Te, joilla hormonikierukka. Oletteko lihoneet sen myötä?
Lihottaako hormonikierukka? Ja kasvaako kädet täyteen miehistä karvaa?
Ylihuomenna laitto ja meinaa rimakauhu iskeä. Niin paljon olen kuullut vain negatiivista siitä, että alkaa vähän jo kaduttaa.
Kommentit (10)
Viitisen kiloa olen laihtunut kierukan laittamisen jälkeen. Tuskin kuitenkaan näillä on yhteyttä.
Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja. Mutta rinnat tuli mulla järkyttävän kipeiksi, vaikka sen pitäisi vaikuttaa paikallisesti. Ota särkylääke ennen asennusta. Jos on vaivoja, kierukan saa poiskin.
Lihoin reippaat 15-20 kg. Ei kaikki kyllä selity hormonikierukalla, mut sen laitoin jälkeen alkoi selittämätön paisuminen....
Vierailija kirjoitti:
Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja. Mutta rinnat tuli mulla järkyttävän kipeiksi, vaikka sen pitäisi vaikuttaa paikallisesti. Ota särkylääke ennen asennusta. Jos on vaivoja, kierukan saa poiskin.
Sanotaan, että se voi lisätä karvan kasvua. Kahdella tuttavalla, joilla on hormonikierukka, on todella karvaiset kädet. Ehkä yhteensattumaa, en tiedä minkälainen karvoitus ollut ennen kierukkaa.
Tämä on ensimmäinen hormonihomma mulle, niin mietityttää nyt kaikki.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei lihota, ei tule miehiseksi. Eihän se sisällä mieshormoneja.
Kiikkustuoliendokrinologi jyrähti.
Jos kierukka lihottaa, niin niitä pitää pikimmiten toimittaa itä-afrikkaan nälkää näkeville etiopialais-tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan, että se voi lisätä karvan kasvua. Kahdella tuttavalla, joilla on hormonikierukka, on todella karvaiset kädet. Ehkä yhteensattumaa, en tiedä minkälainen karvoitus ollut ennen kierukkaa.
Tämä on ensimmäinen hormonihomma mulle, niin mietityttää nyt kaikki.
Ap.
Estrogeeniahan siinä ei ole. Jos vaihtaa e-pillereistä kierukkaan niin onhan siinä tuo ero, eteenkin jos lähestyy vaihdevuosia.
Päinvastoin, laihdun.