Uskotko Länsimetron levittävän lieveilmiöitä eteläiseen Espooseen?
Kaupungin vuokrakämppiä ja sosiaalisia tukiasuntoja rakennetaan jo...
Kommentit (19)
Tottakai . Aseman seudut on kansoitettu notkujilla ja iltaisin saa olla varuillaan asemien läheisyydessä .
Esim . Leppävaaran korkeiden ja kalliiden talojen ympäristöt on aika levottomia nykyään . Aika idiootteja on asunnonostajat ollut aikanaan .
Toista se on silloin kun on vain yksittäisiä bussipysäkkejä parinsadan metrin välein.
Tapiolan Stokkan herkussa onkin niin elitistinen meininki. Kohta kulttuuri rikastuu siellä suunnalla...
Kohta pääsee westendiläisetkin nauttimaan rauhan uskonnon "yksittäistapauksista".
Onneksi olkoon eteläespoolaiset, varautukaa piikkiin ryöstö ja raiskaustilastoissa.
En, siitä tulee vaa entistä kalliimpi alue
Raiteiden mukana tulee aina ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:38"]En, siitä tulee vaa entistä kalliimpi alue
[/quote]
Kuten Itä-Helsingistäkin...
Uskon, matinkylästä tulee toinen itis... Harmittaa, ettei enää töihin mennessä saa ihailla kauniita merimaisemia vaan on pakotettu jonnekin pimeään tunneliin liian lyhyisiin juniin, jotka aina täynnä...
Suoraan sanottuna vituttaa tuo metro. Asun Tapiolassa ja toistaiseksi tämä on rauhallinen tuppukylä, mutta vuokrakohteiden uudisrakentaminen tuo varmasti mukanaan porukkaa, joka ei itse maksa asumistaan, eli häiriökäyttäytymistä luvassa tulevaisuudessa.
Mä luulen että eteläespoo kriisiytyy metron myötä. Idän piikkinistit ei älyä hypätä ajoissa pois ja eksyy ja lopulta pesiytyy espooseen. Tapiola raukka.
Erilaiset kulttuurit ovat vain rikkautta! Samanlaisia ihmisiä ne on ku me!
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:18"]
Erilaiset kulttuurit ovat vain rikkautta! Samanlaisia ihmisiä ne on ku me!
[/quote]
Ei ole. Muuta sinne rakastamaasi paskakulttuuriin.
Toivon ainakin. Olisi Espoolaisille ihan oikein.
No tuota... Kuinka monta sellaista asemaa metron varrella on, jotka on siistejä, rauhallisia ja turvallisia vuorokauden ajasta riippumatta?
En. Itä-Helsinki oli köyhä ja ongelmainen heti valmistuttuaan. Toisaalta on runsaasti alueita, jotka ovat varakkaita ja joihin menee raideliikennettä.