Päätös on tehty: musta tulee etä-äiti :/
Kesään asti näin. Oli kyllä tosi vaikea ratkaista asia, mutta kun miehen kanssa meni sukset ristiin ja yhdessä asuminen alkoi ahdistaa, piti tehdä jotain. Vaavi lähtee nyt isin kanssa:(
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 00:38"]
Apua! Tajusin juuri, että luin ensimmäiset muru-ketjut keväällä 2012. Kohta kolme vuotta sitten!
[/quote]
Ja ajatella että mä olen täällä pyörinyt varmaan 13v ja tää oli eka Muru-ketju, jonka luin. Ja harmittaa, että luin.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:40"]
[/quote] Mä rakastan mun vauvaani ja miestäni, vanhempiani ja rakkaimpia ystäviäni. ap
[/quote]
No ehkä olet oppinut omituisen tavan näyttää rakkautesi.
Normaalit rakastavat äidit eivät jätä vauvaansa ja lähde eri maahan reissutöihin ellei ole todellinen pakko. Murulla ei ollut rahallista pakkoa mutta kun se työ oli niin mielenkiintoista jne.
Normaalit rakastavat vaimot eivät petä miestään vähän väliä "vahingossa" ja ajaudu usein sellaisiin tilanteisiin jossa on helppo pettää.
Normaalit rakastavat siskot eivät pane siskon poikakaveria.
Normaalit ihmiset eivät laita kaikkia mokiaan muiden syyksi. Tai odota että kaikki kehuisivat ja olisivat samaa mieltä jos toinen on tekemässä tyhmiä.
jne.
Oikeastaaan ainoa asia mikä säälittää on vauva ja hänen tulevaisuutensa. Muru on omat ongelmansa hankkinut tekemällä oman päänsä mukaan asioita jotka eivät välttämättä olisi ollut järkeviä. Mutta vauva on syytön kaikkeen siihen mitä nyt joutuu sitten muiden päähänpistojen takia kestämään (vaihtuvat hoitajat, vanhemmat joita kiinnostaa ulkomaantyökeikat, huumeet ym enemmän kuin vauva),
[/quote]
Kyllä lapsi on tärkein.
ap
Mitä pettymyksiä sulle tuli avioliitossa? Miksi ero? Miksei yhteishuoltajuus käy?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:06"]Mitä pettymyksiä sulle tuli avioliitossa? Miksi ero? Miksei yhteishuoltajuus käy?
[/quote]
No mies mm. keskittyi liikaa töihinsä, kun vauva syntyi, ja vietti muutenkin paljon aikaa kodin ulkopuolella. Kaikkea sellaista. Halusi rajoittaa mun liikkumistani ja kritisoi ystävävalintojani. Me ei haeta nyt avioeroa. Molemmat on huoltajia.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:06"]Mitä pettymyksiä sulle tuli avioliitossa? Miksi ero? Miksei yhteishuoltajuus käy? [/quote] No mies mm. keskittyi liikaa töihinsä, kun vauva syntyi, ja vietti muutenkin paljon aikaa kodin ulkopuolella. Kaikkea sellaista. Halusi rajoittaa mun liikkumistani ja kritisoi ystävävalintojani. Me ei haeta nyt avioeroa. Molemmat on huoltajia. ap
[/quote]
Kritisoi ystävävalintojasi, ihmetteletkö sitä pettämisesi jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:06"]Mitä pettymyksiä sulle tuli avioliitossa? Miksi ero? Miksei yhteishuoltajuus käy? [/quote] No mies mm. keskittyi liikaa töihinsä, kun vauva syntyi, ja vietti muutenkin paljon aikaa kodin ulkopuolella. Kaikkea sellaista. Halusi rajoittaa mun liikkumistani ja kritisoi ystävävalintojani. Me ei haeta nyt avioeroa. Molemmat on huoltajia. ap
[/quote]
Kritisoi ystävävalintojasi, ihmetteletkö sitä pettämisesi jälkeen?
