Sydän kurkussa saa odottaa tyttöä kotiin :(
Tiedän että olen yliherkkä mutta viime aikaset tapahtumat alkaa vaikuttaan jo omaan ajattelutapaanki.
Tyttö lähti ystävänsä kanssa luistelemaan pari tuntia sitten tuohon muutaman kilsan päähän. Mies tuli äsken jumpalta ja totes vaan ettei kentällä näkyny enää ketään joten tyttö on varmaan kohta kotona. Ei oo tyttöä kuitenkaan vielä kotiin kuulunu.
Kauhea kun niin helposti nykyään pitää huolestua, pakko lähtä kohta kentälle päin käveleskelemään :(
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:23"]Soita?
[/quote]
Ei ottanut omaa puhelintaan mukaan kun se ei kestä kuulemma pakkasta. Tietysti olisin muuten soittanut. Ap
Odotan kauhulla kun omilla lapsilla alkaa olla omia menoja. Saa tosiaan sydän kurkussa odottaa kotiin. Myös kouluampujat pelottaa ja kauhulla odotan sitäkin aikaa.
Tiedän tunteen :( Erityisesti tämmösten uutisten jälkeen.
Ehkä hän on kaverin luona:) mun äiti oli samanlainen mutta oppinut jo rauhottumaan, ja itsekin aina pelottaa että pääsikö kaverit varmasti kotiin ym. Jos ahdistaa niin soita pian kaverille, kyllä tyttösi ymmärtää, kun ei häntä kerran kentällä näkynyt. Kaikki on varmasti ok:) tyttö 20v
Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin.
Kaikki on varmasti hyvin :) pystytkö vaikka soittamaan kaverille?
Kaikille teinitytöille burkha. Alkaa suomimiestä harmittaan niin eiköhän se siitä korjaannu.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin.
[/quote]
Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:26"]Ehkä hän on kaverin luona:) mun äiti oli samanlainen mutta oppinut jo rauhottumaan, ja itsekin aina pelottaa että pääsikö kaverit varmasti kotiin ym. Jos ahdistaa niin soita pian kaverille, kyllä tyttösi ymmärtää, kun ei häntä kerran kentällä näkynyt. Kaikki on varmasti ok:) tyttö 20v
[/quote]
Nyt on kyllä paska mutsi-fiilis, mutta ei ole kaverin numeroa minulla. Eiköhän sen jostakin saa selvitettyä jos tarve vaatii! Toivottavasti ei vaadi... Ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin.
[/quote]
Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap
[/quote]
Ok. Mulla on 14-vee tyttö, joka harrastaa kilpauintia ja harkat aina myöhään. Pari kilsaa on matkaa hallille ja aina kuskataan autolla. Että näin vainoharhainen olen:/
-9
Ja se, että täytyy 10-vuotiasta tyttöä varoittaa erityisesti tummista miehistä. En ole rasisti ja tuntuu tosi vaikealta tehdä niin, koska koulussa ja muualla heidän kanssaan täytyy tulla toimeen ja suhtautua kuten kaikkiin muihinkin kanssaihmisiin. Ja tiedän tosi mukavia tummaihoisia tyyppejä.
Nämä viimeaikaiset tapaukset sekä koti- ja naapurimaista kantautuvat ikävät tiedot saavat väkisinkin varuilleen. Asutaan pienellä paikkakunnalla ja kun tyttö lähtee yläasteelle lähikaupunkiin, pelkään hänen olevan liian luottavainen ja sinisilmäinen. Koskaan en ole mustamaalannut mustaihoisia, vaan päinvastoin, kannustanut olemaan avoin ja suvaitseva. Nyt täytyy alkaa pyörtämään sanojansa.
Käske sitä jatkossa kuitenkin ottamaan se kännykkä mukaan niin säästyy niin paljolta ahdistukselta. Laittaa vaikka takin povitaskuun niin ruumiinlämpö pitää puhelinta sen verran lämpimänä ettei sille mitään tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin. [/quote] Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap [/quote] Ok. Mulla on 14-vee tyttö, joka harrastaa kilpauintia ja harkat aina myöhään. Pari kilsaa on matkaa hallille ja aina kuskataan autolla. Että näin vainoharhainen olen:/ -9
[/quote]
Miksi uintiharrastuksessa aina mainitaan tuo kilpa? En ole koskaan kuullut kilpajääkiekosta tai kilpajalkapallostakaan.
Kannattaa jatkossa sopia joku tietty aika milloin pitä palata, niin tietää heti jos jokin on hassusti. Toivotaan että kaikki on kunnossa!
Miten muakin rupes nyt huolestuttamaan
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin. [/quote] Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap [/quote] Ok. Mulla on 14-vee tyttö, joka harrastaa kilpauintia ja harkat aina myöhään. Pari kilsaa on matkaa hallille ja aina kuskataan autolla. Että näin vainoharhainen olen:/ -9
[/quote]
Miksi uintiharrastuksessa aina mainitaan tuo kilpa? En ole koskaan kuullut kilpajääkiekosta tai kilpajalkapallostakaan.
[/quote]
Käytähän hetki järkeäsi. Uintia voi harrastaa huvin vuoksi, jolloin puhutaan uintiharrastuksesta. Kun aletaan kilpailla käytetään termiä kilpauinti, kuvamaan sitä että harjoitellaan jo tosissaan. Oletko ikinä kuullut kenenkään pelaavan jääkiekkoa tai jalkapalloa joukkueessa ilman yhtäkään peliä? Kuuluu lajiin automaattisesti..
Älä vaan sano että aiot jatkossakin äänestää mamumyönteisiä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:34"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin. [/quote] Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap [/quote] Ok. Mulla on 14-vee tyttö, joka harrastaa kilpauintia ja harkat aina myöhään. Pari kilsaa on matkaa hallille ja aina kuskataan autolla. Että näin vainoharhainen olen:/ -9 [/quote] Miksi uintiharrastuksessa aina mainitaan tuo kilpa? En ole koskaan kuullut kilpajääkiekosta tai kilpajalkapallostakaan. [/quote] Käytähän hetki järkeäsi. Uintia voi harrastaa huvin vuoksi, jolloin puhutaan uintiharrastuksesta. Kun aletaan kilpailla käytetään termiä kilpauinti, kuvamaan sitä että harjoitellaan jo tosissaan. Oletko ikinä kuullut kenenkään pelaavan jääkiekkoa tai jalkapalloa joukkueessa ilman yhtäkään peliä? Kuuluu lajiin automaattisesti..
[/quote]
Kuulostaa hienommalta. Siinä sulle oikea syy.
Soita?