Sydän kurkussa saa odottaa tyttöä kotiin :(
Tiedän että olen yliherkkä mutta viime aikaset tapahtumat alkaa vaikuttaan jo omaan ajattelutapaanki.
Tyttö lähti ystävänsä kanssa luistelemaan pari tuntia sitten tuohon muutaman kilsan päähän. Mies tuli äsken jumpalta ja totes vaan ettei kentällä näkyny enää ketään joten tyttö on varmaan kohta kotona. Ei oo tyttöä kuitenkaan vielä kotiin kuulunu.
Kauhea kun niin helposti nykyään pitää huolestua, pakko lähtä kohta kentälle päin käveleskelemään :(
Kommentit (32)
Ihanaa!! Lämpimät terveiset sinulle, ap :-) t. Toinen tytön äiti
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:27"]Kauhean myöhään luistelevat arki-iltana. Toivottavasti tuli jo kotiin. [/quote] Koeviikko meneillään, huomenna vapaapäivä joten saa nukkua aamulla neitokainen pitkään. Ap [/quote] Ok. Mulla on 14-vee tyttö, joka harrastaa kilpauintia ja harkat aina myöhään. Pari kilsaa on matkaa hallille ja aina kuskataan autolla. Että näin vainoharhainen olen:/ -9
[/quote]
Miksi uintiharrastuksessa aina mainitaan tuo kilpa? En ole koskaan kuullut kilpajääkiekosta tai kilpajalkapallostakaan.
[/quote]
Käytähän hetki järkeäsi. Uintia voi harrastaa huvin vuoksi, jolloin puhutaan uintiharrastuksesta. Kun aletaan kilpailla käytetään termiä kilpauinti, kuvamaan sitä että harjoitellaan jo tosissaan. Oletko ikinä kuullut kenenkään pelaavan jääkiekkoa tai jalkapalloa joukkueessa ilman yhtäkään peliä? Kuuluu lajiin automaattisesti..
[/quote]
Kiitos 21! Aivan oikein :)
Lähti aihe harhailemaan. Joko tyttö on kotona?
-9
Nyt huomasin tytön tulleen kotiin. Hyvä ♡
-9
Mä kuskaan nykyään lapset kouluun ja joka paikkaan. Ennen periaate oli et itse saavat kulkea mut nyt on vähän väliä kyytiinpyytäjiä yms. Ihan täällä maallakin joten enää eivät liiku vapaasti.
kannattaako apua hakea jos. 14veetä ette päästä yksin treeneihin..ja tiiäkkö että autolla kolari suurempi riski kuin se että hänet joku murhaisi.
Höpsis. Voit lohduttautua sillä että itse kullakin on paljon suurempi riski kuolla autokolarissa kuin että kävisi kuten tälle lenkkeilijätytölle.
Rauhottukaa! Kaikista rasittavin ihmistyyppi tuollaiset hysteerikot.
Lukioikäinen tyttö oli luistelemassa!
Voi ziisus näitä provoja. Koko kirjoituksestahan huokui että sais jonku maahanmuuttaja väännön aikaseksi. Menkää nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:44"]Joko kotiutui?
[/quote]
Kyllä, onneksi! Paras tunne se kun kaikki on turvallisesti saman katon alla :) Ap