Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kirjoittavat törkyä Nasima Razmyarille?

Vierailija
03.02.2015 |

Luin hänen saamiaan kommentteja sekä hänen blogistaan että Ilta-Sanomien jutusta ja ihmetyttää mitä pahaa hän on muka tehnyt ansaitakseen ne kommentit. Kauheaa oli myös kommenttien jutut organisoidusta, aseistetuista joukoista jotka ovat jo suunnitelleet maahanmuuttajien joukkosurmaa. Itsekin mamupatjana ja mamulasten äitinä on pelottavaa lukea että suurin osa suomalaisista kannattaa noita mielipuolisia kommentoijia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suurin osa nyt sentään heitä kannata. He ovat pieni äänekäs vähemmistö vain, onneksi.

Vierailija
2/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on pelottavaa, että ap:n tavoin mustavalkoisen ajattelumaailman omaavia on niin paljon. Jos mun mielestäni pitäisi vähän miettiä, onko ne parikymppiset lihaksikkaat nuoret miehet niitä ensisijaisia avuntarvitsijoita kotimaassaan tai että eikö kerjäläisiä pitäisi auttaa että he voisivat jäädä kotimaahansa sen sijaan että maksavat itsensä kipeksi tieskelle, niin se ei todellakaan tee minusta törkykirjoitusten kannattajaa. Kannatan asiallisuutta ja tervettä kriittisyyttä, kaikessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha olla. Epäonnistuminen omassa elämässä. Katkeruus.

Vierailija
4/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi että perus-tavikset suhtautuu kaikkeen tunteella, odota tunnemyrskyn ohi

ja ajattele sitten vasta.

Vierailija
5/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:39"]

Sekin on pelottavaa, että ap:n tavoin mustavalkoisen ajattelumaailman omaavia on niin paljon. Jos mun mielestäni pitäisi vähän miettiä, onko ne parikymppiset lihaksikkaat nuoret miehet niitä ensisijaisia avuntarvitsijoita kotimaassaan tai että eikö kerjäläisiä pitäisi auttaa että he voisivat jäädä kotimaahansa sen sijaan että maksavat itsensä kipeksi tieskelle, niin se ei todellakaan tee minusta törkykirjoitusten kannattajaa. Kannatan asiallisuutta ja tervettä kriittisyyttä, kaikessa. 

[/quote]

Millä tavalla juuri minä olen tässä nyt se kamala pahis ja blogin kommentit ovat tervettä maahanmuuttokritiikkiä? Miksi juuri Razmyar saa vihaviestejä jos tarkoitus on vastustaa lihaksikkaita miesmamuja? Jos en olisi kirjoittanut olevani mamupatja niin saisin nähtävästi asiallisempia vastauksia koska teidän on mahdotonta käsittää että mamupatja voisi olla normaaliälyinen. Mielestäni maahanmuuttajia ja suomalaisia tulisi käsitellä samoin ehdoin kun oleskelulupa on saatu ja jos ei ole oikeutettu oleskelulupaan niin silloin tietenkin tulisi poistaa maasta, samoin kun siinä tilanteessa että oleskeluluvan haltija syyllistyy rikokseen. Minusta oleskelulupaa ei kuitenkaan pidä antaa lihasmassan tai sukupuolen perusteella. Tosin mamukriittiset eivät ymmärrä edes maahanmuuttajan, pakolaisen tai turvapaikanhakijan eroa. 

Vierailija
6/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suhtautua sinuun oikein mitenkään, kun käytät itsestäsi niin halveksuvia nimityksiä, ettei puheitasi voi ottaa todesta.

Vierailija
7/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:47"]

[/quote]

Millä tavalla juuri minä olen tässä nyt se kamala pahis ja blogin kommentit ovat tervettä maahanmuuttokritiikkiä? Miksi juuri Razmyar saa vihaviestejä jos tarkoitus on vastustaa lihaksikkaita miesmamuja? Jos en olisi kirjoittanut olevani mamupatja niin saisin nähtävästi asiallisempia vastauksia koska teidän on mahdotonta käsittää että mamupatja voisi olla normaaliälyinen. Mielestäni maahanmuuttajia ja suomalaisia tulisi käsitellä samoin ehdoin kun oleskelulupa on saatu ja jos ei ole oikeutettu oleskelulupaan niin silloin tietenkin tulisi poistaa maasta, samoin kun siinä tilanteessa että oleskeluluvan haltija syyllistyy rikokseen. Minusta oleskelulupaa ei kuitenkaan pidä antaa lihasmassan tai sukupuolen perusteella. Tosin mamukriittiset eivät ymmärrä edes maahanmuuttajan, pakolaisen tai turvapaikanhakijan eroa. 

