Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää
Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.
Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!
Kommentit (1158)
Millaisia sydänoireita, tarkemmin kuvattuna? Onko verenpaineessa huolenaihetta? Veren kolesteroli? Molempiin on lääkkeitä, ehkä niistä olisi apua sinullekin. Jos on ahtaumia sydänlihasta ruokkivissa suonissa, voidaan asettaa vaikka stentti tai useampia. Ensin pallolaajennus, pitää vaan varautua siihen, että pallo menee puhki, silloin pitää yrittää uudestaan. Siinä voi kyllä yhtäkkiä verenpaine kadota kokonaan, jolloin tarvitaan noradrenaliinia. Kyllä se siitä. Kun kerran ollaan vauhdissa, varataanko aika myös läpänvaihtoon? Tykkäätkö paremmin luonnonkuidusta vai tekokuidusta? No, mieti ja harkitse ihan rauhassa, ei mitään kiirettä, kunhan huomenna kerrot aamulla mihin päädyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että se vaikuttaa seuran laatuun, että mistä seuraa etsii. Jos kaivelette tinderiä en usko, että sieltä löytyy kovin vakavasti otettavaa seuraa.
Joten mistä sitä siis löytää paremmin? Realistisesti.
Oisko sulla mitään harrastuksia? Niistähän usein löytyy jollain tavalla saman henkistä porukkaa.
Se on totta, että nykyään ihmisten aito kohtaaminen on aika vaikeaa.
Ei harrastuksissa ole yhtään sen enempää sinkkuja vanhempien ihmisten joukossa, kuin missään muuallakaan. Aito kohtaaminen on tosi vaikeaa, jos ei ole 20-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin ensimmäisen mieheni lukiossa ja toisen työpaikalla. Hän oli asiakkaani. Molemmat hyviä, kunnollisia miehiä.
Helppoa.
Hyvää sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että se vaikuttaa seuran laatuun, että mistä seuraa etsii. Jos kaivelette tinderiä en usko, että sieltä löytyy kovin vakavasti otettavaa seuraa.
Joten mistä sitä siis löytää paremmin? Realistisesti.
Oisko sulla mitään harrastuksia? Niistähän usein löytyy jollain tavalla saman henkistä porukkaa.
Se on totta, että nykyään ihmisten aito kohtaaminen on aika vaikeaa.Ei harrastuksissa ole yhtään sen enempää sinkkuja vanhempien ihmisten joukossa, kuin missään muuallakaan. Aito kohtaaminen on tosi vaikeaa, jos ei ole 20-vuotias.
Tsemppiä sulle, kyllä se vielä osuu!
kyllä se helpottaa kirjoitti:
Millaisia sydänoireita, tarkemmin kuvattuna? Onko verenpaineessa huolenaihetta? Veren kolesteroli? Molempiin on lääkkeitä, ehkä niistä olisi apua sinullekin. Jos on ahtaumia sydänlihasta ruokkivissa suonissa, voidaan asettaa vaikka stentti tai useampia. Ensin pallolaajennus, pitää vaan varautua siihen, että pallo menee puhki, silloin pitää yrittää uudestaan. Siinä voi kyllä yhtäkkiä verenpaine kadota kokonaan, jolloin tarvitaan noradrenaliinia. Kyllä se siitä. Kun kerran ollaan vauhdissa, varataanko aika myös läpänvaihtoon? Tykkäätkö paremmin luonnonkuidusta vai tekokuidusta? No, mieti ja harkitse ihan rauhassa, ei mitään kiirettä, kunhan huomenna kerrot aamulla mihin päädyit.
Harmi, että tämä kommentti on väärässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa naiset päästä yli siitä ajatuksesta että pitää olla parisuhde ollakseen hyvä jotenkin täydempi. Panostakaa muihin ihmissuhteisiin, ne on yleensä pysyvämpiä. Ystäviin, sukulaisiin. Ja etenkin itseenne. Eläkää elämää itsellenne, älkää parisuhdetta varten. Jos siinä sivussa löytyy kiva mies jonka kanssa jakaa elämää niin sehän on hyvä. Mutta jos ei löydy tai se ei kestä, se ei ole niin iso menetys kun elämässä on muuta.
Yhteiskunta on saanut kaikkien päähän ihme pinttymän että on jotenkin pakko pariutua. Että muuten on vanhapiika ja peräkammarin poika. Jotenkin huonompi. Höpöhöpö. Ei se parisuhde ketään ihmisenä paranna. "ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.."
En minä miestä halua siksi että kokisin olevani muuten muita huonompi, vaan saadakseni seuraa, läheisyyttä, seksiä, jonkun jonka kanssa puhua joka päivä jne. Ei näitä em asioita yhdessä paketissa saa keltään muulta.
Joo, ymmärrän hyvin, että kelkka voi kääntyä yhtäkkiä, olen tullut siihen tulokseen että miehet ovat raukkamaisia suhde asioissa, vailla oikeita syviä tunteita vaikka ois vuosia yhteistä eloa. Yhtäkkiä vaan ei mikään etene, ja sitten vaihdetaan toiseen... Hohoijaa vaan.. Näin seon,..
Vierailija kirjoitti:
Voin AP hyvin samaistua. Olen 35v urheilullinen stadin keskustassa asuva, hyvin toimeentuleva hyvännäköinen blondi. Kokeillut tinderiä ja maksullisia seitti sovelluksia. Tapaillut avoimin mielin pari vuotta miehiä, halu löytää romantiikkaa rehellisyydellä. Puff, pelkkiä valheita ja vedätyksiä. Lähtien niinkin yksinkertaisesti kuin siitä että paikalle tulee ihan eri ihminen kuka kuvassa on. On valehdeltu ikä, perhesuhteet, työpaikka, koulutus.
On valehdeltu ihan laidasta laitaan.
Mieluummin sinkku kuin se että käy pettymässä näiden valehtelijoiden ja ikuisten treffaajien kanssa. Nämä elämäntapa treffaajat ilmeisesti keräävät pitkää listaa siitä montako naista on tavanneet. Profiilissa etsitään sitä ainoaa yhtä ja oikeaa. Kuitenkin jo 10 vuotta deittitaivalta joillain miehillä takana. Jännä että kertovat siitä kuinka tullut tavattua niin ja niin monta sataa naista ja missä kaikkialla käynyt treffeillä. Kysyin että eikö näistä kukaan sitten ole ollut se ainoa ja oikea? Mies vastasi että noo tämä on kuule aika kivaa nähdä nättejä misuja, eikä häntä vielä kyllästytä. Minä taas koin että aikaani on tuhlattu!
Joo se on tämä tindelöinti pilannut miehet täysin. Sitähän se juuri miehille on saa tapailla naisia olo kuin olisi karkkikaupassa. Miksi sitä haluaisi muuttaa ja sitten miehet täälläkin vinkuu että miksei naiset halua enää. Kenen vika?? Kun tätä tindelöintikulttuuria ollu jo kohta sellaiset parikymmentä vuotta niin suurin osa miehistä täysin pilalla. Ei enää tule avioliittoja, synny uusia lapsia josta uutisoidaan ja toki sekin tietty naisten vika!?
Nämä karkkikauppaan hurahtaneet kevytkengäiset miehet ovat pilanneet aivan kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Olen monelta kuullut tämän saman kokemuksen, ja miettinyt paljon omia sinkkuaikojani. Kävin treffeillä Helsingissä noin 15 eri miehen kanssa muutaman vuoden aikana. Yksikään mies ei (tietääkseni) valehdellut minulle mitään, yksikään ei ghostannut, yhtään huonoa kokemusta en saanut. Kaikki olivat todella mukavia.
Suurin osa oli sellaisia, että vietettiin hauska ilta (yleensä syömässä ja parilla lasillisella, joskus kävelyllä, seksiä en ensitreffeillä harrastanut. Useimpien kanssa sovittiin näkevämme uudelleen mutta jostain syystä toisia treffejä ei tullut, kumpikaan ei vaan laittanut viestiä.
Kahden kanssa tapailin 3-4 kk, mutta jutut kuivuivat kokoon, huomattiin että oltiin liian erilaisia tai ettei oikein ymmärretty toisiamme. Toki nämä olivat pettymyksiä, mutta samalla tiesi ettei siitä olisi mitään tullut.
Yhden kanssa rakastuin ja olen vieläkin.
Tästä on tosin lähes 10 vuotta, joten varmaan deittailukulttuuri on muuttunut sen jälkeen. Kuitenkin luulisin, että vaikutusta on ollut myös sillä, että kaikkien kanssa kirjoittelin kohtuullisen pitkään ennen ensimmäistä tapaamista. Jo siinä varmaan karsiutui pois niitä jotka eivät ole tosissaan kumppania etsimässä ja niitä joiden profiilit eivät vastanneet totuutta.
Minä liputan myös kirjoittelun puolesta. Siinä selviää kummankin sisimmästä jotain. Ja myös se, että jos jutut eivät ole muuta päivästä toiseen kuin että:"kävin salilla, tulin salilta, entä ite?" niin se on sitten se sisältö.
Joku sanoo, etteivät kaikki osaa kirjoittaa ja totta sekin. Mutta itselleni se oli kyllä paras tapa päästä jutun alkuun. Tietty sitä treffeilläkin tuli käytyä, kun oli jonkun aikaa kirjoitellut.
Ja oli aika huikea tunne, kun monen kohtaamisen(kirjallisen ja treffien) jälkeen kirjoittaakin joku, joka oli ihan samalla aaltopituudella kuin minä. Jolle voi heti kirjoittaa rehellisesti ja joka ei katoa eikä pyöritä samoja lauseita ees taas. Ja jonka kanssa tuli kirjoiteltua ja käsiteltyä asioita maan ja taivaan väliltä.
Ei siis kannata luovuttaa, itselläni tähän kohtaamiseen meni useampi vuosi mutta kyllä se sitten kannattikin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän hyvin, että kelkka voi kääntyä yhtäkkiä, olen tullut siihen tulokseen että miehet ovat raukkamaisia suhde asioissa, vailla oikeita syviä tunteita vaikka ois vuosia yhteistä eloa. Yhtäkkiä vaan ei mikään etene, ja sitten vaihdetaan toiseen... Hohoijaa vaan.. Näin seon,..
Ehkä sinä vaan olet sellainen nainen, että et herätä miehissä syviä tunteita? Ehkä olet liian matalatasoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin AP hyvin samaistua. Olen 35v urheilullinen stadin keskustassa asuva, hyvin toimeentuleva hyvännäköinen blondi. Kokeillut tinderiä ja maksullisia seitti sovelluksia. Tapaillut avoimin mielin pari vuotta miehiä, halu löytää romantiikkaa rehellisyydellä. Puff, pelkkiä valheita ja vedätyksiä. Lähtien niinkin yksinkertaisesti kuin siitä että paikalle tulee ihan eri ihminen kuka kuvassa on. On valehdeltu ikä, perhesuhteet, työpaikka, koulutus.
Mieluummin sinkku kuin se että käy pettymässä näiden valehtelijoiden ja ikuisten treffaajien kanssa. Nämä elämäntapa treffaajat ilmeisesti keräävät pitkää listaa siitä montako naista on tavanneet. Profiilissa etsitään sitä ainoaa yhtä ja oikeaa. Kuitenkin jo 10 vuotta deittitaivalta joillain miehillä takana. Jännä että kertovat siitä kuinka tullut tavattua niin ja niin monta sataa naista ja missä kaikkialla käynyt treffeillä. Kysyin että eikö näistä kukaan sitten ole ollut se ainoa ja oikea? Mies vastasi että noo tämä on kuule aika kivaa nähdä nättejä misuja, eikä häntä vielä kyllästytä. Minä taas koin että aikaani on tuhlattu!Joo se on tämä tindelöinti pilannut miehet täysin. Sitähän se juuri miehille on saa tapailla naisia olo kuin olisi karkkikaupassa. Miksi sitä haluaisi muuttaa ja sitten miehet täälläkin vinkuu että miksei naiset halua enää. Kenen vika?? Kun tätä tindelöintikulttuuria ollu jo kohta sellaiset parikymmentä vuotta niin suurin osa miehistä täysin pilalla. Ei enää tule avioliittoja, synny uusia lapsia josta uutisoidaan ja toki sekin tietty naisten vika!?
Nämä karkkikauppaan hurahtaneet kevytkengäiset miehet ovat pilanneet aivan kaiken.
