Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla hormonikierukka. Oletteko lihoneet sen myötä?

Vierailija
19.08.2024 |

Lihottaako hormonikierukka? Ja kasvaako kädet täyteen miehistä karvaa? 

Ylihuomenna laitto ja meinaa rimakauhu iskeä. Niin paljon olen kuullut vain negatiivista siitä, että  alkaa vähän jo kaduttaa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, laihdun.

Vierailija
2/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen kiloa olen laihtunut kierukan laittamisen jälkeen. Tuskin kuitenkaan näillä on yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja. Mutta rinnat tuli mulla järkyttävän kipeiksi, vaikka sen pitäisi vaikuttaa paikallisesti. Ota särkylääke ennen asennusta. Jos on vaivoja, kierukan saa poiskin. 

Vierailija
4/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin reippaat 15-20 kg. Ei kaikki kyllä selity hormonikierukalla, mut sen laitoin jälkeen alkoi selittämätön paisuminen....

Vierailija
5/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ollenkaan. 

Vierailija
6/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja. Mutta rinnat tuli mulla järkyttävän kipeiksi, vaikka sen pitäisi vaikuttaa paikallisesti. Ota särkylääke ennen asennusta. Jos on vaivoja, kierukan saa poiskin. 

Sanotaan, että se voi lisätä karvan kasvua. Kahdella tuttavalla, joilla on hormonikierukka, on todella karvaiset kädet. Ehkä yhteensattumaa, en tiedä minkälainen karvoitus ollut ennen kierukkaa. 

Tämä on ensimmäinen hormonihomma mulle, niin mietityttää nyt kaikki. 

Ap. 

Vierailija
7/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja.

Kiikkustuoliendokrinologi jyrähti. 

Vierailija
8/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvoja eikä lihomista.

Vierailija
9/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kierukka lihottaa, niin niitä pitää pikimmiten toimittaa itä-afrikkaan nälkää näkeville etiopialais-tytöille.

Vierailija
10/10 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että se voi lisätä karvan kasvua. Kahdella tuttavalla, joilla on hormonikierukka, on todella karvaiset kädet. Ehkä yhteensattumaa, en tiedä minkälainen karvoitus ollut ennen kierukkaa. 

Tämä on ensimmäinen hormonihomma mulle, niin mietityttää nyt kaikki. 

Ap. 

Estrogeeniahan siinä ei ole. Jos vaihtaa e-pillereistä kierukkaan niin onhan siinä tuo ero, eteenkin jos lähestyy vaihdevuosia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi