Poliisit-sarjan kuuma Tomas (Turku)
Ihan mielettömän kuuma. Miten en ennen olekaan katsonut kyseistä sarjaa.
Hothothot! Voisi toimia mallina koko mies. Onko muut huomannut saman?
Kommentit (115)
Ihan sama juttu! Tuli itsellekin sellainen aaaaws, niin söp...eiku miehinen mies XD
Joo, saatan ekaa kertaa elämässäni jopa katsoa Poliisit sarjaa. Huh.
Minusta se Turkulainen ei ole yhtään hot. Se on tyyppi, joka tietää oman ulkonäkönsä, käyttää sitä hyväksi, ihailee itseään peilistä ja sitä myöden lähinnä ällö. Ottaa itsensä ja ulkonäkönsä vakavasti. Joten ei miellytä olemus.
Ne Pohjanmaalaiset puhuu söpöllä murteella ja on humoristinen asenne työhönsä. Se tekee heistä myös hotteja. Eivät mieti ulkonäköään ja ovat syvällisempiä henkilöitä. Ehkätällaiseen 36v perheenäitiin vetoaa sellainen enemmän.
Pelastivat koiran. Tai oikeastaan antoivat koiralle kyydin poliisiautossa.
Lässytti söpösti koiralle "oliko liian kova kyyti jne." <-- Voisi Tomas antaa mullekin ihan millasta kyytiä vain :D
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:00"]
Minä taas kuumenen tuosta Forssan parivaljakon vaaleammasta poliisista, ihanan syvä ääni, ja miehekkään komeat piirteet!
nainen, 22 vuotta
[/quote]
Tämä vänkärin paikalla istuva on oikein...miellyttävä, ja kyllähän tuota kahtelis vähän lähempääkin. ;-)
Milloinkahan ne tekee rajamiehistä sarjan?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:04"]
Minusta se Turkulainen ei ole yhtään hot. Se on tyyppi, joka tietää oman ulkonäkönsä, käyttää sitä hyväksi, ihailee itseään peilistä ja sitä myöden lähinnä ällö. Ottaa itsensä ja ulkonäkönsä vakavasti. Joten ei miellytä olemus.
Ne Pohjanmaalaiset puhuu söpöllä murteella ja on humoristinen asenne työhönsä. Se tekee heistä myös hotteja. Eivät mieti ulkonäköään ja ovat syvällisempiä henkilöitä. Ehkätällaiseen 36v perheenäitiin vetoaa sellainen enemmän.
[/quote]
Minun mielestä taas asiatonta teilata ihminen pelkästään ulkonäön perusteella ja vielä törkeämpää tehdä luonneanalyysejä naaman mukaan. :(
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:04"]
[/quote]
Minun mielestä taas asiatonta teilata ihminen pelkästään ulkonäön perusteella ja vielä törkeämpää tehdä luonneanalyysejä naaman mukaan. :(
[/quote]
Olen samaa mieltä. En myöskään ymmärrä, että miksi kaunis ihminen olisi automaattisesti mulkku?
en ole ehtinyt katsoa tuota^ mainittua koirajaksoa. Mitä tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 19:37"]Naiset täällä pikkarit märkänä katsoo poliiseja :D [/quote] Haittaaxe? Mulla ainakin valuu jo reisille.
[/quote]
Eihän se mitään haittaa, en minä niin sanonutkaan.
Ei taida itse kohteet arvatakaan, että minkämoista liikehdintää ne saa aikaan :D
[/quote]
Ihmettelen, jos ei tiedä :-D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 02:30"]Siis täh? Mun mielestä toi Tomas on niin taviskundi. Ihan siis hyvännäköinen, mutta tuon näköisiähän on maailma täynnä! Ei mikään harvinaisuus.
[/quote]
Niin ja se et joku on niin hyvännäköinen, että sitä jaksaa jopa tuijottaa telkusta, lähtee sisältä. Tuo tyyppi on karismaattisempi kuin moni muu samannäköinen. Ehkä siksi siitä jopa täälläkin puhutaan niin kuumasti. T:ap
Kaunis kesäinen Turku ja sen kauniit poliisipojat
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:03"]Kaunis kesäinen Turku ja sen kauniit poliisipojat
[/quote]
Täytyy vissiin tulla Ruissaloon ihailemaan Turun poikia kesällä festareiden merkeissä. :-D T:ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:56"]
Miten ne voikin olla niin turkulaisia, vois ottaa vähän oppia kuopion poliiseilta ja relata!
[/quote]
ne kuopion poliisit ovat niiiin savolaisia - niistäkö siis mallia? Makunsa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:35"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:24"]Käyköhän ne poliisit katsomassa näitä keskusteluja :-D muutama poliisit-ketju tässä tullut jo feediin.
[/quote]
Uuh, toivon todella, että käy! Ei haittaa.
Ne poliisit joilla on haku päällä, voisi laittaa haun kehiin. Sinkku virkavalta-deittisivu pystyyn ja sinne voi vastata omalla kuvallisella infomaililla :-D Hah! Täytyykö sitä tännekin laittaa viestin alle varuiksi "nätti lapseton kolmekybänen nainen harrastan..." *nauraa* olen vähä väsynyt. T:ap.
Kiva lukea kommentteja :-) Hyvää viikonloppua.
[/quote]
"sinkku virkavalta" :-D
taitaa se olla juurikin se. Aivan ihana. Onkohan se sinkku ;-D
Tuossa yllä on video, mistä näkee kumpi on kumpi. Tomas on toi hot ;-)
Auuuuuuuuu! Niin hothothot. Suomen komein Mies! Ne silmät!!!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 03:44"][quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 23:03"]Kaunis kesäinen Turku ja sen kauniit poliisipojat
[/quote]
Täytyy vissiin tulla Ruissaloon ihailemaan Turun poikia kesällä festareiden merkeissä. :-D T:ap
[/quote]
Ei kannata. Tuskin sieltä väen paljoudesta haluamaansa löytää.
Pitääkin lähteä Turkuun rötöstelemään.. ;)
Se oli kauhean söpö kun sillä oli haalareista vetoketju rikki ja se sitä asiaa toimitti niin kauhean totisena. Tollaset miehiset kriisitilanteet jotenkin vetoaa muhun :)