Minkä hintaisia viinejä ostelet?
Mä juon yleensä joka viikonloppu viinipullon tai parikin, jos mies on seurana.
En yleensä raaski ostaa mitään kalliita pulloja, ostelen vaan 5-6 euron hintasia. Minkä hintasia te muut ostelette?
Kommentit (7)
En juo viiniä kovin usein, (ehkä 1xkk.) enkä juuri tunne viinejä, mutta joskus huviksemme kokeillaan miehen kanssa jotain lehdessä tai internetissä arvosteltua viiniä, jonka hinta-laatusuhde on hyvä. Emme kuitenkaan niin paljon välitä viineistä, että maksaisimme yli kymmenen euroa pullosta.
Ikään en ole ostanut itselle yli 10 euron pulloa ( lahjaksi kyllä).
Monesti mietinkin että ovatko kalliit sit suhteessa kumminkaan yhtään sen parempia....
Vaikka joku vasta väitti, että alle 10 euron pulloja ei pitäisi osta... ja pah. mielestäni niistäkin löytyy todella hyviä mutta myös huonojakin....mielestäni pitää vain löytää se oikea rypäle mistä pitää
Latinon vaimona saan raahata pöytäviinejä kotiin siinä missä muut maitoa =). Herkuttelu ja rentoutumishetkiin hankin sitten parempia viinejä, harvoin kuitenkaan mitään superkalliita.
ja viinit on hintaluokaltaan n;7-15 euroa.
erikoistilanteisiin sit joskus vahan parempaa ja kalliimpaa.
Se on kivaa luettavaa muutenkin. Valitse sieltä joku suositeltu uutusviini, n. 10 euroa, ja juokaa sitä. Miltä maistuu, millainen olo tulee, mitä ruokaa viinin kanssa? Itse olen huomannut että 10 molemminpuolin olevat viinit on paljon suloisampia, ja niistä nauttii paljon enemmän, ja puolipulloa riittää hyvin per nenä.
Meillä miehen kanssa juodaan viiniä päivittäin. Ruokajuomana ja kun rentoutuu illalla, kun lapset ovat nukkumassa.