Poliisit-sarjan kuuma Tomas (Turku)
Ihan mielettömän kuuma. Miten en ennen olekaan katsonut kyseistä sarjaa.
Hothothot! Voisi toimia mallina koko mies. Onko muut huomannut saman?
Kommentit (115)
Naiset täällä pikkarit märkänä katsoo poliiseja :D
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:37"]Naiset täällä pikkarit märkänä katsoo poliiseja :D
[/quote]
Haittaaxe? Mulla ainakin valuu jo reisille.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:37"]Naiset täällä pikkarit märkänä katsoo poliiseja :D [/quote] Haittaaxe? Mulla ainakin valuu jo reisille.
[/quote]
Eihän se mitään haittaa, en minä niin sanonutkaan.
Ei taida itse kohteet arvatakaan, että minkämoista liikehdintää ne saa aikaan :D
Siellä ois nyt uusi jakso Turun poliiseja ihailtavana.
Taidankin lähteä Ruisiin tänä vuonna :D
T:Ap
Just tässä yks päivä kattelin että se parivaljakko on ku kaksi sketsihahmoa. Mutta makunsa kullakin.
Miten ne voikin olla niin turkulaisia, vois ottaa vähän oppia kuopion poliiseilta ja relata!
Itse valitsisin noista kahdesta Eeron.
Tomas on hottis ihan livenäkin ;)
Mut se Forssan poliisi Esa.. :P :P
Ja sen silmät! On se hymykin aikas söpö. Onnelliset turkulaiset saatte katsella noin söpöä poliisia XD
Nami! :) On siellä muitakin komistuksia.
Huomaa, että uus kausi on alkanut ilmeisesti :D
Ei uppoo. Mä tykkäsin jyväskylän Jonnesta.
Olen ihan ihka aito nainen, asun Uudellamaalla, enkä tunne kyseistä poliisia alkuunkaan.
Eli kyllä maailma voi olla ihmeellinen paikka ja joku random-tyyppi aloittaa ketjun. Ja ilmeisesti meitä on muitakin, jotka kyseistä sarjan tyyppiä pitää kuumana. Ellei sitten joku vastaa useampaan kertaan tähän.
Yllätyin, että sain vastauksia tähän...
Olen ketjun aloittaja.
Ja jos et ole huomannut, on Poliisit-ketjuja muitakin. Mene huutelemaan niihin mieluummin....Heihei!
Katson aina vaan ne jaksot jossa on Tomas ja Eero Ahh:D
Esa <3 Se vois milloin tahansa jutella mulle vähän, köh, mukavia sillä komealla äänellään ;) t. N28v