Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
21/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään jaksa enää. Kesällä päättyi yksi suhde kun miehestä paljastui kontrollifriikki ja en kyllä enää Tinderiä ole avannut. Kävin yksillä treffeillä miehen kanssa jolla oli puhelinnumeroni vuosien takaa, mutta vaikka häneenkin luotin koska tunnettiin tavallaan ystävinä niin sitten sieltä tippui se klassinen pommi.

Mä keskityn vaan kans töihin, itseeni ja taloudelliseen vakauteen. Joskus vuosien päästä mietin näitä asioita uudestaan, ehkä.

Vierailija
22/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä taukoa. Kasva ihmisenä. Kun pidät itseäsi rakkauden arvoisena ja rakastat itseäsi, löydät sen oikean joka jää rinnallesi. Koska olet sen arvoinen.

Mua ärsyttää tällänen ihan hirveästi. Ihan niinkuin se että saa paskaa kohtelua tarkoittaisi että en rakasta itseäni enkä pidä itseäni rakkauden arvoisena. Tai etteikö mulla olisi omaa elämää, omia harrastuksia (toinen on et aina käsketään keskittyä niihin).

Kun voin ihan rehellisesti sanoa että mulla on kaikki asiat kunnossa (oma koti, omat ystävät, mielenkiintoinen työ, opiskelen, harrastan), olen valmis rakkauteen, en etsi sitä hampaat irvessä - en todellakaan. Mutta kun olen jollekin antanut mahdollisuuden ja ns. avannut sydämeni niin lunta on tullut tupaan puol metriä joka kerta. ap

Ei sulla ap ole läheskään kaikki kunnossa, koska aina tapaat ja olet mielestäsi väärin miesten kanssa.

Miten ihmeessä ja kummassa ajaudut juuri sellaiseten kanssa suhteisiin?

Jossainhan se mättää. Ja pahasti mättääkin.

Itsehän sinä valitset ne miehet joita tapaat, itse alat suhteisiin.  Itse uskot mitä miehet sulle puhuu.

Itse alat luottaa heihin.

Noissa asioissa ei kukaan pakota sinua mihinkään.  Täysin vapaaehtoista ja oma valinta joka ikisessä tapauksessa.

Jos sinun ulkoiset olosuhteet ovat ok, niin päässäsi on jokin vääristymä miesten kanssa.

Ei kukaan rupee theti täysillä luottamaan kehenkään ja olettamaan että juuri tämä tapailu ja tämä suhde on lopullinen meille molemmille.

Siis tämä.  Ja juuri tämä.

Ne suhteet miesten kanssa epäonnistuvat pääsääntöisesti vain tietyillä naisilla ja naisryhmillä.

Ei kaikilla.    Tottahan se on, että miehissäkin on vikaa, mutta itsehän nainen sen miehen valitsee.

Ja kun mies ei olekaan  mikään sellainen satuolento kuin nainen kuvittelee,  siis kuvittelee, niin mies on silloin aivan kokonaisuunakin täys paska!   Näin te täällä palstoilla kerrotte.

Luulis naisella itselläänkin olevan sen verran järkeä korvien välissä, että osaa katella, kannattaako miehen luottaa vai ei,  ja että minkälainen tuo tyyppi on.

Eikä syyttää miestä omasta rakastumisestaan ja pettymyksestä.

Ja olen itse nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo on muita syyttää mutta vaatii rohkeutta myöntää omat virheet.

Vierailija
24/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo on muita syyttää mutta vaatii rohkeutta myöntää omat virheet.

Olen useita kertoja mennyt peilin eteen ja kysynyt itseltäni, mikä minussa on vikana kun parhaimmassakin tapauksessa olen päässyt "vain" naisen kaveriksi tai ystäväksi. - Arvostan kaveruutta erinomaien paljon ja ystävyyden vieläkin korkeammalle mutta aina joskus sitä toivoisi vieläkin enemmän. Koska olen ehkä vähän konservatiivi tai sinisilmäsein naivi tai vain jotain kun minusta  on asioita, jotka kuuluvat ja ovat minulle vain parisuhteeseen kuuluvia.

