Päätös on tehty: musta tulee etä-äiti :/
Kesään asti näin. Oli kyllä tosi vaikea ratkaista asia, mutta kun miehen kanssa meni sukset ristiin ja yhdessä asuminen alkoi ahdistaa, piti tehdä jotain. Vaavi lähtee nyt isin kanssa:(
Kommentit (140)
Niinpä. Mutta katsotaan sitten kesäkuussa uudestaan.
ap
Luuletko, että sinusta tulee lähiäiti kovin helposti, jos nyt luovutat. Toisaalta, jos isä on ollut se, joka on ollut kotona hoitamassa vauvaa, niin näin parempi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]Luuletko, että sinusta tulee lähiäiti kovin helposti, jos nyt luovutat. Toisaalta, jos isä on ollut se, joka on ollut kotona hoitamassa vauvaa, niin näin parempi.
[/quote]
Kyllä mä olin kotona vauvan kanssa, mutta olin nyt hetken ulkomailla töissä ja sinä aikana päätös kypsyi.
ap
Et taida itsekään olla kovin vanha?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
Olenhan mä lähempänä kolmeakymppiä.
ap
Saako mies nyt sitä rahaa minkä eron tullessa lupasit?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
ap
[/quote]
tarkoitin henkistä ikää
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:56"]Saako mies nyt sitä rahaa minkä eron tullessa lupasit?
[/quote]
Ei siitä tosissaan puhuttu. Me ei nyt haeta eroa vielä, kun ei tiedä, mitä tässä tapahtuu.
a
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
ap
[/quote]
tarkoitin henkistä ikää
[/quote]
Jaa'a. Enpä tiedä. Kyllä tässä viime aikoina on aikuistuttu aikalailla.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:01"]Mitäs isukki tykkää?
[/quote]
Mun isä? No ei tykkää. Sehän se vaati sen, että ratkaisua tarkastellaan uudestaan kesän alussa.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:01"]Mitäs isukki tykkää?
[/quote]
Mun isä? No ei tykkää. Sehän se vaati sen, että ratkaisua tarkastellaan uudestaan kesän alussa.
ap
[/quote]
Pistääkö hanat kiinni jos eroat?
Miksi yhdessäolo miehesi kanssa alkoi ahdistaa? Oliko päätös asumuserosta kokonaan sinun? Minkä ikäinen on vauva?
Voimia kovasti perheelle ❤ ei varmaan ollut helppo tilanne.. Jaksuhali ❤
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]
Niinpä. Mutta katsotaan sitten kesäkuussa uudestaan. ap
[/quote]
Jos haluat lapsesi luoksesi asumaan niin ei kannata suostua etä-äidiksi. Jos lähivanhempi ei itse suostu ryhtymään etävanhemmaksi niin myöskään viranomaiset eivät lähde riepottelemaan lasta kodista toiseen ilman todella painavia syitä.
Voivoi