongelma jos katson kännykällä tai tabletilla. Pitää käynnistää koko laite uudestaan, että toimii. Mutta ei tässä vielä kaikki... jos olet katsonut jotain hbo:lla ja se tekee tuon ongelman, niin kaikki muutkin katsomissovellukset lopettaa toimimasta. Ei hajuakaan miksi näin käy. YouTube, Netflix, viaplay, ihan kaikki lopettaa, koska hbo kaatuu.
Teillä on liian hidas nettiliittymä jos pätkii?
sannamariinisilli kirjoitti:
hbo maxilal ei ole mitään katsottavaa, otin nyt syksyllä jkun sai 5 e kk tarjouksella etttä sain katsottua Dyynin. ja sitten katson tuon game of thronesin loppuun sen jälkeen irtisanon. netflixilla katon nyt breaking badia ja narcosit olen katsonut ja squid gamen
Ei liity ap:n ongelmaan mutta kävin katsomassa Dyynin leffateatterissa, huikea leffa. Momoa, Bardem jne. Huh huh.
Ja itselläkään ei HBO Max pelittänyt, oli pakko irtisanoa.
Sovellus?
Mikset katso selaimelta? Helppo kytkeä tietokone TVseen ja katsoa selaimelta.
Pätkimisestä en osaa sanoa, voihan johtua sovelluksesta jos ei yhteydessä vikaa.
Olen sokea, niin enpä ole tarvinnut noista mitään. Rahaa on säästynyt paljon ja olen sijoittanut ne huo riin.