Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaanko NetAnttilaa sulkemassa?

Vierailija
02.02.2015 |

Mitä ihmettä, menin sivuille ja siellä ei ole juuri mitään enää myynnissä! :O Viimeksi viikonloppuna etsin sieltä ulkoiluhousuja ja valikoimaa riitti.

Vai eikö mulla vaan toimi sivut normaalisti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan näy oikein valikoimaa olevan. Outoa.

Vierailija
2/12 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista? Kellään tietoa tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää tulleen tavarat takaisin

Vierailija
4/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole päässyt viime aikoina netanttilan sivuille, tulee vaan error. Jossain vaiheessa ennen joulua oli sama. Mobiili kyllä toimi mutta en tykkää käyttää m.

Vierailija
5/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:46"]

Nyt näyttää tulleen tavarat takaisin

[/quote]

Varmaan joku siellä luki AV:ta ja korjasi äkkiä tilanteen :D

Vierailija
6/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 12:07"]

Eikö toi mainosta olevansa Suomen suosituin verkkokauppa, niin tuskin se nurin nyt ihan äkkiä menis?

[/quote]

joo, tuo on kyllä täysi vitsi. Aivan todella surkea verkkokauppa, käyttäjäystävällisyydestä ei olla kuultukaan.

Vierailija
7/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono tuotevalikoima eikä sinne tullut kaikkia tuotteita takaisin joita myytiin vielä joulun aikaan. Iittalan, Arabian ja Fiskarsin valikoima on nyt olematon. Keskittyvät kai jatkossa oman Annonsa myyntiin, jonka laatu on niin surkea etten itse sitä enää osta. Elektroniikan hintakin on noussut, Gigantista ja jopa Cittarista saa paljon halvemmalla. Ainut hyvä puoli on top tenin elokuva ja musiikkivalikoima, jota on nyt sitäkin supistettu. Taidan siirtyä kokonaan cdonin käyttäjäksi.

Vierailija
8/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin tilaamaan yhden lautasen netanttilasta ja jouduin jatkuvan etanapostikuvastospämmäyksen uhriksi, yyh.

Vierailija
9/12 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aamulla käytyä normaalissa Anttilassa ja kysyttyä tätä, myyjä kierteli ja kaarteli ja sanoi lopuksi että tuotevalikoimaa uudistetaan.

Itse en kyllä usko tuohon, sillä koko verkkokauppa huutaa tuotteita valikoimiinsa, ja kyllä Anttilan kokoisen yrityksen pitäisi paremmin osata oäivittää verkkokauppansa valikoimaa/ulkoasua.

Vierailija
10/12 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi mainosta olevansa Suomen suosituin verkkokauppa, niin tuskin se nurin nyt ihan äkkiä menis?

Vierailija
11/12 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin, että anttiloita ollaan lopettamassa ja liittämässä citymarketteihin tai vastaavaan suurkauppoihin.