Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
1101/1158 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei miehet enää halua sitoutua kun on niin helppo selata netissä vaihtoehtoja. Ettei menis parempaa ohi. Hohhoijaa. Pitäs olla aktiivinen muttei liian ym. ym. Pitäs olla hoikka/ normaali mut iso perse ja tissit. Anna mun kaikki kestää. Kiitos some ja jenkit!

Vierailija
1102/1158 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitkaa paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei miehet enää halua sitoutua kun on niin helppo selata netissä vaihtoehtoja. Ettei menis parempaa ohi. Hohhoijaa. Pitäs olla aktiivinen muttei liian ym. ym. Pitäs olla hoikka/ normaali mut iso perse ja tissit. Anna mun kaikki kestää. Kiitos some ja jenkit!

Asiaa ei auta että keskiverto miehen sydän on naisten toimesta särjetty niin monta kertaa että romanttiseen rakkauteen kuuluva hullaantuminen ei kestä kuin hetken. Ei enää koskaan.

Vierailija
1104/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinun mutusi ei vastaa todellisuutta. Sukupuolesta riippumatta parisuhde ei ole enää pakollinen osa elämää. Taloudellisesti ja sosiaalisesti voit olla sinkku ilman ongelmia. Itse olen nyt sinkkuna täyttänyt kalenteriani erilaisilla vapaa-ajan menoilla ja nykyään parisuhde sopisi huonosti elämääni. Kun arjessa en ole ketään kohdannut, joka saisi priorisoimaan asioita eri tavalla, niin jatkan nykylinjallani. 

1105/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä kunnollisiakin miehiä. Valitettavasti minunkin ikäluokassani useammat varattuja. Itselläkin takana 30 vuotta saman naisen kanssa. Uskoisin, että parhaan vaikutelman toisiin tekee se, että olet sinut itsesi kanssa. Itsekin olen hieman ylipainoinen ja tosi rauhallinen ja elän elämääni niin kuin parhaaksi näen.

Vierailija
1106/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, selaaminen on helppoa. Mätsääminen ja treffeille pääsy minkäänlaisesta romanttisesta kontaktista puhumattakaan onkin sitten ihan toinen juttu. Myös miehen pitää olla tuota ihan samaa mitä luettelit. Isot tissit voit korvata vain rintalihaksilla.

1107/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kiteytetty. Kemian luo = supliikki ja komea mies. Nainen jo alitajuisesti kiinnostuu, mies vain nauttii hetkestä ja mahdollisesti seksistä.

Peruspertti samaan aikaan haaveilee myös parisuhteesta kun ei saa edes seksiä.

1108/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siin on et 90% naisista haluaa sitä pientä vähemmistöä?

Mä en ainaka edes yritä kauniita ka laitettuja naisia,koska realiteetit ja nykymaailma.

Kelpaisiko lyhyt ja lihava mies?

1109/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pullukoille ei riitä tarpeeksi isoa nallekarhua, ku pitäs olla isompi mitä itse :D

älkee poistako kommentteja heti :/

Vierailija
1110/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Kaikille pullukoille ei riitä tarpeeksi isoa nallekarhua, ku pitäs olla isompi mitä itse :D

Mä kyllä tykkäisin, jos miehessä on painoa, koska itselläkin on. Kukkakepit ei kiinnosta. Mutta tuo pituus on kyllä itsellä sellanen kynnys. Niin miehekästä alle 175-senttistä en ole tavannut, että pystyisin kompromissiin. Vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
1111/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Keskituloinen/pienipalkkainen yksinhuoltaja ei saa yhteiskunnalta mitään muuta kuin elatustuen, mikä on pienempi kuin samat tulot omaavan lapsen isän maksama olisi, jos hän maksaisi.

