Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin huoli.

Vierailija
03.02.2015 |

Meidän naapuriin (kerrostalossa alapuolella sijaitsevaan asuntoon) muutti noin vuosi sitten jonkin sortin "perhe", nuoret vanhemmat ja lapsi. Ongelmia alkoi syntyä noin puolisen vuotta sitten, kun perheen mies kaasutti milloin mopolla, milloin autolla paikallaan pihassa reilusti yhdentoista jälkeen, poltti roskia suoraan meidän ikkunan alla, ja soitti niin viikonloppuisin kuin viikollakin musiikkia kovaa, kunnon bassokaiuttimista ja jälleen kerran yön puolella. Alkoholia, varmasti jotain pillereitä ja suurempiakin bileporukoitakin toistumiseen nähty. Kuitenkin, mun päähuoli on nyt tuo lapsi. Hän taitaa olla jo valmiiksi huostaan otettu, sillä häntä ei näy (eikä kuulu) muuta kuin silloin tällöin. Mutta siis tosiaan. Kyseinen lapsi huutaa aamusta iltaan, melkeinpä lopettamatta. Ja lasten kanssa työskennelleenä voin sanoa, ettei itku ole perus kiukku-itkua, vaan ihan oikeasti lohdutonta ja kovaa. Kun kyseinen lapsi itkee, hänelle huudetaan jotain "turpa kiinni helvetti"-tyylistä, paiskotaan tavaroita, taikka soitetaan sitä musiikkia itkun päälle.
Olen miettinyt lastensuojeluilmon tekemistä, mutta en ole varma. En ole ikinä aiemmin joutunut tekemään moista, eikä mulla ole sen puoleen minkäänlaista hajuakaan, miten ilmo tehdään. Onko kellään mitään mielipidettä tms?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi