Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää
Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.
Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!
Kommentit (1158)
Minä tapasin ensimmäisen mieheni lukiossa ja toisen työpaikalla. Hän oli asiakkaani. Molemmat hyviä, kunnollisia miehiä.
Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää takertuvat naiset, vaikka kuinka olen tehnyt selväksi, että en etsi vakavaa suhdetta.
Yksi alkoi pommitella puheluilla ja tekstiviesteillä ja vaati selitystä missä olen ollut, enkä siis ole mikään pelimies, en todellakaan huijannut vaan tehnyt asian selväksi, että en hae suhdetta.Toinen, itseäni yli 10 vuotta vanhempi nainen ei myöskään ymmärtänyt asiaa, olin viemässä häntä kotiin autollani, vaati luokseen panemaan eikä suostunut lähtemään autosta ulos, ei sitten auttanut muu repiä muija ulos autosta.
Outoa siinäkin mielessä, että olen aivan tavallisen mäköinen, mutta rehellinen suomalainen mies.Et hae suhdetta mutta silti olet suhteissa? On sulla rankkaa, nyyh.
Jos et halua suhdetta, niin käy vaikka maksullisilla. Ääliömiehet kuvittelevat juuri noin, että pillunsaanti on oikeus eikä sen mukana tule mitään velvollisuuksia toista kohtaan. Mene roskiin.
Olin siis tehnyt selväksi, että en hae vakavaa suhdetta, hauskanpito kyllä käy.
Tämän olin tehnyt täysin selväksi ja se myös silloin sopi näille naisille, capice?Ilmeisesti kuitenkin jatkoit sitä "hauskanpitoa", vaikka naisilla oli mieli muuttunut. Ota vastuu mulkkumaisesta käytöksestäsi äläkä koske naisiin ennen kuin opit kohtelemaan heitä ihmisinä, joilla on tunteet.
Ja se on muuten capisce.
Jatkettiin kyllä sitä hauskanpitoa kun näin oltiin yhteisesti sovittu. En ollut mitään katteettomia lupauksia tehnyt.
Sinä olit itseksesi sopinut.
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Asia oli yhteisesti sovittu niinkuin jo sanoin.
En enää jatka tätä keskustelua, kiitos.
Uskottele sinä vaan itsellesi noin. Olet joka tapauksessa yksi tämän ketjun paskoista miehistä. Lisäksi vielä väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Pidä taukoa. Kasva ihmisenä. Kun pidät itseäsi rakkauden arvoisena ja rakastat itseäsi, löydät sen oikean joka jää rinnallesi. Koska olet sen arvoinen.
Kasva ihmisenä? Eli hän menee kotiin, istuu keittiön pöydän ääteen ja alkaa kasvaa ihmisenä? Ääliö. Lienet käsienheiluttelutyössä.
Olen entinen ujo teini.
Opettelin supliikin, sillä naista teki mieli.
Miehen tehtävä on iskeä, ja tyylejä on monia.
Nyt jo 50+ kaatoa, 4 pitkää vakavaa romanttista suhdetta... ja kymmeniä ihastuksia.
Eli jos seuraa haluaa tulee itse olla aktiivinen.
Katkeria yksinäisiä on suomi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen ujo teini.
Opettelin supliikin, sillä naista teki mieli.Miehen tehtävä on iskeä, ja tyylejä on monia.
Nyt jo 50+ kaatoa, 4 pitkää vakavaa romanttista suhdetta... ja kymmeniä ihastuksia.
Et kuulosta kovinkaan mukavalta...
minulla on liikaa treffikumppaneita tarjolla, ongelma on se etten tiedä kenet valitsen ja kenet edes näkisin. Ja sitten lisää ilmestyy aina jostain ehkä kaverin kaverien kavereita jotka pyytää näkemään. Eniten pelkään tekeväni väärän päätöksen, että menen näkemään jonkun täysin väärän ihmisen, luultavasti teenkin niin. Pidän vääränlaisista, vaikka muitakin olisi.
Vierailija kirjoitti:
No, oot valinnut ilmeisen huonosti. On niitä rehellisiä kunnollisia miehiö olemassa.
Tuohon en enää usko. Rehellinen kunnon mies on pelkkä olematon myytti. Taas tänä vuonna todettu. Iso pettymys. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oot valinnut ilmeisen huonosti. On niitä rehellisiä kunnollisia miehiö olemassa.
Tuohon en enää usko. Rehellinen kunnon mies on pelkkä olematon myytti. Taas tänä vuonna todettu. Iso pettymys. Antaa olla.