[/quote]

Taas teit oman tulkintasi, joka on väärä. Missä kohti viestissäni lukee, että blogin kommentit ovat tervettä kritiikkiä? Minä tulkitsin sinun viestistäsi "suurin osa kannattaa tällaista" että koet melko monen kannattavan noita törkykommentteja. Viestissäni lukee ihan selvällä suomella, että en kannata niitä. Usko nyt, että suurin osa ei kannata! 

Vierailija
8/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3+8 vielä selventää: En todellakaan ymmärrän noita törkyviestejä, mutta en ymmärrä sitäkään, että jotkut leimaavat kaikki maahamuuttokriittiset noiden törkyviestien kannattajiksi, näitä kai ap tarkoitti, vai tarkoititko perussuomalaisten kannattajia? Ei perussuomalaisistakaan suurin osa noita hyväksy, ihan maalaisjärki sen sanoo. Itse kuulun sarjaan siis että en ymmärrä ihan kaikkea hyysäsytä, mutta Nasimaa, työperäistä maahanmuuttoa tai oikeasti avun tarvitsia pakolaisia vastaan minulla ei ole yhtään mitään. Enkä kannata mitään puoluetta, vaikka yksi sukulainen onkin perussuomalaisten aktiivi. 

Vierailija
9/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:57"]

"Itsekin mamupatjana ja mamulasten äitinä"...? Vaikea kuvitella, että jos oikeasti olet parisuhteessa ulkomaalaistaustaisen henkilön kanssa, haluaisit buustata näiden termien käyttöä käyttämällä niitä itse?

[/quote]

Jaa miksi? Jos elää onnellisessa parisuhteessa niin ei kai tollasia voi ottaa kuin huumorilla.

Vierailija
10/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:57"]

"Itsekin mamupatjana ja mamulasten äitinä"...? Vaikea kuvitella, että jos oikeasti olet parisuhteessa ulkomaalaistaustaisen henkilön kanssa, haluaisit buustata näiden termien käyttöä käyttämällä niitä itse?

[/quote]

Haluan saada teidät näkemään että ne haukkumasanat joita päivittäin käytätte ihmisistä ovat törkeitä ja että me halveksimanne olennot olemme oikeasti ihan tavallisia ihmisiä. Te ette vain tajua. 

ap, joka on ihan tavallinen ja normaaliälyinen ihminen!

Vierailija
11/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pariskunnan lapset? Huumorillako heidänkin pitää ottaa?

Vierailija
12/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:10"]

[/quote]

No en tiedä. Ehkä hän halusi käyttää kieltä jonka apinatkin täällä ymmärtää. Mutta itse selitti asian näköjään jo paremmin :P

Vierailija
13/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mamulasten on pakko oppia ottamaan huumorilla tai masentua. Kun toinen lapsemme syntyi niin terveesti maahanmuuttokriittinen työkaverini totesi heti pienen poikavauvan nähtyään että harmi kun hänestä tulee aikuisena raiskaaja ja varas vaikka minä ja mieheni olemme ihan rauhallisia ja lainkuuliaisia. 

ap

Vierailija
14/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:16"]

[/quote]

Mamulasten on pakko oppia ottamaan huumorilla tai masentua. Kun toinen lapsemme syntyi niin terveesti maahanmuuttokriittinen työkaverini totesi heti pienen poikavauvan nähtyään että harmi kun hänestä tulee aikuisena raiskaaja ja varas vaikka minä ja mieheni olemme ihan rauhallisia ja lainkuuliaisia. 

ap

[/quote]

Sulla on vika omassa asenteessa. Tuo ei ole hyvää sarkasmia edes. Suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisia, usko nyt. Mä olen kuitenkin usein ollut auttamassakin huonosti suomea puhuvia tummia ihmisiä ym. mutta silti haluat suurimman osan kategoiroida noiden alle. Noita on kyllä paljon, mutta ei suurin osa! Luultavasti pitäisin miehestäsi enemmän kuin sinusta. 3+8 jne. 

Vierailija
15/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 07:21"]

[/quote]

ap

[/quote]

Sulla on vika omassa asenteessa. Tuo ei ole hyvää sarkasmia edes. Suurin osa ihmisistä ei ole tuollaisia, usko nyt. Mä olen kuitenkin usein ollut auttamassakin huonosti suomea puhuvia tummia ihmisiä ym. mutta silti haluat suurimman osan kategoiroida noiden alle. Noita on kyllä paljon, mutta ei suurin osa! Luultavasti pitäisin miehestäsi enemmän kuin sinusta. 3+8 jne. 

[/quote]

Jos et kannata Razmyarin blogissa olevia kommentteja niin et ole sairas väkivaltafantasioija eli en ole vastustanut sinua. Olet nyt vain saanut projisoitua minuun kaikki vihasi tyhmiä mamupatjoja kohtaan vaikka oikeassa elämässä saattaisit jopa tulla kanssani toimeen jos et tietäisi totuutta minusta. Tosin välillä epäilyttää että Razmyarin suurin rikos on olla liian hyvännäköinen kirjoitteleville peräkammarinpojille...

idioottiluuseriap

Vierailija
16/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika moni poliitikko saa törkyviestejä tasaiseen tahtiin, tappouhkauksista lähtien. Netti on tehnyt kaiken niin helpoksi, kun ei tarvitse osata kirjoittaa kynällä eikä nuolla postimerkkiä kirjekuoreen. Jos lähettää törkypostia yhdelle, lähettää varmaan aika monelle muullekin. Tarvitaan vain muutama hullu, ja jo ovat poliitikkojen postilaatikot täynnä.

Se, minkä aiheen tiimoilta poliitikko sitten päättää tulla tarjoutumaan lehdistölle, on oma juttunsa. Jotkut yrittävät ihan asiapohjalta. Toiset luottavat isoihin mainoskampanjoihin. Razmyarilla on käytössään mediaseksikäs ja meikäläisten politiikassa vielä harvan valttikortti: rasismi ja muukalaisviha. Vaalit lähestyvät ja kaikki keinot ovat käytössä - paljonkohan tuon kokoinen vaalimainos Iltiksen sivuilla normaalisti maksaisi?

Vierailija
17/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Vaikea uskoa, tuota, parempaa propagandaa pitäisi osata keksiä. Siinä olen samaa mieltä, että en todellakaan ymmärrä vihaviestejä, joku pieni sairas porukkaa pommittaa sitä. Olen kuunnellut Razmyarin haastatteluja, ihan pätevä ja ok tyyppi.

Vierailija
18/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Toteutuu sitten, kun adressin vaatimukset toteutuvat.

http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

Vierailija
19/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:04"]

[/quote]

[/quote]Toteutuu sitten, kun adressin vaatimukset toteutuvat.

http://www.adressit.com/tasa-arvoinen_sananvapauslaki_suomeen

[/quote]

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että maahanmuuttajat vastustavat epäillyn etnisen alkuperän julkaisemista? Parasta olisi jos alkuperä julkaistaisiin tarkkaan ja aina niin ihmiset eivät niputtaisi kaikkia mamuja samaksi, suomalaisuuskin mainittaisiin ja maahanmuuttokriittisetkin havahtuisivat huomaamaan että iso osa ulkomaalaisten tekemistä rikoksista on virolaisten, liettualaisten, latvialaisten, romanialaisten ja bulgarialaisten taparikollisten tekosia eikä vakituisesti maassa asuvien eikä rikollinen ole aina muslimi eikä jokainen muslimi ole rikollinen.

Vierailija
20/26 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasimalla itsellään ei ole muuta sanottavaa kuin rasismi rasismi rasismi. Kaikki on hänen mielestään rasismia. Ja seuratkaapa vähän Nasiman kirjoittelua mm. facebookissa. Itse kirjoittelee jatkuvasti vihapuhetta mm. persuista, ei tietenkään noilla sanoilla millaista postia itse saa, mutta selvä viha ja vittuilu niistä paistaa läpi. Toivottavasti Nasima ei pääse eduskuntaan ajamaan muslimiasioita ja ylenpalttista maahanmuuttoa! P.s. ilman ulkonäköään hän ei todellakaan olisi tuossa missä nyt on, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän