Onko mies täysin pilalla jos on kerran elämässään käynyt maksullisella?
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista naista ei ole olemassakaan opin jo vaarilta. Naimisiinmeno voi usein olla kallein vaihtoehto, joten ensiarvoista on hankkia hyva avioehtosopimus ja varsinkin jos omaisuutta on karttunut.
Miehen elämä ja pelkkä elossa olo on siis asumisineen, syömisiin, jne. ilmaista, kunhan vain pysyy sinkkuna?
Ei nyt ilmaista mutta huomattavasti halvempaa kun ei tarvitse elättää puolisoa ja ostella puolison vaatimia kalliita trendi ruokia jota joku some vaikuttaja on käskenyt syödä että saisi itselleen mainostuloja
En ihan ymmärrä teitä miehiä. Mun mies tykkää syödä jotain ihme kalliita proteiinihässäköitä. Maksaa ja ostaa ne pääasiassa ihan itse, vaikka mulla on paremmat tulot. Sanoin sille että osta itse niin saat mitä haluat, minä en noita halua enkä tiedä mistä niistä sinä tykkäät. Ei ongelmaa. Kai osaat sanoa daamille, että osta kikhernetryffelisi ihan itse, minä en siitä niin välitä?
Mutku pitäisi oppia puhumaan. Niin niin.
Itse en tuommoisia syö mutta jännästi naiselta jää aina lompakko kotiin kun ruokakauppaan mennään ja aina on joku trendi ruokavalio mitä pitää noudattaa ja siitä ei voi joustaa yhtään niin mitä vaihtoehtoa siinä jää kun maksaa ne vaadittavat tuotteet?
Meillä nyt muutenkin minua uhkaillaan erolla joka riidassa kun en tee naisen tahtomalla tavalla ja olen suurimman osan elämästäni viettänyt yksin niin siihen en helposti enää ryhdy ja tätä pelkoa käytetään hyväksi että saadaan tahto läpiKysytkö ihan tosissasi? Vaihtoehto on sanoa esim. "minä en halua käyttää näin paljon rahaa näihin tuotteisiin. Ostetaan jotain halvempaa". Ja tuotteet takaisin hyllyyn. Jos daaami saa kiukkukohtauksen niin odottelet että se menee ohi ja sanot että tämä oli nyt tässä.
Tarvitsetko lisää neuvoja mielipiteidesi ilmaisuun?
Kuten kommentissa sanoin riita on valmis jos ei asiat mene niin kuin nainen tahtoo ja siitä seuraa erouhkailut. Vietä itse 8 vuotta täysin yksin sillä tavalla että et koko aikana puhu kuin muutamalle ihmiselle niin ei ihan kauheasti houkuttele tuo ero ja yksinäisyys. Helppohan se on naisena sanoo että ero ja eteenpäin kun aina kun haluatte löytyy mies jolta saa läheisyyttä ja seuraa eikä tarvitse kärsiä yksinäisyydestä
Asia ei ole naisillekaan yhtään sen helpompi. Naiset ovat silti ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa.
Eihän tuo ole ollenkaan sama asia, nainen on valinnut yksin olon kun mies harvemmin sitä valitsee jos on vaihtoehtoja
Oli vaihtoehtoja tai ei, niin aikuisen ihmisen tulee kyetä elämään omien valintojensa kanssa tai holhoukseen.
Olen ihan samaa mieltä. Miehenä vaan joudut toteuttaan naisen valintoja omien siasta jos et halua olla yksin. 8 vuoden yksinäisyys opetti sen että omia valintoja ei kannata tehdä jos haluat seuraa elämään
Tajuat varmaan, ettei kaikkien parisuhteet ole noin onnettomia kuin sinun? Terve parisuhde perustuu molemminpuoliseen haluun olla toisen kanssa ja olla toiselle hyvä, ei manipulointiin, riippuvuuteen, miellyttämishaluun, rahaan, erolla uhkailuun ym. Ja näitä parisuhteita kyllä on, vaikka omasi olisi huono.
Mua naurattaa aina nämä ketjut. Miehet yrittää kaikkensa että saisivat oman sukupuolensa näyttämään mahdollisimman ällöttävältä ja luotaantyöntävältä naisten silmissä :). Ja onnistuvatkin siinä, ei sillä. Onko niillä oikeesti noin alhainen käsitys itsestään ihmisinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista naista ei ole olemassakaan opin jo vaarilta. Naimisiinmeno voi usein olla kallein vaihtoehto, joten ensiarvoista on hankkia hyva avioehtosopimus ja varsinkin jos omaisuutta on karttunut.
Miehen elämä ja pelkkä elossa olo on siis asumisineen, syömisiin, jne. ilmaista, kunhan vain pysyy sinkkuna?
Ei nyt ilmaista mutta huomattavasti halvempaa kun ei tarvitse elättää puolisoa ja ostella puolison vaatimia kalliita trendi ruokia jota joku some vaikuttaja on käskenyt syödä että saisi itselleen mainostuloja
En ihan ymmärrä teitä miehiä. Mun mies tykkää syödä jotain ihme kalliita proteiinihässäköitä. Maksaa ja ostaa ne pääasiassa ihan itse, vaikka mulla on paremmat tulot. Sanoin sille että osta itse niin saat mitä haluat, minä en noita halua enkä tiedä mistä niistä sinä tykkäät. Ei ongelmaa. Kai osaat sanoa daamille, että osta kikhernetryffelisi ihan itse, minä en siitä niin välitä?
Itse en tuommoisia syö mutta jännästi naiselta jää aina lompakko kotiin kun ruokakauppaan mennään ja aina on joku trendi ruokavalio mitä pitää noudattaa ja siitä ei voi joustaa yhtään niin mitä vaihtoehtoa siinä jää kun maksaa ne vaadittavat tuotteet?
Meillä nyt muutenkin minua uhkaillaan erolla joka riidassa kun en tee naisen tahtomalla tavalla ja olen suurimman osan elämästäni viettänyt yksin niin siihen en helposti enää ryhdy ja tätä pelkoa käytetään hyväksi että saadaan tahto läpiKysytkö ihan tosissasi? Vaihtoehto on sanoa esim. "minä en halua käyttää näin paljon rahaa näihin tuotteisiin. Ostetaan jotain halvempaa". Ja tuotteet takaisin hyllyyn. Jos daaami saa kiukkukohtauksen niin odottelet että se menee ohi ja sanot että tämä oli nyt tässä.
Kuten kommentissa sanoin riita on valmis jos ei asiat mene niin kuin nainen tahtoo ja siitä seuraa erouhkailut. Vietä itse 8 vuotta täysin yksin sillä tavalla että et koko aikana puhu kuin muutamalle ihmiselle niin ei ihan kauheasti houkuttele tuo ero ja yksinäisyys. Helppohan se on naisena sanoo että ero ja eteenpäin kun aina kun haluatte löytyy mies jolta saa läheisyyttä ja seuraa eikä tarvitse kärsiä yksinäisyydestä
Ei, mutta aina löytyy mies(/miehiä), jo(i)lta saa tunteetonta yksipuolista seksiä (=miehen toive, ei naisen).
Tästä seuraa se, että naiset ovat rehdisti ja ulirutisematta yksin, koska epätyydyttävään ei kannata tyytyä.
Miehet ovat niin yksinkertaisia, että hahmottavat vain omat toiveensa ja yleistävät ne koskemaan kaikkia.
Täten 13tusinassa minäminäminät, joidenka "me" = minä + sukupuolielimeni, ovat kelvottomia puolisoiksi.
-> Siis maksettava seksistä, koska ketään ei kiinnosta ilmaisrunkkupatjana olo, josta ei itse saa mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin meidän työpaikalla käytännössä jokainen mies odottaa noita ulkomaan työmatkoja, koska silloin voi töiden jälkeen jos jaksaa käydä prostituoidun luona. Tai tilata suoraan huoneeseen.