Rehelliset kunnon yhden naisen miehet on sitoutuneet kumppaniimsa parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen ujo teini.
Opettelin supliikin, sillä naista teki mieli.Miehen tehtävä on iskeä, ja tyylejä on monia.
Millä perusteella valitset romanttisen suhdepartnerin vs "kaato"?
Vierailija kirjoitti:
Oon 34-vuotias nainen ja täysin samoja kokemuksia minullakin kuin monella muullakin naisella tässä ketjussa; tapailumies vie juttua innokkaasti eteenpäin, haluaa ettei deittailla muita ja maalailee jo kuvia loppuelämästä, kunnes muutaman kuukauden jälkeen tulee yllättävä stoppi täysin puskista, itse on vielä siinä vaiheessa jo ehtinyt ihastua rankasti..
Syö väkisinkin luottoa koko vastakkaisen sukupuolen tunne-elämän tasapainoisuuteen, henkiseen kypsyyteen ja empatiakykyyn, kun mieliala ja käytös voi näköjään muuttua yhdessä yössä. Tai ehkä se onkin ollut vaan taitavaa teatteria, jota ei sitten jaksa ylläpitää loputtomiin, vähän niinkun parisuhdelarppausta, kun oikeasti ei kykenekään parisuhteeseen, mutta joskus silti iskee yksinäisyys ja tarvii seksiä ja vuokratyttöystävän hetkeksi, joka validoi ja tukee. Ota näistä nyt selvää, ei ne tiedä varmaan itsekään mitä haluavat vai haluavatko mitään. Seksiä tietysti, sääli, että pitää valehdella näin pitkälle sitä saadakseen.
Ja niille "komea peluri vs. kiltti kunnollinen mies" miesjankkaajille tiedoksi; olen erittäin todennäköisesti tapaillut enemmän miehiä kun te, myös niitä "kilttejä kunnollisia miehiä", eli hiljaisia, sosiaalisesti kömpelöitä ja jollakin tavalla outoja. Olen tapaillut myös rumia miehiä. Ja se nyt vaan ei mene niin naiivisti, että tämä sakki olisi niitä hyviä miehiä, joista saisi ikuisesti uskollisen puolison, vaan pikemminkin päinvastoin; oma huono itsetunto projisoidaan pian naista mollaamalla ja vaatimalla kuuta taivaalta nyt kun viimeinkin satimeen joku sattui. Oma olo tulee aika ikäväksi, mikäli ei tajua lähteä ajoissa.
Ihmisen luonteen miellyttävyydestä ei voi tehdä niin yksinkertaisia päätelmiä, kuin että ruma ja tylsä = hyvä mies ja komea ja hyvä keskustelija = huono mies, johon haksahduttuaan nainen saa syyttää vain itseään, jos mies pettää ja jättää. Ei myöskään toiseen suuntaan, ihmiset ovat paljon monimutkaisempia.
Mutta naisten syyttäminen miesten huonosta käytöksestä kertoo vain, että henkilö perustaa mielipiteensä vain omaan öyhötykseensä ja koittaa syyllistää naisia treffailemaan itseään kaikkine puutteineen, eikä kokemuksen tuomiin havaintoihin.
Ja taas miehet...*huoh*
Tarinasi on yksi yhteen omien kokemusteni kanssa naisista. Äkillinen mielenmuutos täysin puskista kuukausien suhteissa jotka ovat olleet siihen saakka yhtä euforiaa. Ja kaikenlaisia naisia on tullut tapailtua paitsi "kaikkien miesten haaveilemia" instabeibejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehelliset kunnon yhden naisen miehet on sitoutuneet kumppaniimsa parikymppisenä.
Kyllä, kunnes "yhden miehen nainen" jättää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin ensimmäisen mieheni lukiossa ja toisen työpaikalla. Hän oli asiakkaani. Molemmat hyviä, kunnollisia miehiä.
Helppoa.
Mutta kuitenkin jätit sen ensimmäisen ja rikoit hänen maailmansa.
Itsetunto paremmaksi kirjoitti:
Tosi surullista tekstiä ja samaa kuulee töissäkin sinkuilta. Parisuhde haluttaisiin, mutta ei kelpaa kenellekään. Monia yhdistää todella huono itsetunto, joka ajaa potentiaaliset kumppanit pois. Tapasin kerran baarissa minusta hyvännäköisen sinkkumiehen, jonka kanssa oli kiva jutella. Olin heti tehnyt selväksi, että olin varattu eli hän tiesi tilanteen. Sanoin, että kaveri on tosi kiva ja jos en olisi varattu niin varmasti lähtisin treffeille. Tämän jälkeen alkoi hirveä itsesääliryöpötys, jonka päätteeksi hän sanoi etten varmasti lähtisi hänen matkaan, jos olisin sinkku. Katsoin kaveria suoraan silmiin ja sanoin, että en muuten lähtisikään, olet liian negatiivinen. Kaveri katsoi minua hämmästyneenä suu auki kun poistuin paikalta. Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa, eihän kukaan halua negatiivista valittajaa!
