Hbo Max on kelvoton
Lankesin tarjoukseen ja nyt on sitten HBO Max käytössä. Paha vaan, että sovellus ei meinaa aueta ja ohjelmat pätkii. Kuvan laatu on huono. En voi suositella. Iso pettymys. Tiedoksi vaan teille tarjouksen harkitsijoille. Kaikki muut palvelut toimivat moitteettomasti, joten ongelma ei ole nettiyhteydessäni.
Kommentit (80)
Meillä oli pitkään hbo, mutta irtisanottiin pian maxiksi muuttumisen jälkeen, kun toimi niin huonosti.
En tajua mikä tässä on vaikeampaa kun missään muissakaan suoratoistopalveluissa. Taidat olla vaan yksi ja sama valittaja täällä.
Mä katson HBO Maxia parhaillaan, ei pätki, laatu ihan tavallinen eikä kirjautumisessa ole mitään ongelmaa. Palvelun käyttäjässä ongelma. Kuinka monta avausta aiheesta meinasit tehdä?
Itse olen maksanut HBOsta jo vuosia eikä itsellä ole vieläkään mitään ongelmia, mutta minun viihde laitteeni eivät ole halvimpia mahdollisia vaan oikeasti laadukkaita ja ikävä kyllä aika arvokkaita
Vika on laitteissasi tai nettiyhteydessä. Missä muualla oikeasti edes kuvittelet, että ”vika” voisi olla? HBO tekee tahallaan kuraa?
Halvalla ei saa hyvää, koskee myös viihde laitteita
Mulla oli HBO Nordic 2016 pari kuukautta ja 2018 pari kuukautta käytössä. Monella eri laitteella, puhelimella, läppärillä, koneella, telkkarilla, tabletilla kokeiltiin ja oli eri nettiyhteyksiä mutta millään ei toiminut niin hyvin mitä esim. Netflix. Jaksot pätki ja kuvanlaatu vaihteli. Oon kuullu parilta muultakin kaverilta että niillä ei tuo toiminut kovin hyvin ja niillä oli kans samanlaisia ongelmia ton kanssa. Netflixin kanssa ei oo itellä eikä kavereilla ollu koskaan ongelmia.
Harmittaa sen puolesta että HBOlla kyllä muuten on hyviä sarjoja. Maxia en oo kokeillu mutta ei oo odotukset kovin korkealla enkä varmaan ainakaan lähiaikoina oo kokeilemassa toimisko se paremmin kuin Nordic.
Oletko tarkistanut sovelluksen nettiyhteys- ja striimausasetukset? Todennäköisesti et.
Aika monta kertaa pitää yrittää että leffa lähtee pyörimään. Lienee ruuhkaista, tosin nykyään ei lisäkapasiteetti pitäis olla vaikea rasti
Muutenkin kaikki lempileffat blurayna hyllyssä niin mitä tuolllasilla tekee.. jos joskus tulee joku sarja niin ottaa kuukaudeksi
HBO ei toimi kuin Samsungin telkkareissa, joille niillä on yksinoikeus.
HBOLTBQX%+ on tosiaan nykyisin aika surkea, kuten muutkin suoratoistopalvelut.
Primevideon kuvanlaatu on valovuosia edellä Hbomaxia. Näkyy 4k ja teräväpiirto kunnolla ja dataa siirtyy. Hbomaxissa kuva on suttuinen ja dataa siirtyy vähän. No eikai neljällä eurolla voi hyvää saadakaan. Sarja kokoelma on hbomaxilla kaikkein paras mitä voi olla. Missään palvelussa ei ole tällaista kokoelmaa.
Meillä on toiminut hyvin, mutta ohjelmatarjonnassa ei ole hurraamista. Tuskinpa tulee montaa kuukautta tilattua, vaikka hinta onkin halpa.
Vierailija kirjoitti:
HBO ei toimi kuin Samsungin telkkareissa, joille niillä on yksinoikeus.
Ja höpö höpö itse olen ladannut HBO Maxin myös Sonyn ja LG:n telkkariin heti kun se tuli.
Mullakin pätki ja pahasti kun nordic vaihtui Maxiin. Nyt viime päivityksen jälkeen toiminut oikein hyvin.
Mistä minä tiedän onko minulla Max vai Nordic? Jotakin viestiä vaihtumisesta tuli, mutta palvelun toiminnassa ei tapahtunut mitään ja ihan normaalisti toimii kuten ennenkin.
Jouduin irtisanomaan äitini HBOmaxin, koska pätki niin pahasti. No, Netflix sitten tilalle, kyllä katsottavaa riittää.
Ainakaan valokuituyhteydellä Hbo ole pätkinyt kertaakaan tai heikentänyt laatua kesken katselun. Mobiilissa voi tietysti olla toisin, jos ei softa osaa bufferoida.
Mä jouduin irtisanomaan. Oikeastaan mikään ei toiminut. Kirjautuminen oli kuin Kafkan romaanista.