[/quote]
Kyllä vain, kun on kyse mun parhaasta ystävästäni.
ap
No jos kaikki on päätetty ja mies sekä vauva muuttavat pois, voit jatkaa elämääsi niin vapaasti ja lennokkaasti kuin vaan ikinä tahdot. Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa enää
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:20"]No jos kaikki on päätetty ja mies sekä vauva muuttavat pois, voit jatkaa elämääsi niin vapaasti ja lennokkaasti kuin vaan ikinä tahdot. Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa enää
[/quote]
Mä olen edelleen äiti.
ap
Haloo muru, tää sun paras ystävähän on hän joka aikoinaan sun neitsyydenkin vei? Ja edelleen nukut hänen syleilyssään.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:20"]No jos kaikki on päätetty ja mies sekä vauva muuttavat pois, voit jatkaa elämääsi niin vapaasti ja lennokkaasti kuin vaan ikinä tahdot. Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa enää [/quote] Mä olen edelleen äiti. ap
[/quote]
Ja se on sulle ongelma?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:30"]Kuinka usein pääsisit tapaamaan vauvaasi, ap? Onhan mies sillä linjalla, että vauvalla on oikeus tavata äitiään, aina kun on mahdollista? [/quote] Joo, mun isän lakimies laatii nyt papereita. Tarkoitus on, että vauva tulee mulle, jos musta siltä tuntuu tämän jakson jälkeen. ap
[/quote]
Kai sä tajuat, ettei siitä asiasta päätä isäsi eikä tämän lakimies?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:30"]Kuinka usein pääsisit tapaamaan vauvaasi, ap? Onhan mies sillä linjalla, että vauvalla on oikeus tavata äitiään, aina kun on mahdollista? [/quote] Joo, mun isän lakimies laatii nyt papereita. Tarkoitus on, että vauva tulee mulle, jos musta siltä tuntuu tämän jakson jälkeen. ap
[/quote]
Kai sä tajuat, ettei siitä asiasta päätä isäsi eikä tämän lakimies?
[/quote]
Ei vaikka isillä ois kuinka rahhaa. Lasta ei voi heitellä kuin hernepussia silloin kun äidistä sattuu tuntumaan siltä.
Haluat ehkä lapsen takaisin kesällä mutta entä kun taas kyllästyt kotielämään?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:37"]Haloo muru, tää sun paras ystävähän on hän joka aikoinaan sun neitsyydenkin vei? Ja edelleen nukut hänen syleilyssään.
[/quote]
On, mutta ei meillä ole ollut mitään nuoruuden jälkeen. Paitsi syvää ystävyyttä. Mun mieheni tiesi, että hän on mun paras ystäväni jo silloin, kun me alettiin seurustella aikanaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:20"]No jos kaikki on päätetty ja mies sekä vauva muuttavat pois, voit jatkaa elämääsi niin vapaasti ja lennokkaasti kuin vaan ikinä tahdot. Eihän siinä pitäisi olla mitään ongelmaa enää [/quote] Mä olen edelleen äiti. ap
[/quote]
Ja se on sulle ongelma?
[/quote]
Ei vaan osa mun elämääni.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:37"]Haloo muru, tää sun paras ystävähän on hän joka aikoinaan sun neitsyydenkin vei? Ja edelleen nukut hänen syleilyssään. [/quote] On, mutta ei meillä ole ollut mitään nuoruuden jälkeen. Paitsi syvää ystävyyttä. Mun mieheni tiesi, että hän on mun paras ystäväni jo silloin, kun me alettiin seurustella aikanaan. Ap
[/quote]
Tuskin ystävämiehet olisivat haitanneet, ellet olisi pettänyt häntä usean muun miehen kanssa.
Mistä tää nimi Muru tulee? Mulla tulee tästä Murusta aivan mieleen hevostalli.net:n seniorit-palstalla pyörinyt Cloory. :D
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 21:03"]
Mistä tää nimi Muru tulee? Mulla tulee tästä Murusta aivan mieleen hevostalli.net:n seniorit-palstalla pyörinyt Cloory. :D
[/quote]
Muru-nimitystä käytti murun varattu eksä Micke. Muistaakseni.
Kuinka te oikein jaksatte analysoida jo kolmatta vuotta fiktiivisen av-hahmon elämää??
Tai no, käyhän sekin viihteestä/ajankulusta! :D
Miten menee?