Palveluita käyttää yhtä lailla naimisissa olevat kuin naimattomat.
Ihme työpaikkoja teillä. Sellaista se kai on se työ miesvaltaisella yksityissektorilla. Työmatkoilla ei iltaisin tehdä töitä tai verkostoiduta työn puitteissa vaan käydään painamassa prostituoituja. Semmosta vaativaa ja tehokasta hommaa. Toista se on meillä julkisen sektorin naislusmuilijoilla.
.
Aika usein myyjä tai tilaisuuden järjestäjä hoitaa iltaohjelman, johon voi kuulua myös nämä palvelut. Jokainen sitten valitsee osallistuuko tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän melkein puolet miehistä ole käynyt maksullisella.
Uskaltaisin miehenä sanoa että tätäkin suurempi osuus.
Tajuatko, että liikut siis sellaisissa piireissä ja mahdollisesti selaisella alalla, jossa tällainen on arkipäivää. Voin sanoa, etei tuo pidä lähimainkaan paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin meidän työpaikalla käytännössä jokainen mies odottaa noita ulkomaan työmatkoja, koska silloin voi töiden jälkeen jos jaksaa käydä prostituoidun luona. Tai tilata suoraan huoneeseen.
Ihme työpaikkoja teillä. Sellaista se kai on se työ miesvaltaisella yksityissektorilla. Työmatkoilla ei iltaisin tehdä töitä tai verkostoiduta työn puitteissa vaan käydään painamassa prostituoituja. Semmosta vaativaa ja tehokasta hommaa. Toista se on meillä julkisen sektorin naislusmuilijoilla.
.
Mietin jo tuolla aiemmin itsekin, että vaivaudunko vastaamaan, mutta ilmeisesti vaivaudun. Olen ollut sekä järjestämässä että mukana työmatkoilla mm. Hollannissa muutaman muun maan/ison kaupungin lisäksi. Kyllä se seurueen miehet olivat ihan meidän suomimammojen kanssa iltaisin verkostoitumassa ja jatkoilla. Aika jaksavia poikia olivat, jos pikkutunneilla vielä lähtivät salaa hotellihuoneestaan punaisten lyhtyjen alueelle tai tilasivat palvelun huoneeseen, ja seuraavana aamuna viimeistään kahdeksalta olivat taas aamiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Miehet panevat ehkä toisiaan. Ei mun duuneissa ainakaan tapahdu Euroopassa. Esimerkkini oli toiselta mantereelta ja vain yhden kerran on tarjottu seksiä. Niin naamat en olisi ikinä, että
kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole mies ehtinyt demonstroida, minkä arvon hän molemminpuoliselle halulle ja nautinnolle seksissä asettaa. Ei jatkoon.
Eiköhän tässä tapauksessa molemmat saa ihan haluamansa. Ihmiskaupan uhrit tietysti eri asia. Mutta kyllä näissä miehissä joku on vialla. Ne miehet jotka ovat käyneet maksullisissa, ja jotka tunnen eivät ole olleet kykeneviä pitkiin parisuhteisiin. Itseä ei kiinnostaisi nussia naista, jota ei oikeasti kiinnosta. Vaikka seksi kiinnostaa muuten erittäin paljon. Ja olen pitkässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ilmaista mutta huomattavasti halvempaa kun ei tarvitse elättää puolisoa ja ostella puolison vaatimia kalliita trendi ruokia jota joku some vaikuttaja on käskenyt syödä että saisi itselleen mainostulojaEn ihan ymmärrä teitä miehiä. Mun mies tykkää syödä jotain ihme kalliita proteiinihässäköitä. Maksaa ja ostaa ne pääasiassa ihan itse, vaikka mulla on paremmat tulot. Sanoin sille että osta itse niin saat mitä haluat, minä en noita halua enkä tiedä mistä niistä sinä tykkäät. Ei ongelmaa. Kai osaat sanoa daamille, että osta kikhernetryffelisi ihan itse, minä en siitä niin välitä?
