Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako "saatille meneminen" käytännössä seksiä?

Vierailija
15.11.2021 |

Olen tavannut yhtä miespuolista tuttuani ja hän olisi kovasti aina lähdössä saattamaan minua kotiin. Käyttää joskus sanoja "lähdenkö saatille?". Olen aina kieltäytynyt. Olen miettinyt, voiko siihen liittyä taka-ajatuksia (kuten seksi) ja osin siksikin olen kieltäytynyt. Mitä se tarkoittaa? Saattaisiko mies sellaisessa tilanteessa kotiovelle ja lähtisi sitten kotiin vai onko siinä olettamuksena, että mies olisi haluamassa yövieraaksi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa liittyä tuollaisia ajatuksia, ennen riitti todellakin saattaminen. Itse kieltäydyn myös, samasta syystä.

Vierailija
2/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sulle saattaminen tarkoittaa nimenomaan saattamista eikä jotain muuta sieltä rivien välistä. Jos epäilisin että toinen tarkoittaa muuta, en huolisi saattamiskeikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruuteni Helsingissä pojat vain saattoivat kotiovelle ja katsoivat, että pääsen turvallisesti kotiin. Jos oli kiva poika, halattiin kiitokseksi ja ehkä pikku suukko poskelle tai huulille, mutta ei varsinaista suutelemista.

Pahoin pelkään, että nykyään ainakaan kaikkien miesten päätavoite ei ole enää turvata naisen pääseminen turvallisesti kotiinsa. Eli en osaa sanoa, toivon että miehet vastaisivat tähän!

Vierailija
4/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on vahva toive seksistä. Painostusta luvassa. 

Vierailija
5/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että sulle saattaminen tarkoittaa nimenomaan saattamista eikä jotain muuta sieltä rivien välistä. Jos epäilisin että toinen tarkoittaa muuta, en huolisi saattamiskeikkoja. 

Mitä nuoruudestani muistan, tuommoiset sanomiset ei tarkoittaneet miehelle yhtään mitään. Vänkäys oli silti armoton.

Vierailija
6/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse elänyt siinä uskossa että todellakin saatetaan sinne kotiovelle ja sovitaan ehkä toiset treffit ja sanotaan hyvät yöt.

Vierailija
7/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä 99% varmuudella on pimperojahti mielessä eli kannattaa kieltäytyä jos ei sitten tosiaan halua hieman äksöniä.

Vierailija
8/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olisi pakko kysyä, mitä mies tarkoittaa saattamisella. Entisaikaanhan oli itsestäänselvyys, että saattaminen=kotiportille yhdessä käveleminen ja KORKEINTAAN pieni pusu siinä portilla. 

Vierailija
9/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse elänyt siinä uskossa että todellakin saatetaan sinne kotiovelle ja sovitaan ehkä toiset treffit ja sanotaan hyvät yöt.

Itse sanoisi, että sinä halusit vain saatille, jos mies pykisi pöksyihin. Jos homma kaatuisi siihen, se olisi molempien etu. Sehän olisi vahva todiste siitä, ettemme muutenkaan sovi yhteen. 

Vierailija
10/39 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla, että jos hiukankaan on miehelle myöntyväinen, luulee mies sen kutsuksi seksiin. Ihan niinku niissä por_nofilmeissä, joita miehet vahtaa koko ajan.

Vierailija
11/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein mennyt niin että nainen pyytää itse saatille ja siinä on selvästi myös taka-ajatuksena jotain muutakin..

Vierailija
12/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies saatraa naisen tämän kotiovelle asti, kuuluu tapoihin, että nainen pyytää sisään tarjotakseen kahvit.

Vierailija
13/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulostaa siltä, että seksiin liittyvä konflikti tulossa. Ei se saatille sinällään sitä tarkoita ja tarkoittipa mitä tarkoitti kenenkin mielestä, aina on oikeus kieltäytyä. Vaikka kesken aktin. 

Vierailija
14/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä usein mennyt niin että nainen pyytää itse saatille ja siinä on selvästi myös taka-ajatuksena jotain muutakin..

Eikös se naisen ehdottamana ole ihan toivottu ja haluttu ilmiö koska kumpikin silloin haluaa, eikä vain mies.

Vierailija
15/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkoittaa jos sulla on minihame päällä.

Vierailija
16/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mies voi haluta turvata nainen mahdollisilta päällekarkaajilta.

Vierailija
17/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan rakasteltiin ladossa ja sitten piika palasi kotiin. Nykyään ollaan konsevatiivisempia.

Vierailija
18/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ehkä riippuu sinusta, miten käyttäydyt. Oletko antavalla tuulella.

Vierailija
19/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina yksi nuori mies kerran halusi saattaa minut kotiin (asui lähellä) ja lasin punaviiniä jota mun luo jäi etkoilta. Annoin sitten tulla lasilliselle, mutta pian minua alkoi väsyttää kamalasti ja sanoin että haluaisin jo nukkumaan. Mies tulkitsi tämän niin että halusin hänen jäävän mun luo yöksi ja alkoi riisumaan housujaan. Heitin hänet pihalle. Oli elämäni oudoin tilanne. Mitään flirttiä hänen kanssaan ei ollut koko iltana ollut. Jälkikäteen mietin, että hän varmaan luuli että kotiin saattaminen oli jonkinlainen seksiinkutsu minulta.

Vierailija
20/39 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian aksentilla voi tarkoittaa mitä vain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä