Bonuslapsen (pojan) korvakorut!
En tiedä olenko kauhea mutta mielestäni on aivan järkyttävää että 8v bonuslapselleni on laitettu korvikset! Kyse on siis pojasta.
Nämä harjoitusnapit vielä jotekin menee mutta jos korviin ilmestyy vielä esim. Renkaat en enää tiedä mitä teen.
Hoidan poikaa kuin omaani mutta tuntuu että edes kauppaan en ainakaan mahdollisiten renkaiden ilmestyessä voi hänen kanssaan enää mennä!
Mielestäni tuollaiset eivät vaan kuulu 8 vuotiaalle. ☹ Murrosikäisellä ymmärtäisin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on bonuslapsi?
No mikä mielestäsi on parempi nimitys puolison lapselle? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä mielestäsi on parempi nimitys puolison lapselle? Ap
Puolison lapsi?
Bonuslapsi on nykyään käytössä oleva nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Kaupanpäällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä korvalehdessä fine, kahdessa ladyboy.
Mäkin olisin ehkä jotekin kestänyt sen että vain toisessa olisi ollut.
Olen niin vanhanaikainen ettei vaan kestä asiaa.
Itse otin reijät korviini vasta yläasteella.
Miksi nykyään lasten pitää olla teinejä jo 8 vuotiaana. Huoh. Ap
Tänään reiät korvissa, viiden vuoden päästä kaulatatuointi ja kymmenen vuoden päästä sukupuolenkorjaus. Sitäkö pelkäät? Anna nyt lapsen elää. Hänellä on muutenkin riittävän vaikeaa tiukkapipoisen äitipuolensa kanssa.
Ei korvikset oo vaan tyttöjen juttu. Anna pojan pitää korviksia ja sellaisia kun itse haluaa. Sun pitää vaa olla ok asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään reiät korvissa, viiden vuoden päästä kaulatatuointi ja kymmenen vuoden päästä sukupuolenkorjaus. Sitäkö pelkäät? Anna nyt lapsen elää. Hänellä on muutenkin riittävän vaikeaa tiukkapipoisen äitipuolensa kanssa.
En pelkää mitään tuollaista.
Mielestäni tuo saa lapsen näyttämään teiniltä mitä 8v ei todellakaan ole.
Jos olisi yläkouluiässä laittanut en olisi asiaa kummemmin miettinyt. Ap
En halua mennä minnekkään lapsen kanssa niin että joku luulee minun reijittäneen hänen korvansa. Ap
On ällöä,kun pojilla tai miehillä on korviksia.
Korvakorut on ihan normaali juttu ja myös pojilla. Omillani ei tosin ole eikä heidän kavereillakaan.
Tervetuloa 2000-luvulle te hitaat hämäläisetkin.
Kannattaa varmaan ottaa ero jos et pysty puolison lapsen kanssa näyttäytymään julkisesti. Korvakorujen takia.
Mä olen sitten vissiin todella vanhanaikainen kun en ymmärrä asiaa ollenkaan.
Enkä ole oman lapseni kavereilla nähnyt kellään.
Mua jotenkin niin ahdistaa/ärsyrtää kun nykyään pitää "aikuistua" jo ties miten aikaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Bonuslapsi on nykyään käytössä oleva nimitys.
En ole kamalampaa nimitystä kuullut. Se, että joku on yleistä yhtäkkiä, ei tee asiasta ok. Ihan naurettava ja kammottava nimitys!
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin niin ahdistaa/ärsyrtää kun nykyään pitää "aikuistua" jo ties miten aikaisin. Ap
Mitä helvettiä sä oikein sönkötät? Aikuistua?? Nehän on vaan korvakorut :D ootappa nyt syvä henkäys ja mieti vähän
Mm, sen puolin olen samaa mieltä, että näyttää ne tytöilläkin typeriltä ennen yläasteikää. Kauhea kiire pikkulapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin niin ahdistaa/ärsyrtää kun nykyään pitää "aikuistua" jo ties miten aikaisin. ApMitä helvettiä sä oikein sönkötät? Aikuistua?? Nehän on vaan korvakorut :D ootappa nyt syvä henkäys ja mieti vähän
No olen sitten vissiin liian vanha tåhän, oma lapseni on kyllä saman ikäinen. (Lapsen äiti mua 13v nuorempi.)
Mulla oikein siis kiehuu enkä voi mitään.
Ei tuli mieleenkään omalleni laittaa vaikka miten anelis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mm, sen puolin olen samaa mieltä, että näyttää ne tytöilläkin typeriltä ennen yläasteikää. Kauhea kiire pikkulapsilla.
Juuri tämä! Omilla taidettiin laittaa 12-13 vuotiaana. (Tytöt) Itse olin 13v. Ap