Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nörtti ei koskaan pääse leimastaan eroon?

Vierailija
03.02.2015 |

Jos on nuorena ollut nörtti, ei ikinä pääse häpeästä yli. Miksi näin näyttää olevan? Naiset eivät käytännössä koskaan ihastu romanttisesti nörttiin, ja nörtti ei ole koskaan suosittu.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:57"]

Moni nörtti haluaa elää sen kuvitelman mukaan, että nörttiys on nykyään "ok", mutta silti he jotenkin aina lipsahtavat esittämään kovaa jätkää.

[/quote]

No se on sitten niiden monen nörtin ongelma. Minulla ei ole ongelmaa olla reilusti oma itseni, pidän mistä pidän enkä häpeile sitä.

Vierailija
22/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, kynäniska vuodesta -97 ja identifoidun nörtiksi jokaisella määritelmällä. Nörtteyteni ei tosin estä sitä, että urheilen, syön terveellisesti ja pysyttelen fyysisesti hyvässä kunnossa. - nainen -82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeastaan mitään nolompaa kuin nörttiys?

Vierailija
24/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:15"]

Onko oikeastaan mitään nolompaa kuin nörttiys?

[/quote]

Kansantanhut.

Vierailija
25/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tarkoitat nörttiydellä ujoutta ja sosiaalista kömpelyyttä, etkä niinkään kiinnostusta tietotekniikkaan tai luonnontieteisiin. Se on luonneominaisuus, jonka muuttaminen on vaikeaa ja joka ei yleensä paljoa muutu. Ei siihen tarvita sen kummempia leimoja. Nörtti ei vaaan osaa. Mutta jos oppii, niin sitten nörtin leima jää takse samalla sekunnilla.

Tuo nörttien kelvottomuus naisille ei pidä paikkaansa. Nörtit eivät tietenkään saa koskaan huomiota intohimoisilta ja räväköiltä naisilta (jos eivät rikastu onnella), mutta melkein kaikki heistä pariutuvat pienellä aloitteellisuudella kaltaistensa naisten kanssa. Yksin jäävät ne, jotka eivät haluakaan pariutua, ne, jotka haluavat mahdottoman naisen, ne, joiden luonne ei taivu suhteeseen ja ne, joilla sosiaalinen lahjattomuus on sairaalloista tasoa.

Vierailija
26/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nörtti on itsevarma ja karismaattinen. Sen lisäksi että on älykäs, sivistynyt ja työssään menestyvä. Hän on myös hyvä isä meidän nörttityttärelle. Hänellä oli vientiä ennen minuakin enkä vieläkään pysty uskomaan hyvää onneani, että juuri minä sain hänet omakseni. 

Miten niin nörtit ei muka kelpaa naisille?

Vierailija
27/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää aina nörttimäisiä piirteitään riippumatta iästä, luonteesta tai sosioekonomisesta asemasta. Se on meidän miesten yhteinen kipu. Myös nainen vaistoaa sen, ja pyrkii selittämään kaiken parhain päin.

Vierailija
28/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee. Muuta toiseen kaupunkiin.

Vierailija
29/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on nörtin itsetunnossa. jos on ylepästi sitä mitä on, se vetoaa aina naisiin. tosin riippuu siitä, millaisia naisia se nörtti oikein haikailee.. nörttitytöt käyvät kuumana, mutta jos nörttipoitsu haavaileekin vain pissiksistä, jotka eivät näe koko nörttiä, niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
30/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoruusvuosien nörtit repäsevät vasta aikuisena ja alkavat rilluttelemaan kolmikymppisenä, eroavat ja tekevät lapsia uuden tyypin kanssa. Kantsii rillutella sillon nuorena ettei vanhana iske bilevaihde pahasti päälle. Näin lähipiirissä.

Vierailija
31/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on outo tapa ihastua ensinnäkin itseäni hieman lyhempiin ja silmälasipäisiin miehiin. Joku niissä viehättää oudosti, en osaa itsellenikään selittää että mikä.. Nyt minulla on kierroksessa tosi ihana veroasiantuntija ja mikäs on sen nörttimäisempää kuin verotus.

Vierailija
32/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nörttiyttä ikinä kunnolla kätkeä?

Vierailija
33/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:34"]

Mun nörtti on itsevarma ja karismaattinen.

...

Miten niin nörtit ei muka kelpaa naisille?

