Miten selvitän onko työkaverilla peruukki
Näyttää ihan peruukilta. Olen epäillyt sitä jo pitemmän aikaa.
Kommentit (33)
Oikeissa hiuksissa on yleensä kohta missä hiukset jakautuvat ja päänahka näkyy. Kuten jakaus tai pyörtyväinen. Peruukin hiukset peittävät koko pään eikä jakauksen paikassa näy "päänähkaa".
Vie hänet kesällä huvittelemaan Linnanmäelle. Hurjimpiin laitteisiin tietysti :) Vuoristoradassa voit nasevasti lohkaista sen yhden kyltin kohdalla että: Pitäkää kiinni peruukeista ja vinkkaat silmää
Mua alkoi naurattaa, kun näin tämän keskustelun otsikon. Miten ihmiset voivat olla näin uteliaita, minä itse mukaan lukien! :D
Jos on peruukki, niin oletko valmis kuulemaan myös syyn sen käyttöön?
Yhdellä tutulla on sellanen sairaus, et hiukset ei oikein kasva ni käyttää siks peruukkia...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:08"]
Mäkin tiedän yhen naisen, jolla paksu tukka on niin luonnottoman näköinen kun vielä värjätty mustaksi, että näyttää ihan peruukilta. kaikki nauravat sille, mutta muija on ylpeä. Koko pehko ei sovi edes kasvoihin yhtään otsatukkineen:)
[/quote]
Haha, onhan se hassua kun vertaa sun liruun hiirenhäntään... Kaikkea se kateus teettää.
Selität sille että "hyi kun musta tuntuu että tukka ihan nousee pystyyn kun pelottaa, tuntuuko susta koskaan siltä?" ja sitten katsot reaktiota kuinka nieleskelee ja miettii mitä vastaa.
Kysy siltä, että to be or not to be?
Sano sille että sulla on vähän samanlainen tukka kuin pekkarisella, ootteko te sukua vai muuten vaan samassa puolueessa...?
Ehdotukseni: kysy häneltä.
t. Syöpäpotilas, jolla on peruukki
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:06"]Ehdotukseni: kysy häneltä.
t. Syöpäpotilas, jolla on peruukki
[/quote]En kehtaa. Enkä halua olla ilkeä, mietin vain.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:14"]
Osta joululahjaksi shampoota ja tarkastele työkaverisi ilmettä antaessasi lahjan.
[/quote]
Selkeästi entinen koulukiusaaja, nykyinen koulukiusaaja. Eli... no jätänpä sanomatta.