Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa nuorempaa miestä mielestä...

Vierailija
02.02.2015 |

Miten voi parisuhteessa elävä 30v. nainen rakastuu näin täysillä 25v. mieheen? Aluksi en häntä edes yhteisissä kuvioissa huomannut, mutta yhtäkkiä olen hänen lumoissaan kun olen oppinut tuntemaan...kiinnostukseni ei edes ole niin seksuaalista vaan enemmän henkistä laatua. Mies on täydellinen vastaparini. Ja hyvin kypsä ikäisekseen. Koska tiedän, että tämä on väärin miestäni kohtaan, olen yrittänyt panostaa omaan parisuhteeseen kaikin tavoin ja unohtaa tämän upean omistuksen, mutta ei. Elän kuin sumussa ja ajattelen häntä taukoamatta...Apua!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistuksen ei siis omistuksen :)

T: ap

Vierailija
2/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten nuoremman miehen saa mielestä. Minä en ole onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä. Hankalaa on.

Vierailija
4/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ikä siihen liittyy? Meinaatko että olisi jotenkin hyväksyttävämpää hullaantua samanikäiseen, jos olet parisuhteessa?

Vierailija
5/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa sitä. Sitähän sä tolla haet.

Vierailija
6/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mulla vaan 10 vuotta vanhempi. Voi äly, ei oo helppoa. Tuntuu, että pitäisi päästä kokeilemaan, onko tämä vuosisadan rakkaustarina, mutta sitten rikkoisin lopullisesti kaiken muun, enkä edes tiedä, tunteeko hän samoin. Ja voisin olla panematta koko loppuelämän, kun vaan saisin elämän muuten jakaa hänen kanssaan. Ajatukset menevät niin yksiin, en ole tuntenut sellaista olemisen helppoutta kenenkään muun kanssa. Eli panetuksesta ei ole kyse. Eikä teini-ikäisen haihattelusta.

Vierailija
7/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos! Niin hainkin :). Ehkä mun on nyt sitten vaan pakko...

T:ap

Vierailija
8/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:50"]No kiitos! Niin hainkin :). Ehkä mun on nyt sitten vaan pakko...

T:ap
[/quote]

Yllä siis sarkasmia. Ihana tietää, että muutkin painii samojen ongelmien kanssa. Ei se ikä mitenkään liity. Pidin sitä vain erikoisuutena, kun ennen en ole nuoremmista ollut yhtään kiinnostunut. T: ap

Vierailija
9/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo kyllä paninkin ja siinä vaiheessa en tajunnut että mähän ihastun siihen. Ihan kamalaa. Nyt on ollut pää sekaisin jo yli puoli vuotta. En kestä enää.

Vierailija
10/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sitä henkistä yhteyttä voi kokea ja jakaa jos ei ole seksuaalista? Mitä väärää siinä on kun toisesta pitää näppinsä eronsa?

Vierailija
11/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:54"]

No miksei sitä henkistä yhteyttä voi kokea ja jakaa jos ei ole seksuaalista? Mitä väärää siinä on kun toisesta pitää näppinsä eronsa?

[/quote]

Toistaiseksi voikin, mutta annas kun tule sopiva morsianehdokas, joka estää sen. Mulla ei ole pahemmin kavereita muutenkaan, ja aika apea olo jo valmiiksi, kun tiedän, että tulevaisuus ei todennäköisesti lupaa hyvää tälle ystävyydelle. Emmekä voi nytkään täysin toteuttaa sitä, mitä ystävät tekevät, siis vaikkapa reissaavat harrastuksen merkeissä tai muuten vaan. Harvinainen harrastus meitä yhdistää siis, ja siinä sivussa näköjään kaikki muukin. Ei ole sanottua, että toista samoista asioista kiinnostunutta löytäisin vielä kaveriksi, jonka kanssa muutenkin asiat sujuvat. Tässäkin meni vain vaatimattomat 35 vuotta.

Vierailija
12/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen JA fyysinen yhteys on vielä pahempaa. Kun sen toisen lähellä on maailman parasta olla, ja kaikesta on helppoa jutella. Ja se fyysinen yhteys...paneminen ei auttanut unohtamaan, pahensi vain tilannetta.

Vierailija
13/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihastus molemminpuolista? Mikä teitä yhdistää? Onko mies tietoinen sun ajatuksista? 5-vuotta ei ole mikään ikäero suuntaan eikä toiseen jos aikuisia ollaan. Mulla 10vee nuorempi mies ohhoh todella tiedän mitä ajattelet. Ollaannyt puolisen vuotta oltu yhdessä ja rakastan häntä päiväpäivältä  vaan enemmän...

Vierailija
14/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:29"]

Onko ihastus molemminpuolista? Mikä teitä yhdistää? Onko mies tietoinen sun ajatuksista? 5-vuotta ei ole mikään ikäero suuntaan eikä toiseen jos aikuisia ollaan. Mulla 10vee nuorempi mies ohhoh todella tiedän mitä ajattelet. Ollaannyt puolisen vuotta oltu yhdessä ja rakastan häntä päiväpäivältä  vaan enemmän...

[/quote]

Jatkan vielä että avioliitosta pomppasin tän nuoremman matkaan.. hetkeäkään en ole katunut.. on lapsia liitosta... me eletään vain kerran.

Vierailija
15/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tämän miehen kanssa yhteistyötä. Yhteistyön myötä välimme ovat muuttuneet läheisiksi ja voisin kuvitella hänelläkin olevan kiinnostusta, mutta en voi olla varma. Mies ei tiedä tunteistani, jollei ole arvannut. Vaikealta tuntuu viedä asiaa eteenpäin kun se ei ole oikein sopivaa, enkä toisaalta haluaisi tämän yhteistyön kärsivän...mutta tällä hetkellä toivoisin enemmän kuin mitään päätyväni samaan tilanteeseen kuin sinä...

Vierailija
16/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:22"]Teen tämän miehen kanssa yhteistyötä. Yhteistyön myötä välimme ovat muuttuneet läheisiksi ja voisin kuvitella hänelläkin olevan kiinnostusta, mutta en voi olla varma. Mies ei tiedä tunteistani, jollei ole arvannut. Vaikealta tuntuu viedä asiaa eteenpäin kun se ei ole oikein sopivaa, enkä toisaalta haluaisi tämän yhteistyön kärsivän...mutta tällä hetkellä toivoisin enemmän kuin mitään päätyväni samaan tilanteeseen kuin sinä...
[/quote]
T: ap

Vierailija
17/17 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:29"]

[/quote]

Jatkan vielä että avioliitosta pomppasin tän nuoremman matkaan.. hetkeäkään en ole katunut.. on lapsia liitosta... me eletään vain kerran.

[/quote]

Melko rohkea veto. Rispektiä.