[/quote]

Siten niin, että sinulla on oma määritelmä nörtille. Yleisessä kielenkäytössä nörtti on tekniikasta tai tieteistä kiinnostunut ihminen (yleensä nuori mies), jolla on jotain vaikeuksia sosiaalisessa elämässä. Pelkkä kiinnostus noihin aiheisiin ei tee nörttiä.

Vierailija
34/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää siis olla oikeastaan nörtti, koska ennen palomies pelasti ihmisiä, mutta nyt sen tekee nörtti.

Vierailija
35/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtit= ei mitään elämää. vittu että nörtit ja nössöt oksentaa mua

Vierailija
36/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:37"]

Mies häpeää aina nörttimäisiä piirteitään riippumatta iästä, luonteesta tai sosioekonomisesta asemasta. Se on meidän miesten yhteinen kipu. Myös nainen vaistoaa sen, ja pyrkii selittämään kaiken parhain päin.

[/quote]

Minusta tuo ei ole aivan koko totuus. On olemassa nörttejä miehiä jotka ovat hyvin lähellä alpha-uroksia. Oikeastaan ainoana erottavan piirteenä, että puuttuu kaikkinainen maskuliininen aggressiivisuus. Itse en tosin lukeudu noihin. Ei sitten sinnepäinkään :)

Vierailija
37/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:46"]Ne nuoruusvuosien nörtit repäsevät vasta aikuisena ja alkavat rilluttelemaan kolmikymppisenä, eroavat ja tekevät lapsia uuden tyypin kanssa. Kantsii rillutella sillon nuorena ettei vanhana iske bilevaihde pahasti päälle. Näin lähipiirissä.[/quote]

Minun tuttavapiirissä nuoruutensa matematiikalle ja koodaamiselle uhranneet nörtit pariutuivat vasta liki kolmekymppisenä. Nyt he ovat keski-ikäisiä vastuullisia perheenisiä. Saa nähdä sortuuko joku viiden kympin villitykseen, kun lapset lähtevät kotoa.

Käsky bilettää on ihan sama kun käskisit nuoren opiskelijan elää vaurasta keski-ikäisen elämää. Jos ei ole millä mällätä, niin sitten ei ole. Ei nörttimiehille ole mitään pelastavia enkeleitä, joiden kanssa he voisivat treenata itseluottamusta ja saada kokemusta. Paljon puhutut puumanaisetkin vain nauravat ja lähtevät jatkoille pahojen poikien kanssa.

Vierailija
38/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:52"]

nörtit= ei mitään elämää. vittu että nörtit ja nössöt oksentaa mua

[/quote]

Miten ihminen voi oksentaa toista ihmistä?

Vierailija
39/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suht menevä tyyppi, sosiaalinen ja ollut ns. suosittukin, mutta vastakohdathan tunnetusti viehättää. Itse aina ihastuin niihin hiljaisiin ja ujoihin poikiin, jotka salaa kauempaa katselivat. Voi ehkä sanoa että olivat nörttejä ja sellaisen kanssa päädyin naimisiinkin. :)

Vierailija
40/44 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:42"]Ongelma on nörtin itsetunnossa. jos on ylepästi sitä mitä on, se vetoaa aina naisiin. tosin riippuu siitä, millaisia naisia se nörtti oikein haikailee.. nörttitytöt käyvät kuumana, mutta jos nörttipoitsu haavaileekin vain pissiksistä, jotka eivät näe koko nörttiä, niin eihän siitä mitään tule.[/quote]

Ei vetoa. Kokemusta on. Nörttitytöt eivät yleensä ole kiinnostuneita seurustelusta nuorena. Ja jos ovat, niin eivät nörttipoikien kanssa. Monet naiset ovat kiinnostuneita kovan linjan nörttijutuista, jos ne esittää palavalla sydämellä, mutta siinä on vain se paha vika, että kiinnostus ei ole seksuaalista. Nörtistä tulee naisen kaveri.

Minun kokemukseni nörttimiehenä on hieman yllättäen sellainen, että homma toimii vähiten huonosti tavallisten ja jopa hieman tavallista kauniimpien naisten kanssa. Jos ajattelee, että yrittää jostain syystä epäsuosittua tyttöä sillä ajatuksella, että epätoivo saisi hänet laskemaan rimaa, siitä ei tule mitään. Ne naiset ovat siinä iässä niin kompleksisia, etteivät uskalla myöntyä kenellekään. Tai korkeintaan jollekin pelimiehelle perskännissä, joista voi olla varma että seuraavana päivänä ei ole jäljellä kuin morkkis. Sen kun olisi tajunnut silloin... No, sama se, nyt yksi niistä näteistä ja fiksuista on vaimona.