Taas yleistät omia uskomuksiasi. Minä ainakin viehätyn juuri heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan nämä kaksi edellistä viestiä, että kroppaan panostaminen varsinkin naisilla olisi se tärkein asia mistä huolehtia jos on sinkku ja haluaa pariutua.
Itse miehenä katson ensimmäisenä kuvista rasvaprosentin. Jos solisluut ovat rasvan peitossa, olkavarret isot ja löysät, reidet isot ja löysät ja vatsassa pullottaa makkarat niin en vain pysty kiinnostumaan.
Näin tuossa vähän aika sitten Jodelissa äänestyksen joka oli suunnattu naisille, aiheena "ylipainoinen sinkkunainen etsitkö normaalipainoista vai ylipainoista miestä".
Yli 80% näistä ylipainoisista naisista vastasi, että etsii normaalipainoista miestä ja moni heistä kommentoi vielä, että mieluiten pitkä ja hoikka tai treenattu.
Ajatelkaa, että yli 80% kaikista ylipainoisista naisista kelpuuttaa vain normaalipainoisia ja hoikkia. Tuohan on kuin suoraan tasoteoria/hypergamian oppikirjasta.
Miksi siis painosta huolehtiminen olisi varsinkin naisilla se tärkein asia? Tuo kyselyhän osoittaa että se olisi erittäin tärkeä myös miehillä kelvatakseen naisille.
Koska todellisuudessa miehen taso ei nouse kroppaan panostamalla.
Tälläkin hetkellä on hyvin paljon treenattuja atleettisia miehiä vastentahtoisesti sinkkuna, jopa vuosia ilman seksiä, koska he kelpaisivat lähinnä vain ylipainoisille naisille tai itseään vanhemmille jne.
Tämä on sikäli epäreilu tilanne miehenä, että meiltä kyllä vaaditaan normaalipainoisuutta tai hoikkuutta tai treenattua kroppaa, mutta sillä pääsee vasta neutraalille tasolle naisten kiinnostuksen suhteen ja se ei riitä hoikkiin tai treenattuihin tai normaalipainoisiin naisiin.
No nyt on pakko vastata että höpö höpö. Itse treenasin itseni hyvään kuntoon ja huomasin aivan älyttömän eron kiinnostuksessa naisten puolelta. Kesällä ihan kadulla tuli nuoret naiset juttelemaan. Veikkaan että näillä yksinäisillä on paljon muita ongelmia jotka estää seuran löytämisen.
T:M40
Jännittävää, kun oikeassa yhteydessä sanoo tuon "treenasin itseni hyvään kuntoon ja huomasin eron", niin alkaa tulla naisilta ylänuolta. Normaalisti naiset täällä sanovat, että: "supliikki ja mukava mies löytää aina naisen, eikä lihaksilla ja rasvaprosentilla ole väliä".
Itsetunto paremmaksi kirjoitti:
Tosi surullista tekstiä ja samaa kuulee töissäkin sinkuilta. Parisuhde haluttaisiin, mutta ei kelpaa kenellekään. Monia yhdistää todella huono itsetunto, joka ajaa potentiaaliset kumppanit pois. Tapasin kerran baarissa minusta hyvännäköisen sinkkumiehen, jonka kanssa oli kiva jutella. Olin heti tehnyt selväksi, että olin varattu eli hän tiesi tilanteen. Sanoin, että kaveri on tosi kiva ja jos en olisi varattu niin varmasti lähtisin treffeille. Tämän jälkeen alkoi hirveä itsesääliryöpötys, jonka päätteeksi hän sanoi etten varmasti lähtisi hänen matkaan, jos olisin sinkku. Katsoin kaveria suoraan silmiin ja sanoin, että en muuten lähtisikään, olet liian negatiivinen. Kaveri katsoi minua hämmästyneenä suu auki kun poistuin paikalta. Siis mikä ihme ihmisiä vaivaa, eihän kukaan halua negatiivista valittajaa!
Olen negatiivinen valittaja, ja silti olen ollut parisuhteessa. Ero on siinä, että olen ollut kropaltani hyvässä kunnossa oleva valittaja. Valittamiseni on saanut naiset tulkitsemaan minut esimerkiksi "aidoksi ja raatorehelliseksi", kun olen haukkunut itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen ujo teini.
Mitä ikäsi on nyt, ja mistä ikäluokasta kaadot pääasiassa ovat?
Koettakaa naiset päästä yli siitä ajatuksesta että pitää olla parisuhde ollakseen hyvä jotenkin täydempi. Panostakaa muihin ihmissuhteisiin, ne on yleensä pysyvämpiä. Ystäviin, sukulaisiin. Ja etenkin itseenne. Eläkää elämää itsellenne, älkää parisuhdetta varten. Jos siinä sivussa löytyy kiva mies jonka kanssa jakaa elämää niin sehän on hyvä. Mutta jos ei löydy tai se ei kestä, se ei ole niin iso menetys kun elämässä on muuta.
Yhteiskunta on saanut kaikkien päähän ihme pinttymän että on jotenkin pakko pariutua. Että muuten on vanhapiika ja peräkammarin poika. Jotenkin huonompi. Höpöhöpö. Ei se parisuhde ketään ihmisenä paranna. "ihmistä pitkin sä et ikinä voi itseesi matkustaa.."
Veikkaanpa, että se vaikuttaa seuran laatuun, että mistä seuraa etsii. Jos kaivelette tinderiä en usko, että sieltä löytyy kovin vakavasti otettavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että se vaikuttaa seuran laatuun, että mistä seuraa etsii. Jos kaivelette tinderiä en usko, että sieltä löytyy kovin vakavasti otettavaa seuraa.
Joten mistä sitä siis löytää paremmin? Realistisesti.
Oon 34-vuotias nainen ja täysin samoja kokemuksia minullakin kuin monella muullakin naisella tässä ketjussa; tapailumies vie juttua innokkaasti eteenpäin, haluaa ettei deittailla muita ja maalailee jo kuvia loppuelämästä, kunnes muutaman kuukauden jälkeen tulee yllättävä stoppi täysin puskista, itse on vielä siinä vaiheessa jo ehtinyt ihastua rankasti..
Syö väkisinkin luottoa koko vastakkaisen sukupuolen tunne-elämän tasapainoisuuteen, henkiseen kypsyyteen ja empatiakykyyn, kun mieliala ja käytös voi näköjään muuttua yhdessä yössä. Tai ehkä se onkin ollut vaan taitavaa teatteria, jota ei sitten jaksa ylläpitää loputtomiin, vähän niinkun parisuhdelarppausta, kun oikeasti ei kykenekään parisuhteeseen, mutta joskus silti iskee yksinäisyys ja tarvii seksiä ja vuokratyttöystävän hetkeksi, joka validoi ja tukee. Ota näistä nyt selvää, ei ne tiedä varmaan itsekään mitä haluavat vai haluavatko mitään. Seksiä tietysti, sääli, että pitää valehdella näin pitkälle sitä saadakseen.
Ja niille "komea peluri vs. kiltti kunnollinen mies" miesjankkaajille tiedoksi; olen erittäin todennäköisesti tapaillut enemmän miehiä kun te, myös niitä "kilttejä kunnollisia miehiä", eli hiljaisia, sosiaalisesti kömpelöitä ja jollakin tavalla outoja. Olen tapaillut myös rumia miehiä. Ja se nyt vaan ei mene niin naiivisti, että tämä sakki olisi niitä hyviä miehiä, joista saisi ikuisesti uskollisen puolison, vaan pikemminkin päinvastoin; oma huono itsetunto projisoidaan pian naista mollaamalla ja vaatimalla kuuta taivaalta nyt kun viimeinkin satimeen joku sattui. Oma olo tulee aika ikäväksi, mikäli ei tajua lähteä ajoissa.
Ihmisen luonteen miellyttävyydestä ei voi tehdä niin yksinkertaisia päätelmiä, kuin että ruma ja tylsä = hyvä mies ja komea ja hyvä keskustelija = huono mies, johon haksahduttuaan nainen saa syyttää vain itseään, jos mies pettää ja jättää. Ei myöskään toiseen suuntaan, ihmiset ovat paljon monimutkaisempia.
Mutta naisten syyttäminen miesten huonosta käytöksestä kertoo vain, että henkilö perustaa mielipiteensä vain omaan öyhötykseensä ja koittaa syyllistää naisia treffailemaan itseään kaikkine puutteineen, eikä kokemuksen tuomiin havaintoihin.