Mikä tänään vituttaa?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:47"]
Joka päivä. Vituttaa kun ei saa vittua.
[/quote]
Sepä ikävää.
Todennäköinen työttömyys. Ei oo uutta konetta että vois tehä uusia hakemuksia ja mistään ei tarjota näin paljon tunteja. Voisin tehä viikossa vaikka 50 tuntia mut mistään ei perkele saa.
Paska suomi vitun verot ja kaikki. Angst angst nyyh nyyh viils viils.
Vituttaa nää idiootit modet kun leikkivät jumalaa ja päättävät mitä saa kirjoittaa ja mitä ei saa kirjoittaa. Siis ihan pienistäkin lähtee ketju veks ja tulee bannia.
Kolautin aamulla silmäkulman kaapinoveen. Nyt karsea mustelma. Vituttaa.
Ei mikään! Sori!
Mun elämä on yhtä ruusuilla tanssimista.
Oman tilan puute! Tarvitsisin oman kopperon, jossa harjoitella laululäksyjäni, kun en ole koskaan kotona yksin.
Väsyttää, koska rappukäytävässä möykännyt spuge valvotti yöllä. Vittu.
Työtävieroksuvat valittajat vitutta aina. Ja rankasti
Hirveä olo vaikka ei kuitenkaan flunssaa.
Vituttaa kun ostin eilen e-kirjan jota en pysty lukemaan sillä en saa ladattua sovellusta jolla se pitäisi lukea.. :( sinne meni 5 euroa. Sillä rahalla olis saanu vaikka röökiä
Tämä kutina, todennäköisesti hiivaa. Apteekkiin pitäisi lähteä, mutta ei oikein nappaa ajatus siitä tällä hetkellä. Yleensä olen terve, mutta pitkittynyt keuhkoputkentulehdus (johon söin antibiootteja; todennäköinen hiivanlähde) viime kuussa ja sitten hampaan lohkeaminen (korjattiin eilen) ja nyt tämä kutina vievät veetutuksen alkulähteille. Aarrgghh!
Vitutti, mutta ei vituta enää kun luin muiden vitutuksen aiheet. Pitäs jaksaa olla tyytyväinen, mun asiat on ihan hyvin.
Ahdistus, väsymys, ettei jaksa nähä kaveria, nyt myös se ettei muiden vitutuksen aiheet saaneet oloa tuntumaan yhtään paremmalta.
Tämä päänsärky pistää vituttaan. Perusmömmöt ei tehoo.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:24"]Tämä päänsärky pistää vituttaan. Perusmömmöt ei tehoo.
[/quote]
Venyttele
Joka päivä. Vituttaa kun ei saa vittua.