Miksi Tinkerbellan freddyjä koskeva keskustelu poistettiin?
Taas saa puhua vain tietyistä täällä ja toisista ei?
Kommentit (7)
Koska keskustelu oli asiatonta, haukuttiin mm. vitun lehmäksi, pinnallinen ämmä, wt, halvan näköiselle halvat rytkyt yms. Menkää tinkerbellan blogiin kertomaan mielipiteenne jos on pakko arvostella yksien housujen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:26"]Koska laihaa haukuttiin läskiksi?
[/quote] Ai? Minä en kerennyt lukemaan tuollaista kun ketju oli poistunut. Ap
Mua ihmetyttää.. Millä rahoilla ostelee aina?
Mä en ymmärrä miten näitä bloggaajia jaksetaan haukkua sivutolkulla ja ihan hirveillä haukkumasanoilla! Aikuiset naiset, haloo!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:29"]Koska keskustelu oli asiatonta, haukuttiin mm. vitun lehmäksi, pinnallinen ämmä, wt, halvan näköiselle halvat rytkyt yms. Menkää tinkerbellan blogiin kertomaan mielipiteenne jos on pakko arvostella yksien housujen perusteella.
[/quote]
Omaan makuuni kalliit vaatteet. 100 € housut, kaulakoru, kengät ja laukku?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:58"]Mä en ymmärrä miten näitä bloggaajia jaksetaan haukkua sivutolkulla ja ihan hirveillä haukkumasanoilla! Aikuiset naiset, haloo!
[/quote]
No joo kun kattoo näitä av:n keskusteluja niin ei uskoisi että aikuiset ihmiset kirjoittelevat tänne...
Koska laihaa haukuttiin läskiksi?