Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty kirjautumaan puhelimen kautta pankkitunnuksilla mihinkään

Vierailija
15.11.2021 |

Missähän voisi olla vika? Olen päivittänyt kaiken, puhdistanut historiat ja muuta, mutta herjaa aina vain tunnistautumisen epäonnistumista. Pankkiin pääsen kirjautumaan moitteetta, mutta mm Omakanta ja Kela herjaavat eivätkä anna kirjautua. Koneelta ja muilla puhelimilla kirjautumisessa ei mitään ongelmaa, voisiko vika löytyä ihan tästä puhelimesta jostain osaisiko joku auttaa? Kyseessä Samsung Galaxy A41.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma iPhonessa chrome-selaimessa. Ongelma poistui vasta, kun ostin uuden iPhonen. Välttämättähän kaikki ongelmat eivät poistu, koska kaikki samat asetukset siirtyvät uuteen puhelimeen.

Vierailija
22/29 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys, mutta jos olet kirjautumassa älypuhelimella verkkopankkiin, niin miksi haluat käyttää selainta, etkä pankin omaa sovellusta?

Jos haluaa tunnistautua muuallekin kuin verkkopankkiin (Kela, omakanta yms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa, minulla sama ongelma Window 10 ja Linux Firefox. Kännykkä on Android 11.

Chrome:n olen saanut toimimaan Win10, Mint, Ubuntu, mutta Firefox:ia en vielä ole saanut toimimaan. Siis S-Pankki ja QR-koodi ei toimi kolmannella osapuolella.

Tunnuslukutaulukkolla toimii.

Vierailija
24/29 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma. Puhelin Xiaomi. Ollut samaa ongelmaa pidemmähkön aikaa. Joskus toimii joskus ei. Yleensä enemmän ei.

Vierailija
25/29 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääse verkkopankkiin selaimella enkä puhelimella. Tänään puhelimen vaihdon kanssa tuli ongelma. Huomenna on lähdettävä pankkiin avaamaan tätä lukkoa.

Vierailija
26/29 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihan oikeasti hyvät ihmiset käyttäkö pankkitunnuksia  tunnistautumiseen yhtään mihinkään muualle kuin omaan pankkiin. Mobiilivarmenne on tällä hetkellä turvallisin ja helpoin tapa kirjaitua lähes joka paikkaan, mihin vaaditaan vahvaa tunnistautumista. 

Vierailija
27/29 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pääse verkkopankkiin selaimella enkä puhelimella. Tänään puhelimen vaihdon kanssa tuli ongelma. Huomenna on lähdettävä pankkiin avaamaan tätä lukkoa.

Mikset mene verkkopankkiin tietokoneella?

Vierailija
28/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama ongelma jo monta kuukautta. Puhelimena on redmi note 12. Tää tekee hulluksi. Luulen, että ongelma on puhelimen asetuksissa. Pääsen kirjautumaan nettipankkiin ja satunnaisesti esim. Maisaan, mutta 90% kerroista ei onnistu. Osaako joku auttaa vai täytyykö lähteä puhelinkaupoille?

Vierailija
29/29 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä kattomassa ihan vaikka läppärin kautta (tai selaimen kautta puhelimella, ei millään appilla) sun pankkipalvelut, mitä siellä sanotaan Ja toi joku puuttuva päivitys on toinen vaihtoehto.