Edithille toinen nimi? Uhan supisuomalaisia.
Mikä olisi kaunis toinen nimi Edithille? Olemme suomalaisia ja ettei yhdistelmä olisi liian ruotsalaishenkinen.. Ja ettei kokonaisuus olisi myöskään liian vanhakantainen, kuten vaikka Edith Lyydia. Tykkäisi tuosta nimestä kyllä muuten. Isosisko on Josefiina toiselta nimeltä. ideoita?
Kommentit (70)
Edith Mariella
Edith Maleena
Edith Seelia
Edith Aurora
Onpas tämä nyt tosi vaikeaa. Ihana oli tuo että isosisko ehdotti Violaa, toisaalta se nimi ei ole ihan mun lemppareitani ollut. Katariina on nimi, joka olisi nätti vaikka ekana nimenä mutta jotenkin se ei nyt täysin sykähdytä toisena..ihme juttu. Serafiina on aika jännä.. Anniina ihan nätti. Mikään ei edelleenkään ole sellanen varma. Edith Aino on kaunis mutta siinä pitäisi olla kolmaskin, niin en halua. ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:27"]Susanna, Aleksandra, Amanda, Johanna
Kolmitavuinen nimi sen pitää olla joka tapauksessa, muuten rytmi ei ole oikea. Ja ei missään nimessä Eedit, ehkä rumin kirjoitusasu mitä on. Edith sen olla pitää.
[/quote]
Miten tavutat Aleksandran?
[/quote]
A-leks-sand-ra
[/quote]
Eli siis äidinkieli menettelee, entäs matikka?
Edith Mimosa
Edith Karelia
Edith Juulia
Edith Kaarina
Edith Anneli
Edith Cecilia
Edith Tuulia
Edith Felicia
Edith Kamilla
Edith Vianna
Rosalia, Amanda, Amalia, Rosanna, Minerva, Claudia, Aliisa, Liljamaria
Minun tyttäreni on Edit. Mielestäni ei kaipaa välttämättä sitä h:ta sinne perään. Toiseksi nimeksi laittaisin sinuna jonkun mukavan nimen suvusta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:02"]Minun tyttäreni on Edit. Mielestäni ei kaipaa välttämättä sitä h:ta sinne perään. Toiseksi nimeksi laittaisin sinuna jonkun mukavan nimen suvusta.
[/quote]
Muokata?
Mun mielest Edith Katariina täydellinen nimi tytölle!!!