Miehet mitä mieltä olette ripsenpidennyksistä?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:33"]
oma mies ainakin sano et ovat nätit, mutta lähinnä varmaan arvostaa sitä, että ei mee pakkelointiin iäisyyttä kun riittää että pukee vaatteet päälle. :D
[/quote]
Mahtaa sulla olla hurjasti ripsiväriä, jos sen laittamiseen iäisyys menee. Kyllä mä joudun laittautumaan muutenkin kuin vaan vaatteet päälle, vaikka ripsenpidennykset olisikin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:33"]
oma mies ainakin sano et ovat nätit, mutta lähinnä varmaan arvostaa sitä, että ei mee pakkelointiin iäisyyttä kun riittää että pukee vaatteet päälle. :D
[/quote]
Mahtaa sulla olla hurjasti ripsiväriä, jos sen laittamiseen iäisyys menee. Kyllä mä joudun laittautumaan muutenkin kuin vaan vaatteet päälle, vaikka ripsenpidennykset olisikin.
[/quote]
On niin nysät omat ripset ettei pelkällä ripsivärillä tee yhtään mitään.
'Ei paljoo kiinnosta toisten silmäkarvat'
"Lehmän ripset kuuluu lehmille" oli kommentti.
Aivan ihanat! Ei tietenkään saa olla liian pitkät.
Yhtä tyhjän kanssa, ei mitään järkeä. Pääasia on, että silmillään näkee ja niiden takaa löytyy tarpeeksi älliä.
Voihan ripsienpidennykset tuntua turhilta miehen mielestä, mutta jos vaihtoehtona on meikittömyys, niin olisikohan toinen ääni kellossa... Otin juuri pidennykset, kun silmät eivät tykänneet jatkuvasta meikkaamisesta ja meikin poistosta. Mulla on niin lyhyet ripset, ettei värjääminenkään oikein tuonut sitä haluttua lopputulosta. Kyllähän moni mies tuntuu tykkäävän kun nainen on laittautunut.
"Näyttää tyhmiltä." Tuli miehen suusta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:20"]
Otin juuri pidennykset, kun silmät eivät tykänneet jatkuvasta meikkaamisesta ja meikin poistosta.
[/quote]
No ne varmaan tykkää siitä ripsiliimasta ja huoltamisesta tosi paljon.
En ole mies mutta mulla on ollut monta vuotta jo 13 mm pidennykset. Tänään istuttiin vierekkäin miespuolisen kaverin kanssa töissä, ja yhtäkkiä hän hiffasi että mitä, onks sulla tekoripset ???? Ei siis ollut ikinä tajunnut, etteivät ne oo omani, ennen kun ihan läheltä tarkkaan sattui katsomaan.
Otin kohteliaisuutena, ilmeisesti siis näyttävät ihan luonnollisilta ainakin :D mielipidettä en tosin kysynyt.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:09"]Aivan ihanat! Ei tietenkään saa olla liian pitkät.
[/quote]
Ja tää oli miehen kommentti?
Jaa mammat täällä kateellisina kertoo omia mielipiteitään, kun eivät jaksa itse panostaa ulkonäköön niin ei saisi kukaan muukaan :)
Eikä kolahtanut omaan nilkkaani, mulla ei ole ripsienpidennyksiä, eikä tule koskaan olemaan, koska omat ripset on poikkeuksellisen pitkät ja tuuheat. Silti en viitsi olla kateellinen räpsyripsistä..
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:20"]
Otin juuri pidennykset, kun silmät eivät tykänneet jatkuvasta meikkaamisesta ja meikin poistosta.
[/quote]
No ne varmaan tykkää siitä ripsiliimasta ja huoltamisesta tosi paljon.
[/quote]
Luultavasti herkistyvät jossain vaiheessa, mutta toistaiseksi ei ole ollut ongelmaa. :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:01"]
Jaa mammat täällä kateellisina kertoo omia mielipiteitään, kun eivät jaksa itse panostaa ulkonäköön niin ei saisi kukaan muukaan :) Eikä kolahtanut omaan nilkkaani, mulla ei ole ripsienpidennyksiä, eikä tule koskaan olemaan, koska omat ripset on poikkeuksellisen pitkät ja tuuheat. Silti en viitsi olla kateellinen räpsyripsistä..
[/quote]
Kateuskortti käytetty!
Enpä ole kuule paljon katellu! Tokaisi ukkoni. Lähti naureskellen ja kuulin perästä heiton: mitä vielä? Pillukarvaletitkö seuraavaksi!
Lähinnähän niitä harrastaa matalapalkka-alalla työskentelevät, se on niiden juttu, helppo tunnistaa.