Vierailija
25/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin AP hyvin samaistua. Olen 35v urheilullinen stadin keskustassa asuva, hyvin toimeentuleva hyvännäköinen blondi. Kokeillut tinderiä ja maksullisia seitti sovelluksia. Tapaillut avoimin mielin pari vuotta miehiä, halu löytää romantiikkaa rehellisyydellä. Puff, pelkkiä valheita ja vedätyksiä. Lähtien niinkin yksinkertaisesti kuin siitä että paikalle tulee ihan eri ihminen kuka kuvassa on. On valehdeltu ikä, perhesuhteet, työpaikka, koulutus.

On valehdeltu ihan laidasta laitaan.

Mieluummin sinkku kuin se että käy pettymässä näiden valehtelijoiden ja ikuisten treffaajien kanssa. Nämä elämäntapa treffaajat ilmeisesti keräävät pitkää listaa siitä montako naista on tavanneet. Profiilissa etsitään sitä ainoaa yhtä ja oikeaa. Kuitenkin jo 10 vuotta deittitaivalta joillain miehillä takana. Jännä että kertovat siitä kuinka tullut tavattua niin ja niin monta sataa naista ja missä kaikkialla käynyt treffeillä. Kysyin että eikö näistä kukaan sitten ole ollut se ainoa ja oikea? Mies vastasi että noo tämä on kuule aika kivaa nähdä nättejä misuja, eikä häntä vielä kyllästytä. Minä taas koin että aikaani on tuhlattu!

Vierailija
26/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä taukoa. Kasva ihmisenä. Kun pidät itseäsi rakkauden arvoisena ja rakastat itseäsi, löydät sen oikean joka jää rinnallesi. Koska olet sen arvoinen.

Mua ärsyttää tällänen ihan hirveästi. Ihan niinkuin se että saa paskaa kohtelua tarkoittaisi että en rakasta itseäni enkä pidä itseäni rakkauden arvoisena. Tai etteikö mulla olisi omaa elämää, omia harrastuksia (toinen on et aina käsketään keskittyä niihin).

Kun voin ihan rehellisesti sanoa että mulla on kaikki asiat kunnossa (oma koti, omat ystävät, mielenkiintoinen työ, opiskelen, harrastan), olen valmis rakkauteen, en etsi sitä hampaat irvessä - en todellakaan. Mutta kun olen jollekin antanut mahdollisuuden ja ns. avannut sydämeni niin lunta on tullut tupaan puol metriä joka kerta. ap

Ei sulla ap ole läheskään kaikki kunnossa, koska aina tapaat ja olet mielestäsi väärin miesten kanssa.

Miten ihmeessä ja kummassa ajaudut juuri sellaiseten kanssa suhteisiin?

Jossainhan se mättää. Ja pahasti mättääkin.

Itsehän sinä valitset ne miehet joita tapaat, itse alat suhteisiin.  Itse uskot mitä miehet sulle puhuu.

Itse alat luottaa heihin.

Noissa asioissa ei kukaan pakota sinua mihinkään.  Täysin vapaaehtoista ja oma valinta joka ikisessä tapauksessa.

Jos sinun ulkoiset olosuhteet ovat ok, niin päässäsi on jokin vääristymä miesten kanssa.

Ei kukaan rupee theti täysillä luottamaan kehenkään ja olettamaan että juuri tämä tapailu ja tämä suhde on lopullinen meille molemmille.

Siis tämä.  Ja juuri tämä.

Ne suhteet miesten kanssa epäonnistuvat pääsääntöisesti vain tietyillä naisilla ja naisryhmillä.

Ei kaikilla.    Tottahan se on, että miehissäkin on vikaa, mutta itsehän nainen sen miehen valitsee.

Ja kun mies ei olekaan  mikään sellainen satuolento kuin nainen kuvittelee,  siis kuvittelee, niin mies on silloin aivan kokonaisuunakin täys paska!   Näin te täällä palstoilla kerrotte.

Luulis naisella itselläänkin olevan sen verran järkeä korvien välissä, että osaa katella, kannattaako miehen luottaa vai ei,  ja että minkälainen tuo tyyppi on.

Eikä syyttää miestä omasta rakastumisestaan ja pettymyksestä.

Ja olen itse nainen.

En tunnista tätä, pikemminkin päin vastoin. Vaikeilla ja vaativilla naisilla on aina mies. Samoin epävakailla naisilla, vaikka valitsevat p*skaa. Suurella draamalla toki haukkuvat miehensä maan rakoon ja eroavat, mutta uusi löytyy aina nopeasti. Ja niinhän tämä menee toisinkin päin. Kaiken maailman urpoilla on aina nainen, rumillakin. Sen sijaan tasapainoiset ja kädenlämpöiset eivät löydä ketään.

Vierailija
27/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Tinderistä löydä Unelmiensa Miestä, niin missähän vika?

Vierailija
28/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika hyvä merkki on, jos mies on valehdellut jo profiilissaan, niin se valehtelu vain jatkuu ja jatkuu, vaikka siihen ei olisi mitään tarvetta. Eipä siinä, vedätän tällaisia miehiä ihan huvikseni. Käytän niitä vain seksiin mikäli osaavat temput. Pöljät maksavat illallisia jne, kun kuvittelevat mun haluavan jotain vakavaa. Tiedostan tasan tarkkaan, että haluavat vain seksiä ja sehän sopii mulle. Monet miehet ovat todella yksinkertaisia. Luulevat, että naiset uskovat niitä sokeasti.

Vierailija
29/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin AP hyvin samaistua. Olen 35v urheilullinen stadin keskustassa asuva, hyvin toimeentuleva hyvännäköinen blondi. Kokeillut tinderiä ja maksullisia seitti sovelluksia. Tapaillut avoimin mielin pari vuotta miehiä, halu löytää romantiikkaa rehellisyydellä. Puff, pelkkiä valheita ja vedätyksiä. Lähtien niinkin yksinkertaisesti kuin siitä että paikalle tulee ihan eri ihminen kuka kuvassa on. On valehdeltu ikä, perhesuhteet, työpaikka, koulutus.

On valehdeltu ihan laidasta laitaan.

Mieluummin sinkku kuin se että käy pettymässä näiden valehtelijoiden ja ikuisten treffaajien kanssa. Nämä elämäntapa treffaajat ilmeisesti keräävät pitkää listaa siitä montako naista on tavanneet. Profiilissa etsitään sitä ainoaa yhtä ja oikeaa. Kuitenkin jo 10 vuotta deittitaivalta joillain miehillä takana. Jännä että kertovat siitä kuinka tullut tavattua niin ja niin monta sataa naista ja missä kaikkialla käynyt treffeillä. Kysyin että eikö näistä kukaan sitten ole ollut se ainoa ja oikea? Mies vastasi että noo tämä on kuule aika kivaa nähdä nättejä misuja, eikä häntä vielä kyllästytä. Minä taas koin että aikaani on tuhlattu!

Huokaus. Kyllä kai se on niin, että on miehiä ja varmasti naisiakin, jotka jäävät treffaillun koukkuun kun aina uskovat ja kuvittelevat, että seuraava treffikumppani on edellistä parempi tai ainakin sitä seuraava. 

Itse olen yhä usemmin vain turhautunut kun parhaimmassakin tapauksessa on päässyt "vain" ystäväksi naisen kanssa, joka erinomaisen paljon.

Mutta pian ihan liian monta kertaa olen kuullut frasin siitä, jossa toinen on esittänyt että emmekö kuitenkimn voisi oola vain ystäviä tai kavereita... tietäen, että vain osa oikeasti tarkoittaa tuolla muuta kuin sanomalla se kauniimmin sen sijaan että suoraan töksäyttäsivät hyväti tai, että älä muistele pahalla/ ethän käy ilkeäksi tai muutoin satuta nyt tai tulevaisuudessa.

Arvostan ja kunnioitan sitä kuitenkin, että ovat rohjenneet ja kyenneet sanomaan sen useimmiten kasvokkain ja tai laittamaan teksti tai sähköpostia. Sen sijaan, että olisivat vain kadonneet ja hävinneet kuin tuhkja tuuleen e. ns ghostanneet. 

Vierailija
30/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä selkärankaisia ja rehellisiäkin miehiä vielä olemassa. Naisia ei vain näy missään, kun eivät ne kotoa tule hakemaan.

Vierailija
31/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä selkärankaisia ja rehellisiäkin miehiä vielä olemassa. Naisia ei vain näy missään, kun eivät ne kotoa tule hakemaan.

Tuossakin on toki pointti. - Itseäni kai tässä saa paljossa syyttää sinkkuudestaan kun en erityisemmin viihdy baareissa tai yökerhoissa vaikka halutessani olen niistä seuraa itselleni löytänyt vaikka en parisuhteeseenn asti edennyttä. Sen en ole laittanut itseäni likoon Tinderiin tai netin treffipalvelimille niin lieneekö oikeastaan kovinkaan suuri ihme, että olen sinkku. Tiedän kyllä, että sen oman kumppanin voi periaatteessa löytää ja kohdata melkein msiiä vain mutta jotenkin tuntuu sille, että Suomessa moraaliesti hyväksyttyjä kumppanin "iskemispaikkoja" on aika vähän. Ja täytyisi olla ihan eritavalla karismaattinen ja valovoimaisempi, että vastaanotto olisi enempi positiivinen kuin järkyttynyt ja kysyvä; mitä sä oikein luulet?

Vierailija
32/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin puppua kuin olla voi. Suurin osa löytää kumppanin parikymppisinä raakileina eikä todellakaan jää odottamaan, että on kasvanut ihmisenä! Suin päin he syöksyvät rakkauteen, jos sellaisen onnen kohtaavat ja joko oppivat elämään yhdessä tai eroavat. Ei monikaan ole valmis ihmisenä rakkautta löytäessään tai rakasta itseään sen enempää kuin ikisinkutkaan. He kypsyvät suhteessa ollessaan, yhdessä.

Vierailija
33/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset haluavat uskoa näitä kliseitä, että rakkauden löytää, kun ensin rakastaa itseään ym., koska sattuma pelottaa. On pelottavaa, että elämässä ei ole mitään takuita. On pelottavaa, että ihan hyvin voi käydä niin, ettei löydäkään ketään, vaikka siihen ei ole mitään erityistä syytä. He mieluummin etsivät syyn, koska silloin he kokevat voivansa vaikuttaa asiaan. Kuitenkin oikeasti paljon on kiinni myös ihan sattumasta. Toki todennäköisyyttä voi lisätä hieman esim. pitämällä ulkonäöstä huolta, etsimällä jo nuorena, kun kumppani on helpoin löytää, etsimällä paikoista, joissa käy omantyylistä porukkaa ym. (tinder ei esim. ole enää paras paikka yli kolmekymppisille), mutta aina se on lopulta sattumaa, löytyykö ketään. Asia erikseen toki huippuhyvännäköiset, sosiaalisesti hyvin taitavat ja hauskat ym. joille löytyy helposti joku.

Vierailija
34/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. N39 ja yhtään aitoa kohtaamista ei ole ollut. Siis että se treffikumppani olisi rehellisesti kertonut mitä haluaa ja kodellut kunnioittavasti.

En hyppää nopeasti sänkyyn joten 95% miehistä karsiutuu heti. Jäljelle jäävistä osa laittaa kaverizonelle (koska kuulemma mitään ei voi tulla jos heti pane) ja osa valehtelee, tai pyörittää useita, tai vähintäänkin antaa mun luulla väärin, kunnes mennään sänkyyn ja sitten jättävät, usein haukkujen kanssa.

Vartaloani on arvosteltu joten olen tullut epävarmaksi ja sitten taas arvostellaan epävarmuudesta koska itsevarmuus on seksikästä.

En vain voi voittaa tässä pelissä. Missä aito ihastuminen ja rakastuminen ja yhteys kahden ihmisen välillä?

Vierailija
35/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin puppua kuin olla voi. Suurin osa löytää kumppanin parikymppisinä raakileina eikä todellakaan jää odottamaan, että on kasvanut ihmisenä! Suin päin he syöksyvät rakkauteen, jos sellaisen onnen kohtaavat ja joko oppivat elämään yhdessä tai eroavat. Ei monikaan ole valmis ihmisenä rakkautta löytäessään tai rakasta itseään sen enempää kuin ikisinkutkaan. He kypsyvät suhteessa ollessaan, yhdessä.

