Olen yli tunnin miettinyt miten saan imurin pölypussin vaihdettua
Kommentit (67)
Kuinka sä osaat kirjoittaa, kun et osaa lukea sen vertaa, että löytäisit tuon tiedon sen imurin käyttöohjeesta?
Eiköhän tämä ole vaikeaa juuri miehille.
Sinkkunainen, my ääs.
Googlaa ohjeet. Tai etsi käyttöohje kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Katso miten vanha on ja laita samalla tavalla. Tai sitten kokeilemalla, ei siinäkään ole kuin kaksi loogista vaihtoehtoa.
Unohdin jo miten vanha oli ja sekin oli väärin laitettu.
Keskuspölyimuriin tai pussitomaan imuriin ei muuten voi vaihtaa pölypussia.
Tärkeintä on, että uudet pussit ovat imurillesi tarkoitettuja. Muussa tapauksessa voi olla hankala asettaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ohjeet. Tai etsi käyttöohje kotoa.
En löydä sopivia ohjeita
Avomiespalvelu. Samalla työukko kertoo miten saa valot päälle.
Olisit vain vaihtanut sen miettimisen sijaan.
Olen kanssa sinkkunainen mutta tuollaista ongelmaa ei ole eteen tullut, vaihto käy kädenkäänteessä kun ei ole muuta mahdollisuutta kuin se yksi, mihin sen uuden pussin sujauttaa.
No ei se sinne voi kovin monella tapaa mennä. Herrajumala sentään..
Vaatii miehisen avun. Palkkio on normaali naisten ollessa kyseessä.
Älä vaihda sitä pussia vaan tyhjennä se ja käytä uudelleen. Niitä saa olla päntiönään ostamassa uusia jos käyttää yhtä pussia vain kerran. Säästä luontoa, vaivaa ja rahaa.
M
Kannattaisi hankkia kunnon mies. Miten vaikeaa se voi olla.
Tämä on justiin sitä vaativaa metatyötä jota vain miehet osaa eikä naiset edes ymmärrä tätä silittäessään miehen boksereita.
Ei ole kyllä sukupuolesta kiinni se, osaako vaihtaa pölypussin imuriin. Mä kait vaihdoin sen aina avioliitonkin aikana.
Mikä on pölyimurin merkki ja malli?
Kiitos nauruista, melko hyvä juttu, melkein kuin Reiska olis ton kertonut xD xD
Katso miten vanha on ja laita samalla tavalla. Tai sitten kokeilemalla, ei siinäkään ole kuin kaksi loogista vaihtoehtoa.