Jordan Petersonin mukaan Tinder on tehnyt hyvännäköisistä miehistä psykopaatteja; eli he köyttävät naisia tunteettomasti hyväkseen vailla mitään empatiaa. Naisilla kai eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin sinkku kuin se että käy pettymässä näiden valehtelijoiden ja ikuisten treffaajien kanssa. Nämä elämäntapa treffaajat ilmeisesti keräävät pitkää listaa siitä montako naista on tavanneet. Profiilissa etsitään sitä ainoaa yhtä ja oikeaa. Kuitenkin jo 10 vuotta deittitaivalta joillain miehillä takana. Jännä että kertovat siitä kuinka tullut tavattua niin ja niin monta sataa naista ja missä kaikkialla käynyt treffeillä. Kysyin että eikö näistä kukaan sitten ole ollut se ainoa ja oikea? Mies vastasi että noo tämä on kuule aika kivaa nähdä nättejä misuja, eikä häntä vielä kyllästytä. Minä taas koin että aikaani on tuhlattu!Joo se on tämä tindelöinti pilannut miehet täysin. Sitähän se juuri miehille on saa tapailla naisia olo kuin olisi karkkikaupassa. Miksi sitä haluaisi muuttaa ja sitten miehet täälläkin vinkuu että miksei naiset halua enää. Kenen vika?? Kun tätä tindelöintikulttuuria ollu jo kohta sellaiset parikymmentä vuotta niin suurin osa miehistä täysin pilalla. Ei enää tule avioliittoja, synny uusia lapsia josta uutisoidaan ja toki sekin tietty naisten vika!?
Jordan Petersonin mukaan Tinder on tehnyt hyvännäköisistä miehistä psykopaatteja; eli he köyttävät naisia tunteettomasti hyväkseen vailla mitään empatiaa. Naisilla kai eri juttu.
Oikeasti hyvännäköinen mies voi käytännössä "tilata" tinderistä itselleen naisen suoraan kotiinsa aina silloin kun seksiä tekee mieli.
Kun mies on tuollaisessa asemassa, niin kyllä hänen egonsa nopeasti paisuu sille tasolle että saattaa vaikuttaa jo psykopaattiselta.
Mua mietityttää myös laajenmin, että mikä näitä miehiä vaivaa. Olen tavannut lukuisia naimisissa/varattuna olevia miehiä, joista kaikki kyllä mielellään panee, mutta yksikään ei halua avioeroa. Tuntuu ihmeelliseltä, että on niin vaikeaa lähteä avioliitosta, joka ei miellytä.
Tämän ketjun alussa joku nainen mainitsi tapailevansa vain ulkomaalaisia (tiettyjä uskontoja lukuunottamatta ja tämä varmasti tarkoittaa muslimeja) eli voisitko paljastaa mistä näitä miehiä löydät!?
Olen itsekin täydellisen kyllästynyt moukkiin suomalaismiehiin, joista suurin osa ei naisia osaa kohdella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa. Kasva ihmisenä. Kun pidät itseäsi rakkauden arvoisena ja rakastat itseäsi, löydät sen oikean joka jää rinnallesi. Koska olet sen arvoinen.
Mua ärsyttää tällänen ihan hirveästi. Ihan niinkuin se että saa paskaa kohtelua tarkoittaisi että en rakasta itseäni enkä pidä itseäni rakkauden arvoisena. Tai etteikö mulla olisi omaa elämää, omia harrastuksia (toinen on et aina käsketään keskittyä niihin).
Kun voin ihan rehellisesti sanoa että mulla on kaikki asiat kunnossa (oma koti, omat ystävät, mielenkiintoinen työ, opiskelen, harrastan), olen valmis rakkauteen, en etsi sitä hampaat irvessä - en todellakaan. Mutta kun olen jollekin antanut mahdollisuuden ja ns. avannut sydämeni niin lunta on tullut tupaan puol metriä joka kerta. ap
teet töitä, opiskelet, harrastat, ja mihin väliin mahtuu se seurustelu, ja suhteen kehittäminen? kuulostaa hirmu kiireiseltä elämältä. joskus voi auttaa vain hidastaminen. ota löysin rantein ja nauti elämästä. se näkyy ihmisestä kauas, kun asiat on hyvin ja elämisen meininki on rento.