Kuten kommentissa sanoin riita on valmis jos ei asiat mene niin kuin nainen tahtoo ja siitä seuraa erouhkailut. Vietä itse 8 vuotta täysin yksin sillä tavalla että et koko aikana puhu kuin muutamalle ihmiselle niin ei ihan kauheasti houkuttele tuo ero ja yksinäisyys. Helppohan se on naisena sanoo että ero ja eteenpäin kun aina kun haluatte löytyy mies jolta saa läheisyyttä ja seuraa eikä tarvitse kärsiä yksinäisyydestäAsia ei ole naisillekaan yhtään sen helpompi. Naiset ovat silti ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa.
Eihän tuo ole ollenkaan sama asia, nainen on valinnut yksin olon kun mies harvemmin sitä valitsee jos on vaihtoehtojaOli vaihtoehtoja tai ei, niin aikuisen ihmisen tulee kyetä elämään omien valintojensa kanssa tai holhoukseen.
Olen ihan samaa mieltä. Miehenä vaan joudut toteuttaan naisen valintoja omien siasta jos et halua olla yksin. 8 vuoden yksinäisyys opetti sen että omia valintoja ei kannata tehdä jos haluat seuraa elämään
Tajuat varmaan, ettei kaikkien parisuhteet ole noin onnettomia kuin sinun? Terve parisuhde perustuu molemminpuoliseen haluun olla toisen kanssa ja olla toiselle hyvä, ei manipulointiin, riippuvuuteen, miellyttämishaluun, rahaan, erolla uhkailuun ym. Ja näitä parisuhteita kyllä on, vaikka omasi olisi huono.
Tajuat varmaan että kaikille miehille (tai naisille) kuvailemasi parisuhde ei ole mahdollinen. Silloin pitää tyytyä johonkin toisenlaiseen suhteeseen tai olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Aika usein myyjä tai tilaisuuden järjestäjä hoitaa iltaohjelman, johon voi kuulua myös nämä palvelut. Jokainen sitten valitsee osallistuuko tai ei.
Mikä maa? En ole törmännyt kuin kerran 20 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Just. Tänä aikana ottaa kyllä mikä tahansa firma melkoisen riskin sekaantuessaan millään tavalla tuollaiseen toimintaan. Se on mennyttä maailmaa, joka tulee varmasti jossain vaiheessa puremaan ko. firmaa takamuksesta. Jos kuulen yhdestäkään firmasta jossa noin toimittaisiin, niin se loppuisi tasan siihen. Luulen, että aika moni noiden firmojen naistyöntekijöistä on aika lailla samaa mieltä. Nauttikaa toki niin kauan kuin tuota riemua riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole mies ehtinyt demonstroida, minkä arvon hän molemminpuoliselle halulle ja nautinnolle seksissä asettaa. Ei jatkoon.
Eiköhän tässä tapauksessa molemmat saa ihan haluamansa. Ihmiskaupan uhrit tietysti eri asia. Mutta kyllä näissä miehissä joku on vialla. Ne miehet jotka ovat käyneet maksullisissa, ja jotka tunnen eivät ole olleet kykeneviä pitkiin parisuhteisiin. Itseä ei kiinnostaisi nussia naista, jota ei oikeasti kiinnosta. Vaikka seksi kiinnostaa muuten erittäin paljon. Ja olen pitkässä suhteessa.
Tunnen kolme tai yksi vain epäilys, harvinaisempaa kuin kaappihomous sanoisin. Siis suomalaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku pitäisi oppia puhumaan. Niin niin.Itse en tuommoisia syö mutta jännästi naiselta jää aina lompakko kotiin kun ruokakauppaan mennään ja aina on joku trendi ruokavalio mitä pitää noudattaa ja siitä ei voi joustaa yhtään niin mitä vaihtoehtoa siinä jää kun maksaa ne vaadittavat tuotteet?Meillä nyt muutenkin minua uhkaillaan erolla joka riidassa kun en tee naisen tahtomalla tavalla ja olen suurimman osan elämästäni viettänyt yksin niin siihen en helposti enää ryhdy ja tätä pelkoa käytetään hyväksi että saadaan tahto läpi
Kysytkö ihan tosissasi? Vaihtoehto on sanoa esim. "minä en halua käyttää näin paljon rahaa näihin tuotteisiin. Ostetaan jotain halvempaa". Ja tuotteet takaisin hyllyyn. Jos daaami saa kiukkukohtauksen niin odottelet että se menee ohi ja sanot että tämä oli nyt tässä.
Tarvitsetko lisää neuvoja mielipiteidesi ilmaisuun?Kuten kommentissa sanoin riita on valmis jos ei asiat mene niin kuin nainen tahtoo ja siitä seuraa erouhkailut. Vietä itse 8 vuotta täysin yksin sillä tavalla että et koko aikana puhu kuin muutamalle ihmiselle niin ei ihan kauheasti houkuttele tuo ero ja yksinäisyys. Helppohan se on naisena sanoo että ero ja eteenpäin kun aina kun haluatte löytyy mies jolta saa läheisyyttä ja seuraa eikä tarvitse kärsiä yksinäisyydestä
Asia ei ole naisillekaan yhtään sen helpompi. Naiset ovat silti ennemmin yksin kuin huonon miehen kanssa.
Eihän tuo ole ollenkaan sama asia, nainen on valinnut yksin olon kun mies harvemmin sitä valitsee jos on vaihtoehtoja
Oli vaihtoehtoja tai ei, niin aikuisen ihmisen tulee kyetä elämään omien valintojensa kanssa tai holhoukseen.
Tajuat varmaan että kaikille miehille (tai naisille) kuvailemasi parisuhde ei ole mahdollinen. Silloin pitää tyytyä johonkin toisenlaiseen suhteeseen tai olla yksin.
Jos itse ei saa haluamaansa parisuhdetta, niin on pakko kostaa jollekin heikommassa asemassa olevalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Just. Tänä aikana ottaa kyllä mikä tahansa firma melkoisen riskin sekaantuessaan millään tavalla tuollaiseen toimintaan. Se on mennyttä maailmaa, joka tulee varmasti jossain vaiheessa puremaan ko. firmaa takamuksesta. Jos kuulen yhdestäkään firmasta jossa noin toimittaisiin, niin se loppuisi tasan siihen. Luulen, että aika moni noiden firmojen naistyöntekijöistä on aika lailla samaa mieltä. Nauttikaa toki niin kauan kuin tuota riemua riittää.
Kantapeikkojen loruilua kunnes kerrotaan ala ja maat missä muka tapahtuu. Euroopassa ei ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Millähän alalla? Omassa ammatissani iltaohjelmaan on kuulunut kulttuuria ja ravintola-aterioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Aikuisten iltakerhon ohjelmavastaavat järjestävät iltaohjelmaa, joten aikuiskerholaisilta poistuu vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on käynyt maksullisissa on ällöttävä limanuljaska sanokaa mitä sanotte
Tangoon tarvitaan silti kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kantapeikkojen loruilua kunnes kerrotaan ala ja maat missä muka tapahtuu. Euroopassa ei ainakaan.
Tuskinpa muuallakaan. Ei tuollaista enää katsota työympyröissä hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
-
Pidän kyllä maksullisia käyttäviä aika lailla Peräkammarin Paavoina, aikamiespoikina. Turkulainen kuvaava sanonta on tietääkseni "vähäpoika". Hiukan ihmettelen firmaanne ja toimialaanne, jos sinne on kertomasi mukaan käytännössä jokaiseen ulkomaankeikkaa tekevään tehtävää tuollainen 'vähäpoikaä' sattunut?
-
.