Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siistit mutta mukavat kesäkengät. Millaisia teillä on? Esim kaupunkilomalla tms kun kävelee paljon

Vierailija
25.04.2025 |

Sellaiset jotka sopii mekkojenkin kanssa mutta on mukavat jalassa. Siistit minulle tarkoittaa että ei ole urheilukengän näköinen ja on naisellinen, ei siis mitkään kömpelöt mustat menokkaat. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin paljasjalkakenkiä. Niitäkin löytyy nykyään aika siroja ja siistejä malleja ja on hyvä kävellä pitkiäkin matkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nämä.

https://www.simpsetti.fi/product/2546/rieker-kavelykengat--musta-nappik…

Onpa rumat.

Vierailija
4/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosin paljasjalkakenkiä. Niitäkin löytyy nykyään aika siroja ja siistejä malleja ja on hyvä kävellä pitkiäkin matkoja. 

Nää on niitä ihan ohutpohjaisia? Mulla oli joskus työkenkänä tuontapaiset ja niissä väsyi jalat. Vähän pehmuketta pitää olla pohjassa. 

Vierailija
5/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noita purjehduskengän näkösiä kankaisena, eri väreissä

Vierailija
6/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin nahkaiset todella kauniit paljasjalkakengät, joita ajattelin kaupunkikengiksi pitkäksi aikaa. Sopii kaikkien vaatteiden kanssa, yksinkertaiset, siistit ja mukavat.

Vierailija
7/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nämä.

Onpa rumat.

Niin olet.

Vierailija
8/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sandaaleja. Erivärisiä ja aika siroja mutta sellaisia millä on kuitenkin hyvä kävellä ja pysyy hyvin jalassa.

Vierailija
9/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy huonojalkaiselle.

Vierailija
10/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nämä.

Onpa rumat.

Makuja on monenlaisia, eikä hän niitä sinun makusi mukaan ole valkannut. Minusta olivat oikein näpsäkän näköiset kengät! Menevät mekonkin kanssa toisin kun jotkut maiharit, toivottavasti se muoti meni jo!

Vierailija
11/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siistit ja mukavat" määritelmät usein sulkee pois toisensa.

Jos joudun paljon kävelemään säästä riippuen käytän urheilusandaaleja tai lenkkareita, joissa hyvä jousto.

Jalkojen terveys on minulle tärkeämpää kuin kengän ulkonäkö. Varpailla pitää olla tilaa eli jalkineen kärki kuuluu olla leveä. En halua vaivasenluita, ne on yököttävän näköiset ja kuulemma kivuliaatkin

Vierailija
12/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ostin nahkaiset todella kauniit paljasjalkakengät, joita ajattelin kaupunkikengiksi pitkäksi aikaa. Sopii kaikkien vaatteiden kanssa, yksinkertaiset, siistit ja mukavat.

Linkki?

Vierailija
14/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nämä.

Kamalat 🙈

Vierailija
15/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy huonojalkaiselle.

Otsikossa ei kysytty kenkiä huonojalkaiselle. Paljasjalkakenkiin totutellaan vähän kerrallaan, jolloin jalan lihakset vahvistuvat. Sitten ei enää ollakaan huonojalkainen :)

Vierailija
16/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lähtisi kaupunkilomalle ilman lenkkari-/tennarityyppisiä kenkiä. Ravintolaan ym. sitten toiset kengät.

Vierailija
18/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skekkerit

Vierailija
19/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy huonojalkaiselle.

Otsikossa ei kysytty kenkiä huonojalkaiselle. Paljasjalkakenkiin totutellaan vähän kerrallaan, jolloin jalan lihakset vahvistuvat. Sitten ei enää ollakaan huonojalkainen :)

En ole ap. Sori.

Mulla on kokemusta niitä kengistä. En voi käyttää.

Vierailija
20/42 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkakenkiä en halua lyhyen käyttöiän vuoksi. Eivät ne ole asfaltilla kävellessä myöskään parhaat. Sopii poluille ja metsiin.

Paljasjalkakengät ovat lähinnä kuin uimatossut, jotka kivikkoisilla rannoilla onkin välttämättömät ja maksavat vain 20 euroa. Joku on keksinyt hyvän markkinaraon myymällä uimatossuja satasella hölmöille.