Yksin elävälläkin on elämä kallista, saati sitten lapsen/ lasten kanssa. En ymmärrä tätä vihaa yksinhuoltajia kohtaan. Usein on pitänyt lähteä alkoholistin ja / tai ilkeän narsistin kynsistä ja pelastaa nimenomaan lapsi siitä helvetistä. Maksoin täydet tarha- ja esim. Kuvataidekoulumaksut ihan yksin, lähihoitajan palkalla. Muita tukia saavat vain ammattitaidottomat,mielenterveysongelmaiset työttömät ja vuokralla asuvat yksinhuoltajat.. Ainiin, hyväpalkkaisen miehen kanssa elävät naiset saavat kotihoidon tukea yhteiskunnalta, koska heillä on varaa jäädä kotiin. Yksinhuoltaja-lähihoitaja käy mieluummin töissä, koska ei tulisi toimeen pelkällä kotihoidon tuella. Hyvinvointi revitään pieni-, ja keskituloisten ,yksin lapsiaan elättävien naisten selkänahasta.

Ja kun näitä kertoo, ei ole miesten mielestä haluttava. Se ei ole seksikästä. Siksi naiset ovat näistä hiljaa.

Vierailija
1112/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa ei auta että keskiverto miehen sydän on naisten toimesta särjetty niin monta kertaa että romanttiseen rakkauteen kuuluva hullaantuminen ei kestä kuin hetken. Ei enää koskaan.

Ja naisen sydän on särjetty myös monesti, tullut vastaan tunteilla leikkineitä miehiä, jotka haluavat vaan lyhyen hetken seksiseuraa, vaikka sanovat muuta. Tai sitten ovat kohdistaneet naiseen henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Ja nämä miehet eivät ole olleet niitä pitkiä ja komeita.

Tuntuu, että kun on saanut siipeen pahasti ja on traumatisoitunut melkeinpä, se houkuttelee tiettyjä hyväksikäyttäjiä/alistavia miehiä puoleensa. Sitten vielä puhutaan ilkeästi kyynisistä vanhemmista naisista, jotka eivät enää usko jokaiseen miehen sanaan kuten nuoret naiset, vaan vaativat enemmän. No miksiköhän, pitää sitä jossain vaiheessa alkaa suojella itseään.

Vierailija
1113/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä käsittämätön väite miesten "nettiselailusta" nousee aika ajoin esiin. Joka ainoassa nettideittipalvelussa miehiä on merkittävästi enemmän kuin naisia. Joku aiemmin sanoikin, että esim. Tinderissä 75 % käyttäjistä on miehiä. Kerrohan nyt siis, että millä matematiikalla miesten on HELPPO selata netissä vaihtoehtoja? Paitsi tietenkin, jos tarkoitat miehillä niitä pitkiä, harteikkaita, lihaksikkaita, mallinkomeita supliikkimiehiä. He taatusti pystyvät selailemaan. Muunlaiset miehet eivät naisille edes ole miehiä.

Vierailija
1114/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mä kyllä tykkäisin, jos miehessä on painoa, koska itselläkin on. Kukkakepit ei kiinnosta. Mutta tuo pituus on kyllä itsellä sellanen kynnys. Niin miehekästä alle 175-senttistä en ole tavannut, että pystyisin kompromissiin. Vaikka kuinka yrittäisin.

Mä taas viehätyn hoikista (jopa laihoista)/normaalipainoisista miehistä, vaikka itse olen ylipainoinen nainen. Miksen saisi? Monet ylipainoiset miehet haikailevat hoikkien naisten perään.

Vierailija
1115/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, selaaminen on helppoa. Mätsääminen ja treffeille pääsy minkäänlaisesta romanttisesta kontaktista puhumattakaan onkin sitten ihan toinen juttu. Myös miehen pitää olla tuota ihan samaa mitä luettelit. Isot tissit voit korvata vain rintalihaksilla.

Naurettavaa naisena kitistä tuosta, kun se on tosiasia että miesten ja naisten suhde deittipalveluissa on tyyliin 80% miehiä ja 20% naisia. Kummallakohan sukupuolella se on helpompi selata vaihtoehtoja ja kilpailu pienempää?

Vierailija
1116/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ongelmana on yleisimmin että halutaan suht timmiä kroppaa, mitä ei nykypäivänä enemmistöllä naisista ole. Enemmistöllä on ylipainoa tai vähintäänkin pulleutta, ja etenkin 35+ iässä tämä yleensä tarkoittaa keskivartalopyöreyttä, ei isoa peffaa ja muhkeita reisiä. Miesten vaatimuslista on lyhyempi, mutta hoikista naisista on kova kisa. Sitäkin on että naisen pitäisi olla seksikäs ja huoliteltu, mutta silti rento ja iisiä seuraa. Harvoin näin on, yleensä tuollainen nainen on vaativa puitteiden suhteen. Sama pätee sporttinaisiin; hyvällä kropalla saa korkeampaa elintasoa.

Kun olisivat naiset edes normaalipainoisia, ei todellakaan tarvitse olla mikään timmi salikinkku. Vaan sekin näyttää olevan liikaa toivottu. Erästäkin tuttua naista näin pitkästä aikaa ja oli paisunut älyttömästi, että piti ihan siinä salaa hämmästellä.

No hei, toivoisin myös miehien panostavan ihan perus siistiin olemukseen. Parturissa voi käydä säännöllisesti ja jos sitä partaa haluaa pitää, niin sitäkin voi hoitaa ja siistiä. Ja ihab sama niten pukeutuu, mutta pukeutukaa nyt edes ehjiin vaatteisiin.

Ja eipä teille miehille tekis yhtään pahaa myöskään vähän kaventaa sitä vyötäröä.

Tämäkö naisen ostoslista vastaa sitä että mies toivoisi ainoastaan naisen olevan normaalipainoinen?

Tämäkö on sinulle "ostoslista"? Että käy joskus parturissa ja pitää ehjiä vaatteita? Voi vain miettiä miksi seuranhaussa on haasteita..

No kyllähän se nyt ostoslista on jos toinen haluaa vain yhtä asiaa ja siihen heitetään sitten vastineeksi lista.

Mies: toivoo yhtä juttua

Nainen: toivoo samaa + 4 muuta asiaa

Mies: ihmettelee

Nainen: Jäkäjäkäjäkä

Tervetuloa miehen ja naisen vuorovaikutukseen!

Siinä missä naisilla kolahtaa aina toi normaalipainon vaatiminen, niin miehillä tuntuu menevän ihan helvetisti tunteisiin se, että nainen toivoo miehen olevan sellainen, joka huolehtii perushygieniastaan eikä mene joka paikkaan niissä reikäsissä 10 vuotta vanhoissa pieruverkkareissa. Ja huom: perus siistit vaatteet ei tarkoita samaa kuin viimeisimmän trendin mukaiset kalliit merkkituotteet. Mulle on henk. koht ihan hailee vaikka mies kulkisi Tokmannin vaatteissa, kunhan ne on ehjät ja siistit. 

Vierailija
1117/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Mä taas viehätyn hoikista (jopa laihoista)/normaalipainoisista miehistä, vaikka itse olen ylipainoinen nainen. Miksen saisi? Monet ylipainoiset miehet haikailevat hoikkien naisten perään.

No siksi juuri, koska ylipainoisella naisella ei tunnu olevan minkäänlaisia oikeuksia haaveilla mistään, vaan pysyä mahdollisimman hajuttomana ja mauttomana poissa näkyvistä siihen asti, että on mystisesti laihtunut siihen paljon vaadittuun normaalipainoon.

Ylipainoinen mies saa taas haikailla vaikka mitä ja jos nainen ilmaisee, ettei nappaa, on naiset "vaativia ämmiä, joille ei kelpaa kun se laatikkoleukakirurgi"

Vierailija
1118/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

No siksi juuri, koska ylipainoisella naisella ei tunnu olevan minkäänlaisia oikeuksia haaveilla mistään, vaan pysyä mahdollisimman hajuttomana ja mauttomana poissa näkyvistä siihen asti, että on mystisesti laihtunut siihen paljon vaadittuun normaalipainoon.

Ylipainoinen mies saa taas haikailla vaikka mitä ja jos nainen ilmaisee, ettei nappaa, on naiset "vaativia ämmiä, joille ei kelpaa kun se laatikkoleukakirurgi"

Jeesus mitä olkiukkoilua taas. Totta kai molemmilla on oikeus haaveilla, mutta mikäli minä normaalipainoisena miehenä haluan normaalipainoisen naisen, se ei ole mielestäni liikaa vaadittu. Ja vaikka olisikin, niin se ei ole kenenkään muun ongelma kuin omani. Kukaan täällä ei ole sanonut, ettei ihmisillä olisi oikeutta haaveilla. Se vain tuntuu olevan niin kovasti eri asia jos miehellä on kriteerejä  vs. naisten moninaiset kriteerit. Jos jollakin, niin ainoastaan naisilla tuntuu tämän palstan konsensuksen mukaan olevan se oikeus asettaa kriteerejä. Esim: nainen saa vaatia mieheltä tiettyä pituutta, mutta mies ei saisi vaatia naiselta normaalipainoa. Vaikka ihan loogisesti ajatellen kaikilla on mahdollisuus halutessaan normaalipainoon.

Vierailija
1119/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kerran tapailemaan naista, joka kysyi minulta JOKA ikinen päivä sen lyhyen muutaman viikon aikana, että mitä ajattelen hänestä, ja että olenhan kunniallisilla ajatuksilla liikkeellä. Vastasin, että nainen vaikuttaa kiinnostavalta ja ihan tosimielellä ollaan liikenteessä. Mutta en alkanut lupailemaan kuuta taivaalta, sillä ei tapailun alkuvaiheessa vielä voi tietää. Nainen tuntui ahdistuvan siitä kun lupausta yhteisestä asuntolainasta ei heti kuulunut, epävarmuus lisääntyi ja hän kyseli entistä enemmän asiasta.

Nämä jokapäiväiset vakuuttelut ja naisen epävarmuus alkoivat aika nopeasti ärsyttämään niin paljon, että oli pakko lopettaa orastava suhde. Johtopäätös: näin toimiva ihminen tulee hyvin helposti päätymään tapailemaan sellaisia tyyppejä jotka puhuvat heille paskaa, mutta tavalliset rehelliset tyypit he ajavat käytöksellään pois.

Vierailija
1120/1158 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Jeesus mitä olkiukkoilua taas. Totta kai molemmilla on oikeus haaveilla, mutta mikäli minä normaalipainoisena miehenä haluan normaalipainoisen naisen, se ei ole mielestäni liikaa vaadittu. Ja vaikka olisikin, niin se ei ole kenenkään muun ongelma kuin omani. Kukaan täällä ei ole sanonut, ettei ihmisillä olisi oikeutta haaveilla. Se vain tuntuu olevan niin kovasti eri asia jos miehellä on kriteerejä  vs. naisten moninaiset kriteerit. Jos jollakin, niin ainoastaan naisilla tuntuu tämän palstan konsensuksen mukaan olevan se oikeus asettaa kriteerejä. Esim: nainen saa vaatia mieheltä tiettyä pituutta, mutta mies ei saisi vaatia naiselta normaalipainoa. Vaikka ihan loogisesti ajatellen kaikilla on mahdollisuus halutessaan normaalipainoon.

Nainen vaatii itselleen täyden vallan seksuaalisuuden markkinoilla ja feminismi on yksi työkalu tavoitteen saavuttamiseksi. Nainen ei ole tyytyväinen ennenkuin voi valita täydellisen uroksen itselleen ilman että miehellä on minkäänlaista sanan/mielipiteen valtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi