Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte ja tekisitte, jos saisitte lahjaksi canvas-taulun kummilapsenne kuvalla?

Vierailija
15.11.2021 |

Tämän ketjun idea on tarkoituksella suoraan eräästä ketjusta, joka sai minut nauramaan. Siinä kummille oli käynyt juuri noin, ja hän mietti, mitä tekisi sillä taululla.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama, kun yks kaverini lapsensa päiväkotikuvia tilatessaan kysäsi siinä ohimennen multa, että haluaisinko mäkin kuvan hänen kullannupustaan. No en kehdannut sanoa että en, joten vastasin että no mikä ettei.

No lisäsi tilaukseen yhden kuvan lisää ja sanoi sitten mulle "joo tää maksaa sit 8,90, tuo vaik ens kerralla jos sullei oo ny käteistä".

Wtf. 😂

Järkyttävää.

Vierailija
42/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lemmikin (ei oma) kuvan canvasille painettuna. Ja vuosittain sen 'kummilapsen vuosi' -valokuvakalenterin.

En tiedä, miten ilmaista, etten välittäisi enää. Olen kyllä sanonut etteivät mitään lahjoja minulle hankkisi. Tätä "muistamista" eivät sitten katso lahjaksi... No can do.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en kuulu kirkkoon 😂 Oikeesti, tuollainen lahja olisi ihan hirveä.

Vierailija
44/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaislasten kuvilla varustettu seinäkalenteri tulee joka vuosi.. kivoja muksuja, muttei välitettäis päivittäin keittiössä katsella heidän kuviaan.

Vierailija
45/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut lemmikin (ei oma) kuvan canvasille painettuna. Ja vuosittain sen 'kummilapsen vuosi' -valokuvakalenterin.

En tiedä, miten ilmaista, etten välittäisi enää. Olen kyllä sanonut etteivät mitään lahjoja minulle hankkisi. Tätä "muistamista" eivät sitten katso lahjaksi... No can do.

Vielä pahempaa kuin kummilapsen kuva.

Vierailija
46/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaislasten kuvilla varustettu seinäkalenteri tulee joka vuosi.. kivoja muksuja, muttei välitettäis päivittäin keittiössä katsella heidän kuviaan.

Mitä tuollaiset vanhemmat oikein ajattelevat? Ettei kummilla ole mitään muuta elämää kuin kummilapset? Ettei synttärien ja joulun muistaminen riitä, vaan kummin pitää joka päivä katsoa kummilasten kuvia ja merkitä kalenterimerkintänsä heitä ajatellen?

Vierailija
47/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iroitin kanavakuvan kehyksistä ja ompelin puseron selkään, jonka sitten annoin lapselle joululahjaksi. Ei sitten häviä tai vaihdu pusero päiväkodissa.

Vierailija
48/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks en kuulu kirkkoon 😂 Oikeesti, tuollainen lahja olisi ihan hirveä.

En minäkään, mutta kummilapsia on silti 5 kpl. :D Onneksi ei sentään tule mitään canvastauluja yhdeltäkään.

Vierailija
49/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama, kun yks kaverini lapsensa päiväkotikuvia tilatessaan kysäsi siinä ohimennen multa, että haluaisinko mäkin kuvan hänen kullannupustaan. No en kehdannut sanoa että en, joten vastasin että no mikä ettei.

No lisäsi tilaukseen yhden kuvan lisää ja sanoi sitten mulle "joo tää maksaa sit 8,90, tuo vaik ens kerralla jos sullei oo ny käteistä".

Wtf. 😂

Ei helvetti. Ja oletettavasti sinä lahjot kummilapsen joka synttärinä ja jouluna...

Vierailija
50/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M ä en kyllä myöskään ymmärrä miksei läheisten kuvia voi olla seinällä.

Mulla on vanhojen  ajat sitten nukkuneiden isovanhempieni kuvat seinällä sekä sodassa kaatuneen setäni.Vanhempieni hääkuva on näkyvissä kuten mieheni vanhempien kuva myös.

Myös lasten ja lastenlasten kuvat.Koulukuvia välillävaihdetaan,nyt pitäis juuri vaihtaa,kun on useemman vuoden ollut samat kirjahyllyssä.

On se kiva huomata miten pienestä pullukkaposkisesta pojasta on vuosien saatossa kehittynyt tumma viiksekäs nuorukainen,kuten isoveljestäänkin pienestä laihasta vaaleasta pojasta sotamies baretissaan ja maihinnousukengissään.

Pikkutytöt muuttuvat kauniiksi esimurrosikäisiksi jne.

Tyttärelläni ja miehellään on kaikki lasten kuvat mukeissa,on tullut uusia mukeja kun lapsia on tullut lisää,koirakin on mukana.

Mikä tässä on teistä niin outoa.En ole kenenkään kummi,mutta jos olisin,niin kummilapsen kuva olisi rakas.

Oonkohan oikeasti liian vanha teidän ajatusmaailmaan.

Vierailija
51/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kummilapseni on parhaan ystäväni tytär ja minulle ihan älyttömän tärkeä. Minulla on hänestä kuva ihan omasta tahdostani seinällä. Varmasti löytäisin canvas-taulullekin paikan.

Mutta välit kummin kanssa pitää olla kyllä todella läheiset, että tuollaisen lahjan voi antaa. Esim. voisin kuvitella antavani omasta lapsestani kuvan parhaalle ystävälleni, joka on lapsen kummi, mutta en toiselle kummille, joka on paljon etäisempi ja nähdään lähinnä juhlissa.

Vierailija
52/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Tämä naurattaa viime vuodelta.

Vierailija
53/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun niitä kehystettyjä kuvia tulee joka joulu ainakin 15 vuoden ajan..

Vierailija
54/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäsin roskikseen

Vierailija
55/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rupea kummiksi sellaiselle, jonka kuvalla varustettua canvas-taulua et halua katsella, edes tyyliin eteisessä / käytävässä (ei sitä makuuhuoneeseen sänkyä vasten tarvi laittaa).

Kuuden lapsenlapsen isossa talossa elävänä mummina voin sanoa rehellisesti, että ei kiitos. Valokuvat ovat mieluisia, mutta edes sen lapsen, jota olen hoitanut paljon, kuva ei ole esillä. 

Vierailija
56/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kummilapseni on tosi söpö taapero. Meillä ei ole valokuvia seinillä ja canvas taulut ovat mielestäni jo aika last season, mutta jos sellaisen saisin niin varmasti laittaisin sen esille jos ei olisi erityisen iso. Alle A4 kokoisen saisin varmasti sopimaan jonnekin.

Vierailija
57/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhea, toiv ei!

Vierailija
58/74 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä? Voiko joku tosiaan pahastua tommosesta? Ei kannattaisi ruveta kenenkään kummiksi tai muutenkaan ylläpitää mitään ihmissuhteita kun joku valokuva saa ahdistuksen huippuunsa.

Viisi kummilasta. Ei todellakaan mitään tauluja lapsista.

Vierailija
59/74 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule sellaista joululahjaksi!

Vierailija
60/74 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä edes, mikä on canvas-taulu! Joku erityistaulu?