Hmm. Totta varmaan osittain, Mutta turha tässsä on haikailla menneitä Itse en ole toistaiseksi löytänyt elämän kumppania itselleni ja ikää on noin 40 vuotta. En toisaalta ole ollut ahkerasti treffeillä vaan enempi aina toisinaan. Ja kyllä. Kyllä olen sitä mieltä, että jos on käynyt viime aikoina sanotaanko nyt vaikka viimeisen puolen vuoden tai vuoden aikana useilla treffeillä -jokainen päättäköön tähän sopivan tarkemman määränm, - niin saattaa tai voi olla ihamn oikeasti fiksua pitää treffailusta pientä taukoa.

Voi olla sattumaa tai sitten kyse on jostain muusta mutta itseäni on hämmästyttänyt kun joillain treffipalvelimilla olen ollut tunnistavinani samoja profileita kuin muutama vuosi sitten. Itse olin välillä kokonaan poissa. Mutta onko kyse sattumasta, että hekin ovat aktivoituneet sattumalta samaan aikaan kanssani vai onko heidän profilinsa ollut koko ajan ao palvelimella? - Koska minusta heistä useimmat ovat ensivilkaisulta vaikuttaneet hyvinkin tasapainoisilta ja fiksuilta naisilta, jos sukupuolella nyt tässä kohtaa on mitään merkitystä.

Jos yhtenään käy treffeillä, niin luulisi, että se olisi joko hyvin kuluttavaa. - Ja kuten sanottu kyllä on varmasti heitäkin, jotka jäävät siihen ikäänkuin koukkuun. - Osa kuvitellen ja uskoen, että seuraava on aina edellistä parempi. Mutta ehkä, jostain muustakin syystä. Jos jatkuvasti käy treffeillä niin alkaako ikäänkuin jumittaa, eikä enää osaa ja tai kykene heittäytymään tilanteeseen vaan odottaa, että pian treffikumppani tekee niin tai noin. 

Vierailija
36/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toki tuuristakin paljon kiinni, että löytääkö sen kumppanin vai ei. Mutta kyllä siihen hyvän kumppanin mahdolliseen löytämiseen pitää käyttää aikaa. Todella harvoin kumppani löytyy etsimättä, vaikka sekin on toki mahdollista. Pettymyksiä tulee monia, niin kuin elämässä muutenkin, esimerkiksi työelämässä. Mutta sitten niistä noustaan uudelleen. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
37/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kuinka surkeasti muut miehet kohtelevat naisia. Loppujen lopuksi kaikki jäävät yksin ja kaikilla on paha mieli! Paitsi minulla kun nauran naisten deittikokemuksille :D

Vierailija
38/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin kuinka surkeasti muut miehet kohtelevat naisia. Loppujen lopuksi kaikki jäävät yksin ja kaikilla on paha mieli! Paitsi minulla kun nauran naisten deittikokemuksille :D

Olen aina kummeksunut ihmisiä, jotka saavat tyydytystä siitä kun muilla menee surkeasti. - Itse koen lähinnä turhautumista tai voimattomuutta kun kohtaan kirjoituksia tai joskus harvoin live:na kun mies kohtelee naista loukkaavasti (tai toisinpäin).

Vierailija
39/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kummeksunut ihmisiä, jotka saavat tyydytystä siitä kun muilla menee surkeasti. - Itse koen lähinnä turhautumista tai voimattomuutta kun kohtaan kirjoituksia tai joskus harvoin live:na kun mies kohtelee naista loukkaavasti (tai toisinpäin).

Yleensä naisten ongelmat heidän itsensä aiheuttaneet, mutta ette te sitä myönnä!

Vierailija
40/1158 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naisten ongelmat heidän itsensä aiheuttaneet, mutta ette te sitä myönnä!

Ihanko oikeasti mun pitäisi huolia kylmäverinen kivimies jonka mielestä romanttiikkaa on sisään-ulos lykintä? Mielummin pysyttelen yksin.