Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin painajaisunesi, jos muistuu mieleen?

Vierailija
09.09.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen painajainen on että putoon jostain korkealta.

Vierailija
2/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kyseisen unen 80-90-luvun taiteessa sen jälkeen kun Skotlantiin tipahti terroristien räjäyttämä lentokone

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kattonu telkusta Triffidien hyökkäystä ja näin yöllä unta et niitä tappajakukkia oli tullu meidän pihalle. Heräsin sit ja kesti tosi kauan kun uskalsin huutaa vanhempia kun pelkäsin et yks triffidi odottaa ikkunan takana kuunnellakseen onko talossa ketään. Isä tuli sit hakemaan ja silmät tiukasti kiinni menin hänen sylissään isin ja äitin väliin.. ikää oli jotain 10v

Vierailija
4/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta, että makoilin lattialla olohuoneen reunassa ja siinä vieressä sohvalla äitini ja veljeni katsoivat televisiota.

Yht' äkkiä takaani käytävltä tuli isomummoni hitaasti köpytellen pidellessään toisessa kädessään suurta kiveä, jolla aikoi hakata minua!

En päässyt liikkumaan lattialta, enkä saanut sanaakaan suustani, vaan katsoin vain suu auki tuskastuneena kun äiti ja veli naureskelivat tv-ohjelmalle siinä ihan vieressä minua näkemättä.

Kaikki oli sellaista keltaista.

Hui se oli pitkään mielessä! Tuo isomummi asui meillä muistaakseni (ellei ollut sitten jo kuollut) silloin ja äitini oli hänen omaishoitajansa. Ehkä jotain traumoja siitä jäänyt sitten..

Vierailija
5/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähisivät, yrittivät raapia ja purra. Aikuisina pahimpia unia ovat olleet unet, missä lentokone on syöksynyt maahan. Kerran jopa naapurin pihaan ja koko talo räjähti.

Vierailija
6/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisessä näin kuinka ilmakehä katosi yhtäkkiä maapallon ympäriltä ja tajusin tuijottavani suoraan avaruuteen ja sitten mentiin lujaa..

toisessa ilmakehä alkoi kaasuuntua ja syttyi liekkeihin. Karmeita unia, jotka ei selitettynä tunnu miltään.

Vierailija
7/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on leveäharteinen mies nyt vierellä kaappaamassa kainaloon kun uneksin.

Vierailija
8/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kadotin esikoiseni, jonka sitten löysin pienestä huoneesta nuoren vaalean miehen seurasta, alapää oli veressä ja tyttö näytti pelokkaalta ja sanoi; Äiti, pimppiin sattuu. Se paskiainen oli raiskannu minun 2-vuotiaan tyttäreni. En usko, että koskaan voin nähdä pelottavampaa unta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän