Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin syömään c- ja d- vitamiineja. Nyt väsyttää saatanasti

Vierailija
03.02.2015 |

Joka päivä.. 500mg c ja 1000iu d.. Ctä en saanut ennen tablettien syömistä käytännössä ollenkaan, mutta olo oli ihan pirteä. Mistä johtuu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitamiinit myrkkyjä,?? Ei v mitä sakkia, itse olin ilman monivitamiinia ja omega 3 niin olin jatkuvasti ärtynyt, väsynyt, välillä masensi ymt stessiä ym ym. ja kun kävin verikokeissa niin jo pelkkien omegojen syönti on laskenut kolesterolia huomattavasti ja nykyään kaikki on ihan hyvin, mieli on hyvässä kunnossa kun saa kaikki vitamiinit, ja huom. kun aloitin niiden syönnin niin itseänikin alkoi väsyttämään enemmän alussa, mutta sitten se väsymys kääntyikin n.1 viikon jälkeen pirteydeksi. Tohtoro tolonen.

Omega-3-taso ennustaa paremmin sydänkohtauksia kuin kolesteroli - joka tosin tiedettiin jo aikaisemmin surkeaksi mittariksi.

Vierailija
22/22 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä on liikkeellä jotain sairasta porukkaa, jotka yrittää agiteerata ihmisiä työntämään kurkkuunsa pillereitä, jotka tutkitusti ovat suurimmalle osalle täysin tarpeettomia. Huh-huh.

D-vitamiinia ei saa mistään ruoasta tarpeeksi,ellei sitten luota Schwappin horinoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi