Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisitte ja tekisitte, jos saisitte lahjaksi canvas-taulun kummilapsenne kuvalla?

Vierailija
15.11.2021 |

Tämän ketjun idea on tarkoituksella suoraan eräästä ketjusta, joka sai minut nauramaan. Siinä kummille oli käynyt juuri noin, ja hän mietti, mitä tekisi sillä taululla.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa on noi kalenterit omalla kuvalla, mukit yms.lapsen tai lemmikin kuvilla tai postimerkit, joissa komeilee jonkun tutun pärstä. Ei siinä, jis haluaa sellaisen omaksi ilokseen, mutta lahjana aika riskialtis vaihtoehto...

Nuo mukit ovatkin hupaisia, se kuvahan siis kuoriutuu siitä pois käytössä.

Vierailija
22/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. :D Miten seonnut pitää olla vanhemmuuteen että luulee tuon olevan ok lahja?

Veisin varmaan häkkikellariin mätänemään tai heuttäisin suoraan roskiin. Toki ennen sitä kysyisin että haluaako antaja lahjan takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa on noi kalenterit omalla kuvalla, mukit yms.lapsen tai lemmikin kuvilla tai postimerkit, joissa komeilee jonkun tutun pärstä. Ei siinä, jis haluaa sellaisen omaksi ilokseen, mutta lahjana aika riskialtis vaihtoehto...

Postimerkkejä sentään tarvitsee aina ja ovat nykyään kalliita, jo 1,85/kpl.

Aina voi myydä eteenpäin vaikka hieman halvemmalla jollekin, joka paljon postittelee.

Vierailija
24/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on omassa elämässä ihan mahdollinen skenaario... Pelottaa. Jos kummilapsi olisi yksin mun, taulu päätyisi jonnekin komeron nurkkaan ja pysyisi siellä myös lahjoittajan vierailujen ajan, mutta jos mies väen väkisin tahtoisi sen seinälle laittaa, en voisi kieltääkään. Vastaiskuna tekisin/teettäisin taulun jostain suosikki(mies)näyttelijästäni ja länttäisin kummilapsitaulun viereen.

En ymmärrä ihmisiä, jotka tällaisia tauluja teettää ja jakaa lahjoiksi. Jos haluaa antaa kummille kuvan, niin ihan perus postikorttikokoinen valokuva kehystettynä. Kummilapsen piirroksen kehyksissä ottaisin myös ilomielin ja pääsisi varmasti seinällekin.

Vierailija
25/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei noin. Itse en ostaisi/teettäisi lähisukulaisellekaan esineitä jotka on tarkoitettu esille pidettäviksi.

Jokainen päättäköön sisustuksestaan itse.

Eli kiittäisin ja veisin varastoon, koska ei ole muutenkaan ihmisten kuvia seinillä.

Vierailija
26/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan sen verran, että mua ihmetytti jo sekin kun kummilapsen äiti aikanaan lähetti postissa kummilapsen päiväkotikuvan. Mukavaa siis oli saada se kuva, mutta meni yli hilseen kun sama tyyppi alkoi jonkin ajan kuluttua tenttaamaan että onko kuva jo kehyksissä, missä kuva on, ota kuva siitä ja lähetä.

Mitä v i t tua. :D

/22

Vierailija
27/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuo lahjana ihan vitsi.

Vierailija
28/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tykkäänkin kovasti omista kummilapsistani, niin taulu tuntuisi vähän hassulta. Valokuvat taas on kivoja. Valokuva kirjahyllyyn on vähän eri verrattuna seinälle laitettavaan tauluun. Riippuisi kyllä paljon taulun koosta.

Vierailija
29/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten lasten koulukuvat on myös jääkaapin ovessa, joten jos on samaa kokoluokkaa niin laittaisin kyllä esille vaikka johonkin hyllylle. Max 10x15. Jos olisi ihan oikea taulu, tyyliin 50x50, niin tuntuisi oudolta, en keksisi paikkaa sille. Sellainen sopisi vain lapsen omalle tai vanhempien seinälle.

Vierailija
30/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan maalausta

Maalaisin päälle jotain kivaa

Vierailija
31/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonoa ajattelua kuvaa sekin, että pyydetään kummiksi ihmistä, joka ei erityisemmin välitä olla tekemisissä lasten kanssa. Sellaistakin tapahtuu.

Se, ettei halua jotain puoli-itkuista lapsen pärstää koossa 70×70 cm katsella olohuoneen seinällä, ei tarkoita, ettei muutoin haluaisi olla kummilapsen kanssa tekemisissä.

Taulut ovat ainakin minulle sisustuselementtejä, haluan, että ne ovat kauniita, aitoja maalauksia aiheista, jotka olen itse valinnut, ei suurennettuja valokuvia sukulaisista ja ystävistä.

Vierailija
32/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan sen verran, että mua ihmetytti jo sekin kun kummilapsen äiti aikanaan lähetti postissa kummilapsen päiväkotikuvan. Mukavaa siis oli saada se kuva, mutta meni yli hilseen kun sama tyyppi alkoi jonkin ajan kuluttua tenttaamaan että onko kuva jo kehyksissä, missä kuva on, ota kuva siitä ja lähetä.

/22

Tuollainen tenttaaminen on ihan kauheaa.

Vierailija
33/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taulusta. Mulla on kummilapseni muotokuva seinällä, ihan taiteilijan tekemä. Mutta ongelma on se että erään toisen kummilapsen vanhemmat on antaneet minulle lahjaksi kalenteria, mukia yms ties mitä lapsen kuvalla varustettuna niin monta kertaa että vähän ärsyttää.Kohta tulee vessapaperia kummilapsen kuvalla niin joo joo

Vierailija
34/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taulusta. Mulla on kummilapseni muotokuva seinällä, ihan taiteilijan tekemä. Mutta ongelma on se että erään toisen kummilapsen vanhemmat on antaneet minulle lahjaksi kalenteria, mukia yms ties mitä lapsen kuvalla varustettuna niin monta kertaa että vähän ärsyttää.Kohta tulee vessapaperia kummilapsen kuvalla niin joo joo

Kalenteri roskiin kun vuosi loppuu ja muki pesukoneeseen, niin kuva kuoriutuu siitä pois.

Vierailija
35/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taulusta ja varsinkin maalarin taidoista ja tyylilajista. Jotkut maalaukset voisi olla hienojakin mutta (anteeksi nyt vaan) jotkut taiteilijat ei saa aikaan kovinkaan tyylikkäitä muotokuvia. Piirroskin voisi menetellä. Valokuva lienee varmin jos kuvaaja vaan osaa asiansa. 

Vierailija
36/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ärsytti jo se, kun saatiin isovanhemmilta meidän omien lasten kuva canvas-tauluna :D. Olivat teettäneet kuvain jostain epämääräisestä kännykkäräpsystä, huoh. Ja koko on... No, tuolla se pyörii haitolla, kun en kehtaa laittaa roskiinkaan. Ja meillä vieläpä on omien lasten kuvia seinillä, mutta sellaisia ammattikuvaajan ottamia, joissa on mm. valotus ja tausta huomioitu.

Vierailija
37/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ilahtuisin, mutta hm.. kuitenkin aika arvokas lahja. Jos kuva olisi kaunis ja mustavalkoinen, eikä liian suuri, pitäisin esillä.

Vierailija
38/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

/22

Mullakin oli kummilapsen vanhemmat stressanneet ihan älyttömästi jostain 1v-kuvasta ja pahoittelivat kauheasti, kun "saivat toimitettua sen niin myöhään", kun muutama kk syntymäpäivän jälkeen. Enpä ollut tajunnut odotella moista. Tuolla se muovikääreissä odottaa edelleen, ei mulla ole sille mitään paikkaa. Kai se täytyy johonkin kirjahyllyyn laittaa pölyttymään siksi aikaa, jos sattuvat joulun aikaan piipahtamaan kylässä.

Vierailija
39/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuva tms potretti menis taulu kaappiin. Joku hauska/hyvä toimintakuva kuva löytäisi jostain esiltä paikan.

Vierailija
40/74 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama, kun yks kaverini lapsensa päiväkotikuvia tilatessaan kysäsi siinä ohimennen multa, että haluaisinko mäkin kuvan hänen kullannupustaan. No en kehdannut sanoa että en, joten vastasin että no mikä ettei.

No lisäsi tilaukseen yhden kuvan lisää ja sanoi sitten mulle "joo tää maksaa sit 8,90, tuo vaik ens kerralla jos sullei oo ny käteistä".

Wtf. 😂