Miksi pitää leikkiä tärkeää..
ja menevää olemalla niin kiireinen, niin kiireinen? Joskus toki voi oikeasti olla kiire, mutta monille tuo vouhotuskiire jää pysyvästi päälle! Hyi, pois se minusta:)
Kommentit (4)
Joillakin se on vaan puhetta. Saattavat sanoa että koko viikko on "täynnä" ja todellisuudessa joka viikonpäivälle on sovittu tapaaminen ystävän kanssa. Huh huh, kiirettä pitelee istua kahvilassa lattea ryystäen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:35"]
Joillakin se on vaan puhetta. Saattavat sanoa että koko viikko on "täynnä" ja todellisuudessa joka viikonpäivälle on sovittu tapaaminen ystävän kanssa. Huh huh, kiirettä pitelee istua kahvilassa lattea ryystäen.
[/quote]
Hmm. Pitäisikö minun kiinnittää tähän puhetapaan huomiota? Saatan nimittäin vastata olevani kiireinen kun tarkoitan, että minulla on paljon sovittua menoa, vaikkapa noita kahvilatreffejä. Nyt kun makustelen tuota ilmaisua, siinä tosiaan on vähän tärkeilevä vivahde. Tosiassahan elämäni on aika leppoisaa ja ehdin tehdä kaiken, mitä pitääkin.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 09:35"]
[/quote]
Hmm. Pitäisikö minun kiinnittää tähän puhetapaan huomiota? Saatan nimittäin vastata olevani kiireinen kun tarkoitan, että minulla on paljon sovittua menoa, vaikkapa noita kahvilatreffejä. Nyt kun makustelen tuota ilmaisua, siinä tosiaan on vähän tärkeilevä vivahde. Tosiassahan elämäni on aika leppoisaa ja ehdin tehdä kaiken, mitä pitääkin.
[/quote]
Kunhan se syyllisty siihen kaikkein pahimpaan, eli ajanpuutteesta valittamiseen. "Pitäisi pestä ikkunat, mutten millään ehdi". Rehellinen ihminen sanoo "Pitäisi pestä ikkunat, mutta ryystän mieluummin lattea kaverin kanssa"
Stressaantuneena ei pysty rauhoittumaan.