Vierailija kirjoitti:
Yritin itsekin löytään romanttisen prinssin. Sain vain sammakoita.
Rahaa en ollut vailla. Ainoastaan ruusun punaisia sydämiä ja lempeä. Ehkä seuraavassa elämässä?
Ehkä ei olisi kannattanut etsiä "prinssiä" ja romantikkoa. Mies ei luonnostaan ole romantikko, paitsi jotkut feminismiin kallellaan olevat "taiteilja"miehet. Muutenkin se arki tulisi vastaan jolloin ei enää mahdollisesti löytynyttä prinssiä tai romantikkoa enää löydykään, joten saattaa olla sinun sekä tämän unelmien prinssin onni ettet ole häntä löytänyt ja sitten ajan kanssa molemmat olisivat vain pettyneitä.
Bess1234 kirjoitti:
Mua mietityttää myös laajenmin, että mikä näitä miehiä vaivaa. Olen tavannut lukuisia naimisissa/varattuna olevia miehiä, joista kaikki kyllä mielellään panee, mutta yksikään ei halua avioeroa. Tuntuu ihmeelliseltä, että on niin vaikeaa lähteä avioliitosta, joka ei miellytä.
Tämän ketjun alussa joku nainen mainitsi tapailevansa vain ulkomaalaisia (tiettyjä uskontoja lukuunottamatta ja tämä varmasti tarkoittaa muslimeja) eli voisitko paljastaa mistä näitä miehiä löydät!?
Olen itsekin täydellisen kyllästynyt moukkiin suomalaismiehiin, joista suurin osa ei naisia osaa kohdella hyvin.
Hoo, kertoo sinusta aika paljon jos ihmettelet miksi mies ei eroa epätyydyttävästä avioliitostaan ja vaihda sinuun? Entä kun avioliitto sinun kanssasi olisikin miehelle epätyydyttävä niin haluaisitko, että hän heittää sinut kuin rukkasen ja vaihtaa vähän tuoreempaan? Ei kaikessa voi luovuttaa jos tuntuu vähän tylsältä. Mistä muuten tiedät miten epätyydyttävä se miehen avioliitto edes on oikeasti vai sanoiko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä selkärankaisia ja rehellisiäkin miehiä vielä olemassa. Naisia ei vain näy missään, kun eivät ne kotoa tule hakemaan.
Tuossakin on toki pointti. - Itseäni kai tässä saa paljossa syyttää sinkkuudestaan kun en erityisemmin viihdy baareissa tai yökerhoissa vaikka halutessani olen niistä seuraa itselleni löytänyt vaikka en parisuhteeseenn asti edennyttä. Sen en ole laittanut itseäni likoon Tinderiin tai netin treffipalvelimille niin lieneekö oikeastaan kovinkaan suuri ihme, että olen sinkku. Tiedän kyllä, että sen oman kumppanin voi periaatteessa löytää ja kohdata melkein msiiä vain mutta jotenkin tuntuu sille, että Suomessa moraaliesti hyväksyttyjä kumppanin "iskemispaikkoja" on aika vähän. Ja täytyisi olla ihan eritavalla karismaattinen ja valovoimaisempi, että vastaanotto olisi enempi positiivinen kuin järkyttynyt ja kysyvä; mitä sä oikein luulet?
Jos oikeasti haluat löytää jonkun ihmisen itsellesi, kaikki paikat ovat oikeita. Ei aikuinen ihminen mieti, onko joku paikka oikea moraalisesti vai ei.
Jos joku ihminen on kiinnostava, menet vaan juttelemaan. Antaa muiden räksyttää, sinulla on vain tämä yksi elämä.
Onnea matkaan kaikille rakkauden etsijöille
En ole Tinder-treffejä harrastanut, mutta näin 42-vuotiaana voin sanoa, että hyvän miehen tapaaminen on vaikeaa millä keinolla hyvänsä.
Nuorempana en ollut suosittu, että olisin pärjännyt stadin armottomassa deittikulttuurissa, jossa hyvännäköisimmät pärjää, varsinkin kun silloin työpaikka oli täynnä toinen toistaan paremman näköisiä naisia ja miehiä.
Omalle kohdalle osuu lähinnä vain varattuja tai muuten vaan omituisia tossukoita. Ja varattuja vedättäjiä on yllättävän paljon. Eikä ne todellakaan vaihda kumppania ja kumppani kotona saattaa olla jopa raskaana, mutta silti käyttäydytään kuin sinkut.
Kirjauduin huvikseni Valoon, jota on markkinoitu vakavana Tinderinä oikeille parisuhteille. Katin kontit. Epäselvällä kuvalla ja yhden sanan kuvauksellakin matchejä sateli minuuteissa. Miesten epätoivo saada edes joku koukkuun haisi kauas. Ei kyse ollut siitä, että olisin ollut oikeasti kiinnostava. Kunhan vain svaippaavat oikealle ja toivovat, että joku tekee samoin. Ihan kuka tahansa. Lopetin profiilin samantein, pettyneenä.
Mun on hyvin vaikea kaikkien kokemieni vedätysten jälkeen:
A) uskoa rakkauteen
B) uskoa siihen, että joku vilpittömästi on minusta kiinnostunut, eikä vain ole seksin perässä
Totesin, että olkoon. Olisihan se hienoa edes kerrankin elämässä kokea se rakkaus, mutta suomalaisessa deittikulttuurissa on jotain pahasti vialla ja loppujen lopuksi suurin osa suomalaisista miehistä on äärettömän epäkiinnostavia. Ei niillä oikein tahdo olla elämässään mitään kiinnostavaa sisältöä ja vielä vähemmän mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan nämä kaksi edellistä viestiä, että kroppaan panostaminen varsinkin naisilla olisi se tärkein asia mistä huolehtia jos on sinkku ja haluaa pariutua.
Itse miehenä katson ensimmäisenä kuvista rasvaprosentin. Jos solisluut ovat rasvan peitossa, olkavarret isot ja löysät, reidet isot ja löysät ja vatsassa pullottaa makkarat niin en vain pysty kiinnostumaan.
Näin tuossa vähän aika sitten Jodelissa äänestyksen joka oli suunnattu naisille, aiheena "ylipainoinen sinkkunainen etsitkö normaalipainoista vai ylipainoista miestä".
Yli 80% näistä ylipainoisista naisista vastasi, että etsii normaalipainoista miestä ja moni heistä kommentoi vielä, että mieluiten pitkä ja hoikka tai treenattu.
Ajatelkaa, että yli 80% kaikista ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain normaalipainoisia ja hoikkia. Tuohan on kuin suoraan tasoteoria/hypergamian oppikirjasta.
Miksi siis painosta huolehtiminen olisi varsinkin naisilla se tärkein asia? Tuo kyselyhän osoittaa että se olisi erittäin tärkeä myös miehillä kelvatakseen naisille.
Koska todellisuudessa miehen taso ei nouse kroppaan panostamalla.
Tälläkin hetkellä on hyvin paljon treenattuja atleettisia miehiä vastentahtoisesti sinkkuna, jopa vuosia ilman seksiä, koska he kelpaisivat lähinnä vain ylipainoisille naisille tai itseään vanhemmille jne.
Tämä on sikäli epäreilu tilanne miehenä, että meiltä kyllä vaaditaan normaalipainoisuutta tai hoikkuutta tai treenattua kroppaa, mutta sillä pääsee vasta neutraalille tasolle naisten kiinnostuksen suhteen ja se ei riitä hoikkiin tai treenattuihin tai normaalipainoisiin naisiin.
No nyt on pakko vastata että höpö höpö. Itse treenasin itseni hyvään kuntoon ja huomasin aivan älyttömän eron kiinnostuksessa naisten puolelta. Kesällä ihan kadulla tuli nuoret naiset juttelemaan. Veikkaan että näillä yksinäisillä on paljon muita ongelmia jotka estää seuran löytämisen.
T:M40
Tuo menee niin että jos olet geneettisesti komea, taso nousee.
Jos et ole, taso ei käytännössä nouse. Et kelpaa sporttisille naisille, koska he haluavat geenikomeutta ja korkeamman elintason, ja näiden lisäksi sporttisuutta. Pullukkanaisten silmissä taas treeni ei nosta tasoa, etenkään jos olet luontaisesti pienikokoinen ja siten naisiin verrattuna entistä hoikempi.
Se on totta, että nykyään ihmisten aito kohtaaminen on aika vaikeaa.