Poliisit-sarjan kuuma Tomas (Turku)
Ihan mielettömän kuuma. Miten en ennen olekaan katsonut kyseistä sarjaa.
Hothothot! Voisi toimia mallina koko mies. Onko muut huomannut saman?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Katson aina vaan ne jaksot jossa on Tomas ja Eero Ahh:D
Kuin myöskin,ovat tosi ammattitaitoisia,mutta niin rentoja ja huumorintajuisia.Siis tämäTurun kaksikko on aivan poliisien huipputasoa.En enää katso mitään muita poliisijaksoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson aina vaan ne jaksot jossa on Tomas ja Eero Ahh:D
Kuin myöskin,ovat tosi ammattitaitoisia,mutta niin rentoja ja huumorintajuisia.Siis tämäTurun kaksikko on aivan poliisien huipputasoa.En enää katso mitään muita poliisijaksoja.
Mitä tarkoittaa kuin myöskin
Eerolla paljon paremmat jutut 👌
Vierailija kirjoitti:
Eerolla paljon paremmat jutut 👌
Alakoululaisen jutut. Ollaan niin miestä, niin miestä, tiukan paikan tullen tämä virkamies itkisi äidin perään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia löytyi vähän, mutta tällainen löytyi: http://ruutu.fi/video/f/1340541
Miks se räpyttelee koko ajan silmiään noin hirveetä tahtia
Vierailija kirjoitti:
Voi Tomas on niihin ihana, oikeen syötävä! Niin komea ja kuuma jajajajajaja... voi mahoton. Mä oon ihan in love. :D
Perustin just hetki sitten Faceen faniryhmän, sinne saa tulla jos ja kun haluaa hehkuttaa meidän turkulaista ihanaa poliisia! <3 Löytyy haulla Tomas Jalonen/Turun Poliisi k18
Ei saamari, luulin että tää viesti on joku läppä av-mammasta mut löytyihän sieltä facesta tuollainen ryhmä :DDDD
Vierailija kirjoitti:
No joo, jos ehdottomasti pitää rasvalettisestä polkkatukkaisesta miehestä, joka välillä käyttää nutturaa. Aika akkamaista. Eikö poliiseilta enää vaadita siistiä, asiallista ulkonäköä, kun äijillä on poninhäntiä ja pitkiä partoja? Siivotonta!
Onko tämä sitä manlettia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Tomas on niihin ihana, oikeen syötävä! Niin komea ja kuuma jajajajajaja... voi mahoton. Mä oon ihan in love. :D
Perustin just hetki sitten Faceen faniryhmän, sinne saa tulla jos ja kun haluaa hehkuttaa meidän turkulaista ihanaa poliisia! <3 Löytyy haulla Tomas Jalonen/Turun Poliisi k18Ei saamari, luulin että tää viesti on joku läppä av-mammasta mut löytyihän sieltä facesta tuollainen ryhmä :DDDD
Aarrghh :D Onkohan Tomas himself kuullut kyseisestä ryhmästä tai jopa liittynyt itsekin sinne? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustin just hetki sitten Faceen faniryhmän, sinne saa tulla jos ja kun haluaa hehkuttaa meidän turkulaista ihanaa poliisia! <3 Löytyy haulla Tomas Jalonen/Turun Poliisi k18Ei saamari, luulin että tää viesti on joku läppä av-mammasta mut löytyihän sieltä facesta tuollainen ryhmä :DDDD
Aarrghh :D Onkohan Tomas himself kuullut kyseisestä ryhmästä tai jopa liittynyt itsekin sinne? :D
Ei siellä näyttänyt olevan muita jäseniä kuin ryhmän perustaja :D "Ihme"...
Laivalla tavattu vapaalla. Vuosi oli 2014..
Sarjaa katsoneena voin sanoa että Tomas on yksi Suomen komeimmista (kuumimmista) miehistä, tämä oli gaymiehen kommentti. Tomas vei jalat alta heti. Ja vielä siitä kun jotkut valittaa että Suomessa ei ole komeita miehiä, ainakin tässä Poliisit-sarjassa on, ja ihan muutenkin, Suomessa on komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yllä on video, mistä näkee kumpi on kumpi. Tomas on toi hot ;-)
https://www.filmbooster.com.au/creator/203945-tomas-jalonen/gallery/pro…
Nyt Turkuun!!