Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ärsyttäviä tapoja teillä on?

Vierailija
03.02.2015 |

Paljon ollut ketjuja siitä, mikä muiden tekemisissä ärsyttää. Mutta mitä tapoja teillä itsellä on, mitkä ärsyttää muita? Mun miestä korpee aivan helvetisti se, että jätän likaisia kahvikuppeja pitkin asuntoa, yleensä vielä puoliksi juotuja kuppeja. Tää ärsytti myös mun isää ja yhtä veljistä vielä kotona asuessani ja tää oli joka viikkoinen riidan aihe :D Toinen mikä miestäni ärsyttää on etten laita pussinsulkijaa leipäpussiin takaisin kun otan leipää. Ja tämä siis mieheltä, joka itse jättää leväälleen tiskit, pyykit ja tyhjät pakkaukset (leipäpussit, leikkelepaketit ym) joten en tajua tätä ärsyyntymistä :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja äitiäni ärsytti aina kun raahasin kotiin kaikki löytökissat ja ruokin ne :D nykyään toimin aktiivisesti eläintensuojeluyhdistyksessä ja toimin ensikotina -ap

Vierailija
2/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolautan vessan kannen alas enkä laske sitä hiljaisesti :D ärsyttää miestä tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo t. Täydellinen

Vierailija
4/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten hyvin siisti ihminen, mutta jätän kerran käytettyjä vaatteita lojumaan ympäriinsä. Ei voi laittaa vielä pyykkiin mutta ei kaappiinkaan kun ei ne ole puhtaita. Lisäksin nalkutan tästä samasta asiasta muille.

Vierailija
5/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta jää sukat aina siihen paikkaan mihin ne riisun. Vaatteet osaan kyllä laittaa paikoilleen.

Vierailija
6/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kaikki kaappien ovet auki :D tämä ärsytti vielä kotona asuessani äitiäni, sillä ruokaa laittaessani kaikki keittiön kaapit jäivät auki. Sama ärsyttää nykyään poikaystävääni, kun vaatekaappien ovet ja keittiön kaapit ovat minun jäljiltä aina sepposen selällään. Nykyään yritän tosissani muistaa sulkea ovet: äskeisellä pikavilkaisulla vaatekaappien ovet ovat kiinni, mutta keittiössä 4 kaapin ovea auki, samoin peilikaappi kylppärissä :( hitsi

Vierailija
7/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää myös puolillaan olevia kahvi- ja vesikuppeja pöydille ja se ärsyttää miestä. Olen myös laiska viemään roskia ulos (mutta kun mies kuitenkin ruokkii pihapiskin kahdesti päivässä niin kai se voi samalla viedä).. Sekin ärsyttää kuulemma.

Vierailija
8/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:39"]Jätän kaikki kaappien ovet auki :D tämä ärsytti vielä kotona asuessani äitiäni, sillä ruokaa laittaessani kaikki keittiön kaapit jäivät auki. Sama ärsyttää nykyään poikaystävääni, kun vaatekaappien ovet ja keittiön kaapit ovat minun jäljiltä aina sepposen selällään. Nykyään yritän tosissani muistaa sulkea ovet: äskeisellä pikavilkaisulla vaatekaappien ovet ovat kiinni, mutta keittiössä 4 kaapin ovea auki, samoin peilikaappi kylppärissä :( hitsi
[/quote] mulla sama juttu ja kaapin ovet ovat jääneet auki myös työpaikoilla :D

Vierailija
9/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäni ääniä pidetään häiritsevinä. Minua taas häiritsevät töissä bronttosaurukset, jotka jatkuvasti jyskyttävät jenkan tahdissa käytäviä edestakaisin.

Vierailija
10/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että joku oikeasti laittaa ne leipäpussit pussinsulkijoilla kiinni..

Vierailija
11/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sängyssä. Aina nukkumaan mennessä pitää puistella leivänmurut, appelsiininsiemenet yms. lattialle.

Vierailija
12/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:45"]En tiennytkään että joku oikeasti laittaa ne leipäpussit pussinsulkijoilla kiinni..
[/quote] Joo ei mullakaan oo ennen tullut sellaista ihmistä vastaan, kuulemma ne kuivuu muuten... vaikka taitan sen pussin suun sinne alle -ap

Vierailija
13/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkit jää auki esim.shampoopullot, puristan hammastahnaa keskeltä,

Vierailija
14/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin just tiskejä ja kuppeja oli 3 sohvapöydällä, 1 pesukoneen päällä, 2 keittiön pöydällä, 1 yöpöydällä ja 1 eteisen lipaston päällä. Luojan kiitos ei asuta missään 2-kerroksisessa omakotitalossa! Parasta tässä on, että siivoan työkseni :D -häpeävä ap

Vierailija
15/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äärettömän laiska siivoomaan. Sotku ja likasuus häiritsee mua, mutta en silti saa aikaiseksi siivota kunnolla, etenkään jos on muuten vähänkin kiireisempää. Jostain syystä jätän myös aina kaappien ovet auki. Varmaan olis raskasta laittaa kiinni..

Ja eräs erikoinen tapa täytyy vielä mainita. Mulla on joku käsittämätön pakko hiplata ja taitella mun korvia sillon kun ne tuntuu viileeltä. Oon tehnyt tätä ihan lapsesta asti, muistaakseni silloin jopa ihan muillekin. En tiedä mistä ihmeestä tämä tapa tulee, mutta se on ihan todella ärsyttävä :D

Vierailija
16/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön olohuoneessa.

Vierailija
17/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ärsyttää, kun avaan aina verhoja ja sälekaihtimia että tulee valoa sisään. Mua taas ärsyttää, kun mies sulkee niitä "ettei näy sisälle" (asutaan kolmannessa kerroksessa). Meillä siis vuorotellen suljetaan ja avataan verhoja ja kaihtimia ja molempia ärsyttää. Illalla annan olla ja aamulla taas avaan heti herätessä ja mies sulkee hetken päästä. Raivostuttavaa

Vierailija
18/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:20"]Miestä ärsyttää, kun avaan aina verhoja ja sälekaihtimia että tulee valoa sisään. Mua taas ärsyttää, kun mies sulkee niitä "ettei näy sisälle" (asutaan kolmannessa kerroksessa). Meillä siis vuorotellen suljetaan ja avataan verhoja ja kaihtimia ja molempia ärsyttää. Illalla annan olla ja aamulla taas avaan heti herätessä ja mies sulkee hetken päästä. Raivostuttavaa
[/quote] kuulostaa tosi pakkomielteiseltä, molempien puolesta

Vierailija
19/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ärsyttävä tapa nalkuttaa.

Itse häiriinnyn vaatteista, joita lojuu jäljiltäni makkarin lattialla ja vierashuoneen tuolilla.

Vierailija
20/32 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:45"]En tiennytkään että joku oikeasti laittaa ne leipäpussit pussinsulkijoilla kiinni..
[/quote] Joo ei mullakaan oo ennen tullut sellaista ihmistä vastaan, kuulemma ne kuivuu muuten... vaikka taitan sen pussin suun sinne alle -ap
[/quote] oisko se sulkijan käyttäminen siitä hyvä, että näkisi sen leivän päivämäärän ennenkuin se hukkuu johonkin? t:asiasta ärsyyntyvä