Kuinka pitkät on extrapitkät hiukset?
Eli kysymys tuli jo otsikossa, extrapitkien hiusten määritelmä? Yritän varata nettivarauksen kautta aikaa kampaamoon ja mietin minkä pituset hiukset mulla on
Kommentit (8)
Kampaaja sanoi minulle että kaikki alle lapaluun alareunan on nykyään extra pitkää.
Itse lasken extra pitkäksi vasta kun on normaalien housujen vyötärön alla.
Kampaajillehan kaikki polkkaa pidemmät on ekstrapitkää, että saa ottaa ekstrapalkkaa.
Kampaajille lyhyt on poikatukka, puolipitkä on sellainen lyhyehkö polkkatukkamitta ja pitkä on pitkä polkkatukka, vähän hartioiden yli. Extrapitkä on sitä pidempi.
Omani onkin kampaajille jo käsittämättömän pitkä, mutta en heillä enää käykään ;)
Kotipaikkakunnallani näen silloin tällöin nuoren naisen jonka palmikko yltää polvitaipeisiin. Sitä minä sanoisin ekstrapitkäksi.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:24"]Kotipaikkakunnallani näen silloin tällöin nuoren naisen jonka palmikko yltää polvitaipeisiin. Sitä minä sanoisin ekstrapitkäksi.
[/quote]
hyi kauhea :D itsellä on paksut hiukset perseeseen asti (ei, en ole mamu. Blondi sinisilmäinen suomalainen) ja tuntuu että näissä alkaa olla jo työtä. Niskaki rasittuu..
Sellaiset että niiden päälle voi istua.
Pyllyyn asti